AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Del Skrevet 8. januar Har noen av dere blitt fersket eller fersket noen i å onanere?😅 Anonymkode: c8611...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #2 Del Skrevet 8. januar ja. Av mamman min. Anonymkode: 379b0...a7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 8. januar #3 Del Skrevet 8. januar Enda en tråd for noen som ønsker materiale til fantasiene sine ... 😞 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 9. januar #4 Del Skrevet 9. januar Ja flere ganger.. snikonanering fra kvinner jeg kjenner godt.. rygg imot rygg i samme seng, campingvogn, teltturer og på hytteturer. Vi tenner begge på dette, så jeg har også blitt fersket. Det har aldri ført til sex, men det er fordi det er ekstremt pirrende med å onanere i nærhet😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #5 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har noen av dere blitt fersket eller fersket noen i å onanere?😅 Anonymkode: c8611...663 Ja, av moren til en kompis. Jeg og kompisen pleide å runke sammen før i tenårene. En gang ble jeg sittende alene å runke på rommet hans, og plutselig buser moren inn. Hun ser på meg noen sekunder, smiler litt og går ut igjen. Dette var tidlig 90-tallet, mødre var litt mer liberale på den tiden. I dag hadde en mor blitt helt hysterisk om hun hadde sett noe lignende. Anonymkode: e4b1e...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #6 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, av moren til en kompis. Jeg og kompisen pleide å runke sammen før i tenårene. En gang ble jeg sittende alene å runke på rommet hans, og plutselig buser moren inn. Hun ser på meg noen sekunder, smiler litt og går ut igjen. Dette var tidlig 90-tallet, mødre var litt mer liberale på den tiden. I dag hadde en mor blitt helt hysterisk om hun hadde sett noe lignende. Anonymkode: e4b1e...0de 😆 Anonymkode: 06f63...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #7 Del Skrevet 9. januar Lovise78 skrev (13 timer siden): Enda en tråd for noen som ønsker materiale til fantasiene sine ... 😞 Takes one to know one, sier bare jeg. Forumet heter seksualitet. Kanskje du burde finne deg et annet underforum? Anonymkode: 8e286...74e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantyhoselover Skrevet 10. januar #8 Del Skrevet 10. januar Fersket av vaskedamen på Scandic Rådhusplassen i København. Jeg lå i senga kun med et par mørkebrune strømpebukser på meg og runka. Hun kom inn og ble stående i gangen og snakke med meg mens jeg fortsatte. Vi så på hverandre i speilet i gangen, og hun hadde mange spørsmål om håndklær og rydding mens jeg lå der og koste meg. Hun ønsket "lykke til" før hun gikk. Jeg ble også fersket hjemme på badet av vaskedamen etter dusjen hvor jeg var kåt og bare måtte runke, så der sto jeg med stiv pikk og runka i vei mens døren plutselig gikk og og en flott vaskehjelp plutselig sto foran meg på badet og så på. Hun sa unnskyld, smilte og gikk ut. Resten måtte jeg gjøre selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå