Gjest Brazil Skrevet 5. mars 2006 #1 Skrevet 5. mars 2006 God kveld i stuen! Ja, hvor møtte du din siste (eller første) kjæreste? Pleier du også å møte de fleste på diskotek? Selv foretrekker jeg diskotek, hvor det vanligvis er full bukket med folk. Der fant jeg min første hvertfall. Uansett, hva med dere? God natt :smile:
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #2 Skrevet 5. mars 2006 Den siste kliningsen møtte jeg på en pokerfest. De andre har stort sett vært gjennom organisasjonen jeg er litt med i
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #4 Skrevet 5. mars 2006 Irc? I så fall, planlegger dere hvor dere skal møtes da? Aldri vært med på før...
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #5 Skrevet 5. mars 2006 Eg møtte mannen i mitt liv på grillfest hos ei venninne for snart 4 år sidan..
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #6 Skrevet 5. mars 2006 Irc? I så fall, planlegger dere hvor dere skal møtes da? Aldri vært med på før... ← I vårt tilfelle bodde vi i samme hus i en studentby, så vi bare planla fylla på irc
Polluela Skrevet 5. mars 2006 #7 Skrevet 5. mars 2006 Møtte ham vel egentlig gjennom organisasjonen vi er med i...
Rannva Skrevet 5. mars 2006 #8 Skrevet 5. mars 2006 Jeg fant mannen min på 30 meters dyp, på et kurs i dykkerklubben. Utrolig at det ble noe, en tørrdrakt er ikke spesielt flatterende for en smålubben kropp..
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #9 Skrevet 5. mars 2006 Man skal være ganske fantasiløs hvis man tror at utesteder er den eneste arena man treffer en kjæreste.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. mars 2006 #10 Skrevet 5. mars 2006 På IRC for snart 9 år siden Den gangen man brukte modem og syntes 120mhz var dritmye, og det bare var gale amerikanere som møtte hverandre på nettet. Vi kunne nok ha havnet i Se og Hør hvis vi hadde tipset dem
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #12 Skrevet 5. mars 2006 Gjennom venner og jobb. Kunne nok ikke truffet noen på diskotek ettersom jeg ikke kan tegnspråk. Vanskelig å få presentert seg ellers.
mito Skrevet 5. mars 2006 #15 Skrevet 5. mars 2006 (endret) På 'Galleriet' i Oslo, såklart. Ble for mye bråk Endret 5. mars 2006 av mito
datajente Skrevet 5. mars 2006 #16 Skrevet 5. mars 2006 Første: IRC i 1997 - jeg var 15 og han 17 og vi avtalte å møtes på en bussholdeplass (ganske befolket) Andre: IRC Tredje: klassekompis Fjerde: Ble kjent delvis gjennom IRC og på byen Femte: Klassekompis Sjette: På utested IRC funket som dere ser bra for meg som sjekkested i ungdomstiden. Ingen av disse eller noen av eksene mine er nerdeaktige.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #19 Skrevet 5. mars 2006 IRC er et nettsted, chatteside. Jeg møtte min kjære på bussen. Det var bare kjærlighet ved første blikk. Begynte å snakke, og endte opp på kafé ved endeholdeplassen den dagen.
Freyja Skrevet 5. mars 2006 #20 Skrevet 5. mars 2006 (endret) På Quarten! Han gikk forbi meg på gaten og vi begynte å prate. Hang sammen hele den kvelden, uten å utveksle tlfnr. To dager senere traff vi tilfeldigvis på hverandre, pratet litt og gikk til hvert vårt. Dagen etter der igjen traff vi hverandre rent tilfeldig igjen, og fant da ut at dette måtte vi se nærmere på. Har holdt sammen siden! Endret 5. mars 2006 av Freyja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå