Gå til innhold

Tinder - attraktivt kanskje? men får ikke match

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ok, folkens, jeg er litt lost her!

Jeg blir snart 30 år og føler at jeg virkelig får ikke til å matche med noen på tinder som kan bli noe seriøst. Alle jeg matcher med, enten bor de 400km unna eller mer, eller så er det enten thai jenter eller transpersoner (Ikke at det er noe galt med det, men det er jo ikke akkurat det jeg ser etter). Jeg er ganske høy og attraktivt person, tar godt vare på meg selv og trener en del, så jeg er ikke overvektig eller noe. Men jeg bare skjønner ikke hva jenter på mitt alder som 27-31 år ser etter på tinder? 

Jeg har fine bilder, de er fra ferier og det er ikke kroppsbilder (for å vise magemuskler eller noe), og bioen min er heller ikke noe spesielt som skulle få noen til å tenke at de ikke vil matche med meg.

Så hva er det som jeg kan gjøre? Jeg hater til å komme i kontakt med kvinner på treningssenter siden det føles feil ut utenom de kommer til meg. finne noe annet hobby er ikke så mye interesserende for meg med mindre jeg har kjæreste som vi kan bygge og finne noe nytt sammen. Men utenom det så er jeg lost?

Anonymkode: 1159f...e42

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror dette dessverre er normalen, kompis. 

Jeg har samme problem. Er selv 26, godt trent, høyt utdannet, men får sjelden match. Når jeg endelig får match, så svarer ikke damene.

Anonymkode: 08a9c...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke ha for fine bilder heller. Om bildene dine viser en os av, jeg vil havre over en hel gjeng istede for finne min kjære knupp, så vil mange unngå deg ut av mistillit.

Mange søker trygghet.

Anonymkode: dad0e...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor bor du da? Det kan gende du bor et sted med få kvinner relativt til menn. Da er kanskje kona di 400 km borte, sånn reelt sett. Hun flytta for å studere og kom aldri tilbake.

Anonymkode: aa770...36a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg blir snart 30 år og føler at jeg virkelig får ikke til å matche med noen på tinder som kan bli noe seriøst. Alle jeg matcher med, enten bor de 400km unna eller mer, eller så er det enten thai jenter eller transpersoner (Ikke at det er noe galt med det, men det er jo ikke akkurat det jeg ser etter). Jeg er ganske høy og attraktivt person, tar godt vare på meg selv og trener en del, så jeg er ikke overvektig eller noe. Men jeg bare skjønner ikke hva jenter på mitt alder som 27-31 år ser etter på tinder? 

Jeg har fine bilder, de er fra ferier og det er ikke kroppsbilder (for å vise magemuskler eller noe), og bioen min er heller ikke noe spesielt som skulle få noen til å tenke at de ikke vil matche med meg.

Så hva er det som jeg kan gjøre? Jeg hater til å komme i kontakt med kvinner på treningssenter siden det føles feil ut utenom de kommer til meg. finne noe annet hobby er ikke så mye interesserende for meg med mindre jeg har kjæreste som vi kan bygge og finne noe nytt sammen. Men utenom det så er jeg lost?

Høres ut som du faktisk heller må dyrke interessene dine evt begynne med noen nye også heller komme i kontakt med noen damer via disse. Tinder er døende for de fleste kvinner. Du har ikke prøvd noe andre apper da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du må bare bli litt eldre. Disse damene vil ha menn opp i 30 årene. Prøv heller å åpne opp for yngre så skal du nok se 😉 ikke tro på alt dette tullet du leser her inne om at ingen vil ha eldre menn. De ønsker bare å gjøre det vanskelig for andre fordi de har det vanskelig selv

Anonymkode: 26665...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke ha for fine bilder heller. Om bildene dine viser en os av, jeg vil havre over en hel gjeng istede for finne min kjære knupp, så vil mange unngå deg ut av mistillit.

Mange søker trygghet.

Anonymkode: dad0e...58c

Derfor er jeg litt lost nå? noen sier ha fine bilder for å bli mer attraktivt? 

Hvor bor du da? Det kan gende du bor et sted med få kvinner relativt til menn. Da er kanskje kona di 400 km borte, sånn reelt sett. Hun flytta for å studere og kom aldri tilbake.

Anonymkode: aa770...36a

Bor jo ikke langt unna oslo

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du må bare bli litt eldre. Disse damene vil ha menn opp i 30 årene. Prøv heller å åpne opp for yngre så skal du nok se 😉 ikke tro på alt dette tullet du leser her inne om at ingen vil ha eldre menn. De ønsker bare å gjøre det vanskelig for andre fordi de har det vanskelig selv

Anonymkode: 26665...cd1

Jo, men da føler jeg meg gammel og blir tegn på at da får jeg ihvertfall ikke noen heller? om jeg går for yngre sånn 21-25 så blir jeg mer som sugardaddy. Altså jeg vet ikke... jeg vet ikke hvor folk går for å bli sjekka opp altså i min alder og ikke sånn 35++ med 3-4 barn og at de skal forvente jeg skal bli den nye stefaren deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har du tilfeldigvis feriebilder fra Thailand?

Kan virke som noe med din profil gjør at algoritmen prøver å matche deg med Thaidamer og transkvinner. Husk at også bildene dine blir brukt inn i algoritmen. 

Uansett hadde jeg prøvt å gjøre noe med bildene. 

Så skriver du lite om bio, og ingenting om hva du ser etter. Så er vanskelig å gi råd om noe der, men vil tro at du kan gjøre noe der også. 

Så skriver du at du ikke ser noe spesielt som gjør at kvinner ikke vil matche med deg. Bra det, hvis det er sant. Men bør du kanskje ikke tenke på hvorfor noen skulle ønske å matche med akkurat deg. Eller bare så enkelt få dem å bli interessert i i vurdere profilen din skikkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...