Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så ikke dåpen, men når jeg forteller at vi hadde levende lys på juletreet da jeg var liten, blir folk sjokkerte. vi var mange unge,r bikkjer og papir og visste å te oss rundt lysene og det var aldri noen problemer med det eller nestenbranner eller noe som helst. For vi var vokst opp med det og hadde lært det.

Derfor tenker jeg ikke annet over unger og levende lys enn at det er godt de lærer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Maddy
Skrevet
jeg så litt fra dåpen til Sverre M. idag, og må innrømme at jeg reagerte på noe heeelt annet enn de fleste var opptatt av, nemlig hvordan barna fikk leke med levende lys under seremonien. Riktignok var mødrene der med dem, men  alikevel........

Jeg håper at våre små prinsesser er de eneste barna i Norge som får lov å leke med åpen ild!

Å hallo er det mulig å henge seg oppi dette og.....

Min datter på snart 3 tenner lys i Kirken under oppsyn av meg selvfølgelig.

Gjest Wencha
Skrevet

Det handle jo litt om ka vi utsette våre barn for i kverdagen. Det e ikke fornuftig å la barnan få frie tøyla.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg satt å lo mens jeg så på jeg! og han marius var morsom når ingrid alex. ikke fikk lyset hans hihi... men ingrid alex brant seg jo også...

Skrevet

Så vidt jeg vet er det utrolig mange som blir skadet i trafikken, men det var da ikke noe oppstyr rundt at kongebarna ble kjørt i bil til slottet???? ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Barn og ild...ingen heldig kombinasjon! :fy_fy:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg leste ett sted at dette var en "del av sermonien" og at det var disse barna (Maud, Ingrid og Marius) som hadde fått æren av å gjøre dette!

Så om ikke jeg da tar helt feil så var dte ikke "lek med ild" allikevel, men en del av sermonien og at det faktisk skulle være slik!

(Og med barn og ild, det var som flere andre sier "hundre folk der" så det kunne ikke skjedd noen alvorlig skade, Ja, Ingrid brant seg, men alt går ikke perfekt for kongelige heller, uhell skjer overalt, det er bare det at de er uheldige og får det kringkastet på TV en lørdags formiddag)

xx

Gjest Gjest
Skrevet

Er synd at de må bli forfulgt av pressen slik, unner ingen det..

Skrevet
jeg satt å lo mens jeg så på jeg! og han marius var morsom når ingrid alex. ikke fikk lyset hans hihi... men ingrid alex brant seg jo også...

Hun brant seg ikke. Kom nærme med fingeren ja, men hadde hun brent seg så hadde du hørt det inn i stua di.

Noen her som har ringt barnevernet ennå? :ironi:

(ref. siste dagers mange lange tråder).

Gjest Gjest
Skrevet
Hun brant seg ikke. Kom nærme med fingeren ja, men hadde hun brent seg så hadde du hørt det inn i stua di.

Noen her som har ringt barnevernet ennå? :ironi:

(ref. siste dagers mange lange tråder).

For ein morosam tråd! :ler:

Skrevet

Tror ikke det var noe farlig siden mødrene (og hvorfor ikke fedrene?!) passet så godt på. Men synes ikke det var noe vits i å ha dette med seremonien. De er jo alt for små! Hadde Maud vært 6 og Ingrid 5 hadde det vært noe annet. Det vikrer som om dette ble gjort for at foreldrene skulle få vist frem hvor yndige barn de har! De skulle latt Marius fått gjort det alene viss det absolutt skulle være en del av seremonien. Og så kunne disse jentene sittet eller stått attmed og sett på. Syns dette ble teit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...