Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Brazil
Skrevet

God kveld i stuen!

Ja, hvor møtte du din siste (eller første) kjæreste?

Pleier du også å møte de fleste på diskotek?

Selv foretrekker jeg diskotek, hvor det vanligvis er full bukket med folk. Der fant jeg min første hvertfall.

Uansett, hva med dere?

God natt :smile:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Den siste kliningsen møtte jeg på en pokerfest.

De andre har stort sett vært gjennom organisasjonen jeg er litt med i

Gjest Gjest
Skrevet

Irc? I så fall, planlegger dere hvor dere skal møtes da? Aldri vært med på før...

Gjest gjest1
Skrevet

Eg møtte mannen i mitt liv på grillfest hos ei venninne for snart 4 år sidan.. ;)

:hjerte:

Gjest gjest1
Skrevet
Irc? I så fall, planlegger dere hvor dere skal møtes da? Aldri vært med på før...

I vårt tilfelle bodde vi i samme hus i en studentby, så vi bare planla fylla på irc ;)

Skrevet

Møtte ham vel egentlig gjennom organisasjonen vi er med i...

Skrevet

Jeg fant mannen min på 30 meters dyp, på et kurs i dykkerklubben.

Utrolig at det ble noe, en tørrdrakt er ikke spesielt flatterende for en smålubben kropp.. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Man skal være ganske fantasiløs hvis man tror at utesteder er den eneste arena man treffer en kjæreste.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

På IRC for snart 9 år siden :) Den gangen man brukte modem og syntes 120mhz var dritmye, og det bare var gale amerikanere som møtte hverandre på nettet. Vi kunne nok ha havnet i Se og Hør hvis vi hadde tipset dem :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Gjennom venner og jobb. Kunne nok ikke truffet noen på diskotek ettersom jeg ikke kan tegnspråk. Vanskelig å få presentert seg ellers.

Skrevet

Gjennom ex og venner...møttes ofte på vorspill..

Skrevet

Gjennom organisasjonen her også

Skrevet (endret)

På 'Galleriet' i Oslo, såklart.

Ble for mye bråk :)

Endret av mito
Skrevet

Første: IRC i 1997 - jeg var 15 og han 17 og vi avtalte å møtes på en bussholdeplass (ganske befolket)

Andre: IRC

Tredje: klassekompis

Fjerde: Ble kjent delvis gjennom IRC og på byen

Femte: Klassekompis

Sjette: På utested

IRC funket som dere ser bra for meg som sjekkested i ungdomstiden. Ingen av disse eller noen av eksene mine er nerdeaktige.

Gjest Gjest
Skrevet

IRC er et nettsted, chatteside.

Jeg møtte min kjære på bussen. Det var bare kjærlighet ved første blikk. Begynte å snakke, og endte opp på kafé ved endeholdeplassen den dagen.

Skrevet (endret)

På Quarten! :) Han gikk forbi meg på gaten og vi begynte å prate. Hang sammen hele den kvelden, uten å utveksle tlfnr. To dager senere traff vi tilfeldigvis på hverandre, pratet litt og gikk til hvert vårt. Dagen etter der igjen traff vi hverandre rent tilfeldig igjen, og fant da ut at dette måtte vi se nærmere på. Har holdt sammen siden! :)

Endret av Freyja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...