AnonymBruker Skrevet 10. januar #41 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 21.42): Jeg uttaler meg som en som har prøvd litt av hvert og som har vært mange år i miljøet og så skal du belære meg fordi du har hørt ting fra andre og sett bilder fra klubber i Norge som angivelig viser identiteten til gjestene. Hvor dum er det mulig å være? Gjestene på swingersklubber representerer gjennomsnittet av befolkningen, med en rekke riktig pene mennesker og selvsagt noen mindre pene, men du ville blitt sjokkert over hvor mange som ser riktig bra ut, selv de som er godt voksne. Det er viktig å huske at folk som går på slike klubber har gjennomsnittelig høyere selvtillit og det er ikke en bakdel. Anonymkode: 094e6...9ca Dette stemmer jo ikke. Det eneste som er riktig er at det kanskje er gjennomsnittet av befolkningen, men noen som er gjennomsnittlig er ikke attraktiv. På sexklubber finner du de som er gjennomsnittlig og nedover. Det er svært få mennesker i samfunnet som er reelt sett attraktive. Har vært på swingersklubber, sexklubber og fester i hele Europa og det er ikke attraktive mennesker å spore på NOEN av de klubbene som slipper folk inn døra. Skal du på sexklubb med attraktive, og da mener jeg fysisk attraktive mennesker så er det per invitasjon. Og du må være i samme gruppering selv. De slipper ikke inn kvapsete middelaldrende par. Er det diskriminerende? Ja. Er det bra? Ja. Anonymkode: 38e34...9ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #42 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det kunne jeg absolutt, jeg må bare bruke det neste året på å stramme litt her og der, mest for å være mer komfortabel med meg selv blant andre. Og så må jeg finne hun jeg vil ha med meg, og da fortrinnsvis har noe langvarig med. Jeg har vært på klubb flere ganger, med 5 ulike kvinner. Og det var gøy det, men jeg kan vel si at å begynne en relasjon med å gå på sexklubb er ikke nødvendigvis måten å bygge et langvarig forhold. Det er ganske mange emosjoner i sving, og du må sette av tid til debrief - og være forberedt på en følelsesmessig reaksjon etterpå. Anonymkode: f8fdf...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #43 Del Skrevet 10. januar Hadde jeg vært single, så kanskje. Det er helt uaktuelt å ta med kona på noe sånt. Anonymkode: e8960...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #44 Del Skrevet 10. januar Nei, ikke i vernedrakt engang. Anonymkode: 69c45...320 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 10. januar #45 Del Skrevet 10. januar På ingen måte, hverken med partner eller som singel. Merker at jeg har fordommer mot mennesker som er med i slike klubber. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #46 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 19.09): Enten sammen med din nåværende, evt fremtidige partner, enten i Norge eller utlandet? Vi har vært begge deler og det har vært riktig morsomt. Har ikke alltid endt opp med sex med andre men vi har alltid som minimum hatt sex med hverandre, mens andre har sett på. Hva med deg? Hva måtte til for at du/dere tok steget? Anonymkode: 094e6...9ca Nei. Først og fremst fordi de som oppsøker disse stedene er 10-20 år eldre enn meg,og av det jeg har sett,ikke særlig tiltrekkende. Ellers fordi det neppe hadde gitt meg noe og stå rundt å se på folk knulle. Anonymkode: 3dc58...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #47 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Først og fremst fordi de som oppsøker disse stedene er 10-20 år eldre enn meg,og av det jeg har sett,ikke særlig tiltrekkende. Ellers fordi det neppe hadde gitt meg noe og stå rundt å se på folk knulle. Anonymkode: 3dc58...70f Hvor gammel er du? Anonymkode: f9c43...2ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #48 Del Skrevet 10. januar Med en ff i privat regi, ja. På en random klubb med en jeg skal dele livet med, aldri. Anonymkode: c3e01...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #49 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 1.51): Til dere som svarer at dette kunne vært spennende, er det noe spesielt dere kunne tenkt dere å oppleve på en slik klubb? Anonymkode: 094e6...9ca Kan for å få oppleve kjæresten ha sex med en yngre, kjekk og velutstyrt gutt/mann? Jeg er litt bi og dette tenner meg i fantasien i alle fall. Ellers har vi vært innom Cita-senteret på GC, men hun ville ikke gå inn for å se på disse klubbene. Tror jeg kunne gått inn der om hun ville vært med. Anonymkode: 527ad...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #50 Del Skrevet 10. januar Nei! Anonymkode: b2702...6c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 26. januar #51 Del Skrevet 26. januar Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt, brudd på underforumets retningslinjer og tilhørende svar. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #52 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 8.1.2025 den 20.39): Du tror ikke på det du leser i historiebøkene heller du? Når man kjenner mennesker som har vært med på slike ting og hørt historiene så er det en del ting de har til felles. De unge som kommer på slike treff blir raskt plukket opp og utnyttet. Mer menn enn kvinner. Mindre pene og ofte dårlig i form, ølmage er mer vanlig enn uvanlig og saggy kropp sånn utenom. Jeg har for øvrig sett bilder fra slike treff og fordi jeg hadde en bekjent som var over gjennomsnittet åpen om alt og det var virkelig ikke noe å se på det jeg så, nasty var det. Har flere venner som har vært utsvevende seksuelt sett og det er de samme historiene jeg har hørt i 15-20 år, fra de var unge til vi kom i 40 åra nå. Visse ting har ikke forandret seg. Anonymkode: 82572...99c Har aldri deltatt på noe slikt selv. Kom i snakk med en bekjent på en fest, etter at hun hadde drukket for mye, at hun og mannen hadde vært swingers i nesten 20 år, samtidig som de fostret opp sine to barn. Begge, i min smak, er mindre attraktive, spesielt mannen. Og hun klaget på at hun hadde fått celleforandringer pga HPV viruset og hadde hatt x antall kjønnssykdommer. Så for hennes del var swingerstiden over, mens mannen ønsket å fortsette. Men hun ønsket bare å ga en fast husvenn som kunne komme på besøk innimellom. Spesielt når mannen var på reise i jobben. Hun lurte på om min kjæreste kunne tenke seg det. Han er en meget attraktiv mann og hadde aldri sett i hennes retning engang. Og det jeg har lest her inne, så er det mindre attraktive folk på slike steder. Er det derfor de er der? Har kjent på nysgjerrigheten men etter det jeg har lest her inne, så kan jeg ikke si at det frister 😅… Anonymkode: 90e93...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 26. februar #53 Del Skrevet 26. februar Har vært på club i Norge og i utlandet. Var med partner alle ganger. Hadde kun sex med partner, men for en ekshibisjonist som meg var det spennende og deilig. Med ett beklagelig unntak har det vært chill og fin stemning. Ikke noe fyll og påtrengende sjekking, men respektfull kåthet med fokus på samtykke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #54 Del Skrevet 26. februar Min seksualitet er veldig avhengig av hvem jeg er i forhold med og hva de liker. Jeg kunne feks aldri noen sinne gjort dette med ham jeg var gift med. Men ex'en derimot var veldig trygg på seg selv og komfortabel med nakenhet så han kunne jeg ha blitt med på et slikt sted. Han ville gjort meg trygg og komfortabel. Han var utrolig stolt av meg og ikke redd for å vise meg frem. Med ham ville det kjentes naturlig ut. I mitt nåværende forhold vet jeg ikke enda siden det er veldig nytt. Men jeg tror ikke han ville like det, og da blir det jo absolutt ikke noe å trakte etter for meg heller. Jeg tenner på mannens tenning (på meg)- derfor endrer mitt tenningsmønster seg veldig ut i fra hvem jeg er sammen med og hva de tenner på. Jeg har ikke et personlig behov eller store fantasier med tanke på det å gå på sex-klubb, men jeg kan godt bli med og vil helt sikkert tenne på det der og da dersom stemningen på stedet er ok. En mann kan ta meg med på en hver aktivitet (så godt som) hvor han syntes jeg er tiltrekkende, hot og deilig og jeg vil tenne på å se på blikket hans og lysten hans uansett. Så lenge han er stødig og trygger meg underveis. Jeg tror jeg har få grenser eller preferanser egentlig. Så lenge jeg kan gjøre ham svimmel av kåtskap er jo alt deilig. Tenker jeg. Anonymkode: 327d2...079 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #55 Del Skrevet 26. februar Ja, det tror jeg hadde vært spennende, synes voyeurism er tennende. Men jeg tror da det hadde måttet vært sammen med en selvsikker fwb og jeg ville ha hatt på maske. Hadde ikke hatt sex med fremmede og tror heller ikke jeg hadde klart slippe meg løs med en partner. Men å se på, og feks holde noen i hånda mens noen andre kjører på, det hadde vært spennende. Er «dessverre» gift, så får bli med fantasien. Anonymkode: f29c6...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 26. februar #56 Del Skrevet 26. februar Fighter83 skrev (På 8.1.2025 den 20.16): Har vært på club, kun i Norge foreløpig. Jeg har for det meste dratt alene da jeg har likt meg best da, føler meg utrolig fri 👏 Sikkert likt best å gå alene fordi jeg ikke har hatt en partner å gå med som jeg faktisk har vært skikkelig forelsket i osv. Jeg er veldig sikker på at det hadde vært moro å gjøre slikt som et par, som er trygge på hverandre. Jeg tror det er best alene de første gangene, for det å føle seg fri og prate med hvem som helst gir ingen bekymringer.. Etter "Norge bak fasaden" om tirsdagen, var visst sjalusi et lite hinder. For det kreves enorm med tillit, god kommunikasjon og kjærlighet i parforhold. Dette var jo swingersklubb, men andre klubber er ikke såå ulik. Ikke alle som benytter seg av "Dark room". De fleste er nok der mest for spenning, og det gøye med å være sosiale🤭 Litt overraskende at kjønnsykdommer ikke fantes, så der fikk jeg den myten i fleisen👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #57 Del Skrevet 26. februar Bamseklemmer skrev (1 time siden): Jeg tror det er best alene de første gangene, for det å føle seg fri og prate med hvem som helst gir ingen bekymringer.. Etter "Norge bak fasaden" om tirsdagen, var visst sjalusi et lite hinder. For det kreves enorm med tillit, god kommunikasjon og kjærlighet i parforhold. Dette var jo swingersklubb, men andre klubber er ikke såå ulik. Ikke alle som benytter seg av "Dark room". De fleste er nok der mest for spenning, og det gøye med å være sosiale🤭 Litt overraskende at kjønnsykdommer ikke fantes, så der fikk jeg den myten i fleisen👏 Er kanskje ikke så rart om sjalusi er et hinder i starten. Det så veldig spennende ut. Interessant dokumentar. Anonymkode: ca607...91f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 26. februar #58 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 9.1.2025 den 11.46): Det spørs. Sexklubb/fest med ekstremt streng forhåndsgodkjenning av deltakere basert på utseende og med øvre aldersgrense på kvinner 40 - ja. Og det frekventerer vi iblant i utlandet. Sexklubb åpen for almuen med pæreformede besteforeldre og uattraktive særinger - nei. Anonymkode: 38e34...9ab Hilsen man of the year 2025 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #59 Del Skrevet 26. februar Ja med transer. Anonymkode: ee83e...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 26. februar #60 Del Skrevet 26. februar Har vært på klubb både i Norge og i flere andre land. Perfekt stemning der for min del som scorer skyhøyt på ekshibisjonisme, mange tilbud om sex, men alltid respekt for et smilende nei takk. Kondomer overalt. Et stort mangfold av kropper og alder. Du bestemmer selv om du bare vil ha sex med partner eller om du vil invitere inn andre. En av de kuleste opplevelsene jeg har hatt var at det var en meget overvektig singel dame med en av kveldene. Hun manglet ikke på tilbud og hadde time of her life. Snakket med henne, meget oppegående og visste helt klart hva hun var ute etter. Og fikk det🍆🍆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå