Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen du har et godt øye til? Vet de om det? Er det hemmelig? Tror du det er fordi dette er mennesker du møter på daglig basis?

Anonymkode: 2784c...53c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er en person jeg har et veldig godt øye til. Aner ikke om personen vet om det. Det er kanskje tydelig noen ganger og andre ganger ikke. Det har nok ingen ting med at jeg møter personen på daglig basis, men heller hvordan personen er som person.

Anonymkode: 0e305...b4e

AnonymBruker
Skrevet

Mange par traff hverandre i jobbsammenheng, så ja. Tror du er inne på noe. Går man ute på gata eller på Oslo S perrong typ der det er folksomt, vil man sjelden se folk man synes er veldig attraktive. Tiltrekning oppstår ofte over litt tid, når man prater sammen og blir kjent med personen. Folk blir ofte både penere og mer sjarmerende etterhvert som man omgås… (med noen hederlige unntak dersom en person oppfører seg ille eller ikke vil bli kjent med deg) 

Anonymkode: 759ca...b70

AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis ikke skjedd meg. Kommer alltid til å holde meg langt unna kollegaer

Anonymkode: becfd...4b4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Attraksjon trenger ofte tid og kjennskap, derfor er jobb et naturlig sted å møte noen.

Anonymkode: 4dab0...6d1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Mange par traff hverandre i jobbsammenheng, så ja. Tror du er inne på noe. Går man ute på gata eller på Oslo S perrong typ der det er folksomt, vil man sjelden se folk man synes er veldig attraktive. Tiltrekning oppstår ofte over litt tid, når man prater sammen og blir kjent med personen. Folk blir ofte både penere og mer sjarmerende etterhvert som man omgås… (med noen hederlige unntak dersom en person oppfører seg ille eller ikke vil bli kjent med deg) 

Anonymkode: 759ca...b70

Jeg møter bare menn i slike sammenhenger og hver dag pynter jeg meg og har en naiv instilling tilfelle jeg møter drømmemannen ved en tilfeldighet. Dette sårer mitt hjerte, men bør bare innse det, det skjer aldri på den måten. Vil være alene for resten av mitt liv før jeg begynner å finne arenaer.

F verden.

Anonymkode: 4dab0...6d1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du noen du har et godt øye til? Vet de om det? Er det hemmelig? Tror du det er fordi dette er mennesker du møter på daglig basis?

Anonymkode: 2784c...53c

Ja. Det er gjensidig. «Hemmelig» men sikkert ganske åpenbart. Må «kjenne til» en mann før han blir spesielt tiltrekkende og er ganske innadvendt så ja, det har en del å si at man møtes ofte og blir litt tvunget til å bli kjent. Også møter man som voksen kanskje mest nye folk gjennom jobb?

Anonymkode: 1903a...0a9

AnonymBruker
Skrevet

Det er naturlig å få en nær relasjon med mennesker man jobber tett sammen med. Som regel blir det bare vennskap, men noen ganger kan det oppstå mer.

Jeg har en jeg er nysgjerrig på på jobb nå, snakket akkurat litt med han ved kaffemaskinen. Det er nok gjensidig at vi liker hverandre vennskaplig, om han som meg er nysgjerrig på om det kan være noe mer vet jeg ikke. Det er vanskelig å ta det noe videre siden man jobber på samme sted også, da må det gjøres varsomt. Så man må bare ta tiden til hjelp og se hva som skjer. Og evt utnytte sosiale happenings.😅

Anonymkode: 7a3ac...e45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...