Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre som har hår på brystet som dame? Jeg er 24 år og det har komt det siste året.. det startet som kun «porer» men nå er det kort hårstrå ut av porene. På selve puppene og på brystet. Ikke bare noen, men tette porer 

Anonymkode: fedd5...48a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva sier legen om dette?

Anonymkode: ea3fc...6dd

AnonymBruker
Skrevet

Alle har hår på hele kroppen, noen har litt mer synlig. Kvinner (og menn) har forskjellige nivåer av hormoner, så hvis hårveksten bekymrer gå til fastlegen og be om å måle nivåene spesielt av testosteron.

Anonymkode: ad163...687

• Liker 3
Skrevet

Selv om de fleste sikkert ikke har så mye, så er vel ikke mer eller mindre hår på brystet så uvanlig hos kvinner ? Særlig rundt brystvortene har jeg jo sett flere som har hår. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en epilator og kjør over, helt vanlig å ha det. Kommer bare mer med alderen også. 

Anonymkode: 7846e...6bb

AnonymBruker
Skrevet

Hender det kommer noen hårstrå rundt niplene, napper de bare vekk . Ikke på resten av brystet 🙈

Anonymkode: cb98d...87f

AnonymBruker
Skrevet

Er helt normalt å ha noen få hårstrå rundt niplene vel. Har ikke tenkt på det engang. Pg ingen som har kommentert det.

Anonymkode: d85d1...988

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hirutisme.

Anonymkode: a84ab...e29

• Nyttig 1
Skrevet
Trøndermann skrev (8 timer siden):

Selv om de fleste sikkert ikke har så mye, så er vel ikke mer eller mindre hår på brystet så uvanlig hos kvinner ? Særlig rundt brystvortene har jeg jo sett flere som har hår. 

Det har jeg aldri sett. Ikke i felles garderobe engang. Det tror jeg er sjeldent.

AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (2 minutter siden):

Det har jeg aldri sett. Ikke i felles garderobe engang. Det tror jeg er sjeldent.

Har sett det flere ganger og har det selv. Er uansett ikke så mye at man ser det mindre man går tett inn til folk. Du kan Google det selv. Ikke uvanlig.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (4 minutter siden):

De fleste fjerner det jo.

Alle har går overalt på kroppen.

Noen hår er mørkere

Anonymkode: f2722...795

• Liker 1
Skrevet
Irak skrev (3 minutter siden):

Det er helt normalt og ikke sjeldent. Ofte har man bare dun, men det er mange som får et par sorte hår rundt nippelen og mellom brystene. Det kan godt hende du ikke har sett det fordi det er like normalt at de blir nappet med en pinsett.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan telle nå. Vent litt.

4 mørke hår litt over den ene nippelen. 5 mørke hår til høyre for den andre nippelen og 1 under 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fleste fjerner det jo.

Alle har går overalt på kroppen.

Noen hår er mørkere

Anonymkode: f2722...795

Jeg har dun. Ikke hår...Vet det er forskjell på lyse og mørke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjøp en epilator og kjør over, helt vanlig å ha det. Kommer bare mer med alderen også. 

Anonymkode: 7846e...6bb

Ikke nødvendigvis. Jeg hadde noen få mørke hår rundt brystvortene fra tenårene og utover i tjueårene. Men de forsvant etter hvert.

Anonymkode: 865aa...c05

Skrevet
Clancy skrev (3 minutter siden):

Det er helt normalt og ikke sjeldent. Ofte har man bare dun, men det er mange som får et par sorte hår rundt nippelen og mellom brystene. Det kan godt hende du ikke har sett det fordi det er like normalt at de blir nappet med en pinsett.

Jeg har ikke vært borti det nevneverdig. 

AnonymBruker
Skrevet

Hår rundt niplene er veldig vanlig.

Anonymkode: 64012...54e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har det, men jeg har også PCOS. Fjerner det før hver dusj (annenhver dag).

• 2 uker senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for tull og tilhørende svar.

Rhodiola, adm.

Skrevet

Alle får hår overalt unntatt inni hendene og under føttene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...