AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg forstår ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg mest som meg selv som brunette. Frisøren sier jeg har tykke glasshår og at de er vanskelige å farge. Men tror ikke den frisøren var mest kompetent på grått hår, så jeg fikk ikke så gode råd. Hvilke alternativ har jeg? Kan jeg farge håret i tilsvarende brun farge? Bør jeg legge inn brune eller mørkere eller bronse/brunt/varmt/mørk rød striper? Eller må jeg legge inn lyse striper over det grå? Anonymkode: 0f2a3...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Lyse striper er enklest med glasshår. Jeg har selv kritthvite glssshår og er en del yngre enn deg, har prøvd det meste men kun lyse striper som funker. Anonymkode: de7c8...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Har selv glasshår og hatt det så lenge jeg kan huske.. har tidvis vært mørk, men fargen sklir av kjempe fort, det som sitter lengst i er henna farge. Jeg er blond fra naturens side så det har blitt til at jeg har forholdt meg blond seneste årene for å slippe å farge det hver 2 uke, hvilket jeg måtte for at det skulle være fint når det var mørkt.. Det beste er nok å legge inn lyse striper hvis du ikke vil de skal syntes så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Driter i det. Anonymkode: 1c21b...ecd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Bruk en farge uten tall bak komma, de er dobbeltpigmenterte. Bruk sterkere H202 i blanding enn før, og pensle glasshårene med ren H202 før du begynner. Gjerne 6 eller 7,5%, og bruk føneren for å få hårstråene til å åpne seg opp. Så farger du som vanlig. Anonymkode: e0c79...6b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Takk for gode tips! Dette må gjøres hos frisør eller kan jeg farge hjemme? Ts Anonymkode: 0f2a3...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå