AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Mange krim-/ og mysterielesere liker å gjøre små notater, følge tråder og spekulere i hvem som er skyldig. Anonymkode: f21e2...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Haha nei, kjenner ingen andre som gjør det heller! Ser jeg film/serie sammen med noen hender det ofte vi diskuterer det underveis. Anonymkode: 03cb6...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Nei. Vet heller ikke om andre som har det for vane. Anonymkode: 5a148...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-mamma Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Nope Anonymkode: e51d5...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Nei, det har jeg ikke hverken tid eller lyst til. Jeg henger da såpass med i boka at jeg klarer å huske hva jeg har lest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Nei, klarer å holde styr på alle trådene oppe i hodet. 😅 Anonymkode: 34fc8...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå