AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Fikk vite når jeg var gange voksen at jeg hadde en halvsøster på min far sin side. Han har fraskrevet seg henne når hun var mindre. Npr du kun vokser opp med brødre, kjenner jeg litt på det å savne å ha en søster. Jeg er godt voksen no, men hva hadde dere tenkt om noen hadde skrevet til dere at dete har en halvsøster feks? Hun er noen år eldre enn meg. Vet ikke om hun vet om meg engang! Far var ikke noe å samle på så glad hun slapp unna! Anonymkode: f7f46...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden *ganske Anonymkode: f7f46...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Men vet hun hvem som er faren hennes da…? Eller risikerer du å gi henne sitt livs sjokk, om hun er vokst opp i troen om at en annen mann er pappa? Anonymkode: 5cfea...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men vet hun hvem som er faren hennes da…? Eller risikerer du å gi henne sitt livs sjokk, om hun er vokst opp i troen om at en annen mann er pappa? Anonymkode: 5cfea...2a5 Hun vet at hun er adoptert av stefaren sin. De brøt kontakt når hun gikk på skolen. Anonymkode: f7f46...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Jeg er en eldre halvsøster og jeg satte ikke pris på å bli kjent med yngre halvsøsken mange år etter at pappa falt ut av livet mitt som barn. Men det var fordi de umiddelbart ba om penger, skulle bli påspandert alt mulig, var frekke og egentlig ikke interessert i å bli kjent. Så jeg måtte droppe videre kontakt, det var jo ikke noe bånd der i utgangspunktet og de var virkelig ikke bra folk. Hadde det vært hyggelig å ha kontakt, så ja, kanskje. Anonymkode: e07ff...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Oi, jeg hadde nok villet ha hilst på iallfall. Kan du ikke sende en melding eller et brev? Kanskje ikke bare dukke opp på trappa?😅 Anonymkode: ff2c0...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har flere halvsøsken jeg ikke er vokst opp med som jeg fikk vite om i voksen alder. Jeg valgte å ikke ta kontakt, men dessverre fant den eldste meg og det ble overhodet ikke positivt. H*n er dessverre psykisk syk av noe slag og har vært en stor energityv når vi har hatt kontakt. Heldigvis blir jeg blokkert med jevne mellomrom. Anonymkode: dd367...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Jeg ble kontakten av mitt halvsøsken i voksen alder. Jeg har i alle år visst hvem som er min far og barna han fikk etter meg. Jeg har aldri hatt interessen av å kjenne hverken far eller halvsøsken. Jeg ble kontaktet på fb og det var ett stort sjokk. Jeg jublet ikke for å si det mildt. Vi avtalte å treffes og større manglende kjemi skal det letes lenge etter. Vi møttes tilsammen 5 ganger og nå er dette flere år siden. Jeg vet ene halvsøskenet mitt vil ha kontakt, men jeg vil ikke. Ønsker ingen av de noe vondt, men jeg trenger de ikke i livet mitt. Jeg har like lite interesse for de som til en helt vilkårlig person i Italia. Vær obs på at det kanskje ikke klaffer om dere møtes, det kan være veldig kleint. Vær også obs på en avvisning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Selv om du ønsker kontakt, kan det være slik at ditt halvsøsken ikke ønsker kontakt. Det må du være forberedt på. Faren min fikk vite at han hadde et halvsøsken (eldre enn ham) for rundt fem år siden. Alle hans helsøsken og han fikk helt sjokk. Deres reaksjon var ikke positiv, de følte seg bedratt av sin far, og deres nye storesøsken ble en påminner om dette. Ingen av dem ønsker kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå