Gå til innhold

Kunne du ha blitt med på en sex klubb?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Jeg tror det er best alene de første gangene, for det å føle seg fri og prate med hvem som helst gir ingen bekymringer..
Etter "Norge bak fasaden" om tirsdagen, var visst sjalusi et lite hinder. For det kreves enorm med tillit, god kommunikasjon og kjærlighet i parforhold. Dette var jo swingersklubb, men andre klubber er ikke såå ulik. Ikke alle som benytter seg av "Dark room". De fleste er nok der mest for spenning, og det gøye med å være sosiale🤭
Litt overraskende at kjønnsykdommer ikke fantes, så der fikk jeg den myten i fleisen👏

Alle jeg vet om i dette miljøet tester seg ganske jevnlig. Supert at det er såpass tenker jeg👏

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fighter83 skrev (4 timer siden):

Alle jeg vet om i dette miljøet tester seg ganske jevnlig. Supert at det er såpass tenker jeg👏

Ja.. det er supert, betryggende og sexy, at man tar kjønnsykdommer på alvor. Jeg tror nok dette temaet blir diskutert ofte blandt medlemmer.. Og i deres velkomst goodie bager.. var det også blandt annet kondomer, og mye annet fint stash.
De brukte kleskoder så alle skulle føle seg like, og de ble servert fancy middag og drikker. Så alle ble skikkelig inkludert og tatt hånd om, det sto sjelden noen helt alene. Slik at gamle og nye medlemmer som kommer dit, alltid skulle føle seg velkommen.
Og et annet viktig tema: "Kom med den kroppen du har, her er det ingen dømming".. Det er nesten litt rørende å tenke på, hvor godt mottatt man blir🥰 det er jo nesten som å feire jul hos bestemor😅

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som singel, men ikke i forhold.

Anonymkode: 8497b...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, siden all testing og prevensjon i verden ikke kan utelukke smitte.

Dessuten er jeg gift.

Anonymkode: d8d31...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamseklemmer skrev (17 timer siden):

Ja.. det er supert, betryggende og sexy, at man tar kjønnsykdommer på alvor. Jeg tror nok dette temaet blir diskutert ofte blandt medlemmer.. Og i deres velkomst goodie bager.. var det også blandt annet kondomer, og mye annet fint stash.
De brukte kleskoder så alle skulle føle seg like, og de ble servert fancy middag og drikker. Så alle ble skikkelig inkludert og tatt hånd om, det sto sjelden noen helt alene. Slik at gamle og nye medlemmer som kommer dit, alltid skulle føle seg velkommen.
Og et annet viktig tema: "Kom med den kroppen du har, her er det ingen dømming".. Det er nesten litt rørende å tenke på, hvor godt mottatt man blir🥰 det er jo nesten som å feire jul hos bestemor😅

Litt usikker på om jeg er enig i den siste setningen der😂

Endret av Langline
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Absolutt! Prøver å overbevise den faste partneren min om å ta meg med på en, for jeg tør ikke dra aleine 😅🫣

Anonymkode: 32df9...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 10.50):

Med en ff i privat regi, ja. På en random klubb med en jeg skal dele livet med, aldri.

Anonymkode: c3e01...d7f

Det er nok ikke mange som vil dele livet med ei som har drevet med swinging med fuckfriends ... ikke forholdsmateriale ... just sayin... men du skal vel juge deg inn i et forhold ;) 

Anonymkode: 15e6a...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er nok ikke mange som vil dele livet med ei som har drevet med swinging med fuckfriends ... ikke forholdsmateriale ... just sayin... men du skal vel juge deg inn i et forhold ;) 

Har ikke noe problem om hun har vært med på swinging med ff....eller tidligere forhold.... 

Anonymkode: 13d8e...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, orker ikke tanken på avvisning eller manglende interesse i en sånn setting.

Anonymkode: 66ba7...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har drømt om det, men er nok for sjalu tror jeg

Anonymkode: 50eff...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Godt mulig det ikke er forholdsmateriale for deg. Det kan være det for andre. Tenk litt større du 😉 Du virker veldig selvopptatt. 

Anonymkode: ca607...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, og i allefall ikke etter å ha sett norge bak fasaden. Ikke ETT menneske der jeg ville vurdert å bli grafset på av, patetisk å høre på alle bortforklaringene blant de som måtte betale 16000 for opplegget sitt, og i gjengen i undergrund klubben er det nok mange psykriatiske kasus. Var vondt å se.

At de ikke får kjønnssykdommer er bare tull. Spør du andre i miljøet så er det akkurat det som er problemet. Skal du pule og herje med flere som også gjør det samme, så får du ofte sopp og kløe, hpv smitte er garantert, og innimellom generelle sykdommer. Litt de samme utfordringene som prostituerte har. 

Anonymkode: 23c4d...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, og i allefall ikke etter å ha sett norge bak fasaden. Ikke ETT menneske der jeg ville vurdert å bli grafset på av, patetisk å høre på alle bortforklaringene blant de som måtte betale 16000 for opplegget sitt, og i gjengen i undergrund klubben er det nok mange psykriatiske kasus. Var vondt å se.

At de ikke får kjønnssykdommer er bare tull. Spør du andre i miljøet så er det akkurat det som er problemet. Skal du pule og herje med flere som også gjør det samme, så får du ofte sopp og kløe, hpv smitte er garantert, og innimellom generelle sykdommer. Litt de samme utfordringene som prostituerte har. 

Tror ikke vi har sett det samme programmet. Jeg fikk inntrykk av at de var nøye på å teste seg for kjønnssykdommer. På meg så virket det som de hadde et reflektert forhold til ulike problemstillinger. 

At du subjektivt ikke liker det er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tror ikke vi har sett det samme programmet. Jeg fikk inntrykk av at de var nøye på å teste seg for kjønnssykdommer. På meg så virket det som de hadde et reflektert forhold til ulike problemstillinger. 

At du subjektivt ikke liker det er en annen sak.

Når du tester deg og er positiv så har du fått smitte. Og spørsmålet i HI var vel om man kunne tenke seg å gå på sexklubb? Det svarte jeg på, med begrunnelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

For oss hører sex og kjærlighet sammen, så helt uaktuelt for oss. For hans del er dette så viktig at det var noe av det første han sa til meg. Og jeg synes 99,99 % av folk ser lite fine ut nakne. Trygt å si at sexklubb og swinging ikke er noe for oss.

Anonymkode: 6d754...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når du tester deg og er positiv så har du fått smitte. Og spørsmålet i HI var vel om man kunne tenke seg å gå på sexklubb? Det svarte jeg på, med begrunnelse. 

Det er riktig, men det er ikke synonymt med swingers. Det var slik det fremstod for meg i måten du valgte å legge det fram på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg tror ikke det er noe for meg. Verken som singel eller med partner. 

At andre gjør det er helt greit, folk har ulike preferanser. Men for meg er sex noe jeg gjør med én person i en privat setting. 

Anonymkode: 150f0...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...