AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Del Skrevet 8. januar Tenker dere "hva f... gjør han her, han må da skjønne at ingen dame vil ha ham", eller noe slikt? Eller tenker dere ikke noe annet enn at "han er ikke min type", eller...? Spør fordi jeg vurderer å komme meg på Tinder, men det føles flaut å "blottlegge" meg slik, jeg føler ikke jeg er noe attraktiv (jeg er snill og blid og hyggelig og slikt, tror jeg er en ålreit person, men det er så mye rart med meg også, både med utseende og personlighet og livshistorie), jeg har veldig liten tro på at det finnes en dame som vil ha meg, og jeg føler jeg ikke hører hjemme på Tinder, at jeg ikke er attraktiv nok til "ha lov til" å være der, føler jeg bare dummer meg ut. Anonymkode: 39347...c92 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #2 Del Skrevet 8. januar Lite attraktiv,som lite pen, kunne jeg datet. Men lite attraktiv pga dårlig selvbilde kunne jeg dessverre ikke datet. Trenger at menn er selvsikre, uten å være overfladiske egoister, for å være interessant som potensiell kjæreste. Anonymkode: 98c03...d5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #3 Del Skrevet 8. januar Nei, jeg tenker fint lite på de jeg sveiper bort. Men du burde jobbe med selvtilliten før du går løs på dating, dating idag kan være veldig brutalt og da bør du ha litt selvtillit i baggasjen så du ikke mister motet helt. Anonymkode: 66619...d29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Del Skrevet 8. januar Tenker ikke stygt om mennesker jeg aldri har møtt. Sveiper bare til venstre. Anonymkode: 933e9...752 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Del Skrevet 8. januar Sveiper bare venstre om det er en mann som ikke ser ut til å passe meg. Tenker ikke mer enn det, tenker egentlig at det finnes noen for de fleste og at det er fint folk gjør en innsats 😊 Anonymkode: df319...fb6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #6 Del Skrevet 8. januar Sveiper bare bort de som ikke er aktuelle og tenker ikke noe mer over det. Men dersom det stemmer at du er uattraktiv er kanskje ikke tinder det beste stedet å søke partner? Stedet er ekstremt utseendefiksert og så lenge man ikke ser vanvittig bra ut på bildene (eller har en provoserende profil) får man sjeldent match. Det betyr ikke at man egentlig er stygg/uattraktiv, bare at bildene man viser ikke fenger de som sveiper. Hva med en av de andre datingsidene hvor man faktisk får mulighet til å vise fram litt personlighet? Anonymkode: 62f59...f20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #7 Del Skrevet 8. januar Mener du hva jeg tenker om menn som fra naturen side ikke er "pene" eller vakre? Ingenting spesielt for man velger jo ikke utseendet sitt selv. Når det kommer til stykket er ikke utseendet det viktigste uansett. Ingen skal skamme seg over utseendet sitt for ingen av oss er perfekte, tross alt. Og det sier jeg som får mye tilbakemeldinger på at jeg er en "pen dame". Jeg ser det ikke selv. Det jeg derimot la merke til da jeg var på tinder var mengden uflidde menn. Menn som åpenbart slurvet med hygiene og kosthold og som attpåtil hadde guts til å foreslå noe uforpliktende. Gjerne la de ut bilder av seg selv flirende der vi andre bare kunne ane hvor lenge siden det var siden siste tannlegebesøk. Det er kanskje noe annet enn det du sikter til. Anonymkode: 52081...2b1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 8. januar #8 Del Skrevet 8. januar Jeg tenker sjeldent over hvorvidt noen er uattraktive, men heller at "han er ikke min type". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 8. januar #9 Del Skrevet 8. januar om du er over 30 ville jeg heller prøvd møteplassen, trenger heller ikke ha bilde der, la folk falle for den du er ikke sveipe deg bort pga utseende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 8. januar #10 Del Skrevet 8. januar Hvis du skal bevege deg inn dit, foreslår jeg at bildene du legger ut er av en velstelt mann som smiler på bildene, og ikke har med et glass øl eller vin på dem heller. Mange kvinner synes mye drikking er uattraktivt. Skriv kort om deg selv, og ikke ha med negative utsagn om andre mennesker eller ting du ellers ikke er en stor fan av. Kort sagt: lag deg en positiv profil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. januar #11 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenker dere "hva f... gjør han her, han må da skjønne at ingen dame vil ha ham", eller noe slikt? Eller tenker dere ikke noe annet enn at "han er ikke min type", eller...? Spør fordi jeg vurderer å komme meg på Tinder, men det føles flaut å "blottlegge" meg slik, jeg føler ikke jeg er noe attraktiv (jeg er snill og blid og hyggelig og slikt, tror jeg er en ålreit person, men det er så mye rart med meg også, både med utseende og personlighet og livshistorie), jeg har veldig liten tro på at det finnes en dame som vil ha meg, og jeg føler jeg ikke hører hjemme på Tinder, at jeg ikke er attraktiv nok til "ha lov til" å være der, føler jeg bare dummer meg ut. Anonymkode: 39347...c92 Tinder er overfladisk, så er du fysisk lite attraktiv, blir du sveipet bort med én gang uavhengig av personlighet, dessverre. For deg er det nok bedre med Sukker e.l. hvor det er mange spørsmål om personlighet og hvor forslag til matcher baseres på dette og ikke bare utseende som på Tinder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #12 Del Skrevet 8. januar Bare sveiper bort, tenker lite. Samme med kjekke menn med lite/ingen info, gidder ikke like noen som ikke forteller eller fyller ut infoen om seg selv Anonymkode: 80a36...c29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #13 Del Skrevet 8. januar Da jeg var på Tinder så var det ofte hvordan menn fremstilte seg selv som gjorde at de var mindre attraktive. Så jeg ville lagt litt innsats i det. Fremstillingen kunne gjøre meg mer interessert om jeg likte det, men kunne også gjøre meg mer negativ. Om han bare ikke var min type utseendemessig, så tenkte jeg ikke så mye over det. Anonymkode: a1824...95a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #14 Del Skrevet 8. januar https://sukker.no/bilder/menn Masse uattraktive menn på datingapper. Se hva andre gjør på Sukker eller Turvenn.no Ligger bilder ute av begge kjønn. Tips: få noen til å ta bilder av deg, kompis eller famile. Gjerne ute i dagslys med ok bakgrunn og normale klær. Anonymkode: dad94...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 8. januar #15 Del Skrevet 8. januar Du, de aller fleste kvinner kan kjenne seg igjen i følelsen av å ikke være attraktiv/god nok. Og i ønsket om å finne noen man passer med. Jeg reagerer (svært) negativt på uattraktivitet kombinert med urealistiske krav til kvinner, spesielt når de plukker på detaljer og skriver nedsettende ting om utseendet eller personligheten til damer. En ydmyk, likendes kar tenker man selvsagt ikke noe mer negativt om enn «ikke min type». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avent Skrevet 8. januar #16 Del Skrevet 8. januar Hadde ikke tenkt noe over det. Kunne fint ha datet en mann som ikke var direkte pen. Men det jeg ser på er hvordan han feks kler seg, pen på håret å sånne ting. Er fyren velkledd, pen på håret, stelt og ser ordentlig ut så teller det mer. Så får orden på sånne ting å ta noen skikkelige bilder, ikke party bilder og ikke 15 år gamle bilder liksom. Er han i tillegg grei og prate med, viser interesse for å bli kjendt med meg og ikke ber meg om å vipse han for en kopp kaffe og generelt klarer å oppføre seg som å ikkje komme med seksuelle hint og tilnærmelser så hadde jeg nok vært interessert nok til at det hadde blitt date nr 2😊😊 Men nå er jeg gift så ingen dates på meg 😆😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #17 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tenker dere "hva f... gjør han her, han må da skjønne at ingen dame vil ha ham", eller noe slikt? Eller tenker dere ikke noe annet enn at "han er ikke min type", eller...? Spør fordi jeg vurderer å komme meg på Tinder, men det føles flaut å "blottlegge" meg slik, jeg føler ikke jeg er noe attraktiv (jeg er snill og blid og hyggelig og slikt, tror jeg er en ålreit person, men det er så mye rart med meg også, både med utseende og personlighet og livshistorie), jeg har veldig liten tro på at det finnes en dame som vil ha meg, og jeg føler jeg ikke hører hjemme på Tinder, at jeg ikke er attraktiv nok til "ha lov til" å være der, føler jeg bare dummer meg ut. Anonymkode: 39347...c92 Som en ung kvinne med ganske fysisk attraktivt utseende må jeg ærlig si at mange av dem er altfor innbilske og kravstore. Det er veldig mange av disse mindre attraktive mennene på tinder, der det står «kortsiktig, men åpen» og «casual» (altså ikke romantisk men seksuellt forhold). Dette er noe Tinder spør om når du lager en bruker så folk kan se hva du leter etter hos det motsatte kjønn. Samtidig klager disse mennene på at at de «ikke får pu*t» men er kun interessert i damer langt over deres utseendemessige nivå. I tillegg til det ønsker mange av dem som skrevet over kun seksuelle kortvarige relasjoner. Hvorfor skal en kvinne ønske et seksuellt ikke romantisk forhold til en uttraktiv mann, fordi han «har så bra personlighet»? Personlighet er jo det som har noe å si i det langvarige, da har utseende samtidig mindre å si. Anonymkode: 536be...3af 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #18 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tenker dere "hva f... gjør han her, han må da skjønne at ingen dame vil ha ham", eller noe slikt? Eller tenker dere ikke noe annet enn at "han er ikke min type", eller...? Spør fordi jeg vurderer å komme meg på Tinder, men det føles flaut å "blottlegge" meg slik, jeg føler ikke jeg er noe attraktiv (jeg er snill og blid og hyggelig og slikt, tror jeg er en ålreit person, men det er så mye rart med meg også, både med utseende og personlighet og livshistorie), jeg har veldig liten tro på at det finnes en dame som vil ha meg, og jeg føler jeg ikke hører hjemme på Tinder, at jeg ikke er attraktiv nok til "ha lov til" å være der, føler jeg bare dummer meg ut. Anonymkode: 39347...c92 Tenker du sånn om damer du syns er uattraktiv på tinder? Nei? De fleste gjør ikke det. Og om man tenker sånn, så er man noe "spesiell", vil jeg påstå. Nå har ikke jeg brukt tinder på en del år, men det var da flere der jeg ikke syntes var sånn kjempekjekke. Ikke hadde de profiltekst heller. Men, hadde de en bra profiltekst eller jeg så at vi hadde noe til felles så var det nok for meg til å sveipe til høyre. Nå er det slik at jeg faller ikke for utseende, det er egentlig litt synd for ville vært lettere å finne seg en partner da. Jeg er svært kresen på personlighet, og mennesker klarer knapt å vise personligheten sin over bilder og tekst. Da blir det også vanskelig å velge den riktige, spesielt når du har mange alternativer (som noen hevder vi kvinner har). Jeg kan ikke drive og møte for eksempel 10 menn på èn gang. Det går ikke. Jeg var heldig når jeg fant min eks på tinder, ganske raskt også (eller egentlig ikke, han var utro). Problemet med tinder er ikke hvordan man ser ut men det faktum at det er en arena hvor man ikke får en sjans til å vise seg på noen som helst måte. Vi kvinner får vel lett napp når det kommer til sex med tanke på at utseende og kropp er viktigst for mennene som vil ligge, og mange menn setter også utseendet såpass høyt at det er ideelt for de å se bilder og slikt først. Vi kvinner er litt annerledes her, selvsagt er det mange kvinner som bryr seg mye om utseende og er overfladiske de også, men de jeg kjenner iallfall er mer opptatt av det indre og da blir tinder kjempe vanskelig. Så vil jeg bare si at du fremstår allerede uattraktiv med personligheten din. Du er helt sikkert en helt vanlig mann med et utseende som vil gjøre en kvinne glad. Tvilsomt at det er så mye feil med deg som du vil ha det til. Men det at du tenker så vondt om deg selv, gjør at du kan risikere at andre skygger banen. Utrygghet i seg selv er et dårlig tegn og kan bli en stor utfordring i etablering av relasjoner! Jeg tviler ikke på at du er både snill og klok, og har mye å tilby i en relasjon. Men selvtilliten må du fikse. Av alle ting kvinner finner mest uattraktivt så er dårlig selvtillit utvilsomt på topp, da det er til hinder for så mye her i livet. Dette kommer fra en som selv sliter med selvtilliten, og som tidligere har hatt bunnløst dårlig selvtillit. Fy faen så mye det ødela for meg og mine nære relasjoner. Jobb litt mer med deg selv før du begynner med tinder, for jeg mistenker at du kan få selvtilliten din enda mer grusa der. Og hør nå på hva jeg sier, dette med personlighet, ikke disse idiotene av noen menn som gnåler om "topp 10% menn" og for noen fæle huldrer vi er som vil ha en kjæreste vi syns er attraktiv. Tinder jobber imot deg nettopp fordi det er vanskelig å selge seg inn med bilder og tekst når det kommer til noe så stort og komplekst som kjærlighet!! Innse hvor vanskelig dette faktisk er og aksepter at om det ikke blir matcher på deg så er det absolutt ikke nødvendigvis deg det er noe galt med. Tinder er ganske shady mot menn også da majoriteten av menn ønsker flere matcher. Du er garantert attraktiv for flere kvinner der ute. Det er noe som heter at man skal date "i sin egen liga", jeg liker ikke hvordan det er sagt, men man må være realistisk. Jeg har ikke sjans på en topptrent mann med høy utdanning som er ressurssterk og ekstremt kjekk. Det er noe jeg syns er greit, det er ikke noe jeg vil ha. Jeg kan se en "strøken" mann og tenke oi, så fin en mann. Men det er det. Men, jeg kan faktisk høre en mann snakke og tenke "oi, han her vil jeg bli kjent med" og får han meg til å le så er det game on, da prøver jeg meg, om tiltrekningen er der. Utseende vekker ikke interesse. Karakter vekker interesse for meg. Hadde jeg ønsket en slik "topp 10" mann, så hadde jeg jobbet med å være attraktiv nok for denne typen menn. Men jeg vil ha en mann som liker å kose seg, liker å reise, liker å sløve på sofaen men kan gjerne bli med på fjellturer om sommeren. En avslappet og snill mann. Har han "bare" et fagbrev så er det helt perfekt for meg. Og hvem er jeg? En snill og bra dame som er både lojal og godt investert i romantiske relasjoner, jeg vil det beste for oss begge. Jeg vil ikke si jeg er spesielt pen men har fått høre ofte og mange ganger at jeg er både søt og sjarmerende, så det ligger vel kanskje noe i det. Lykke til, ta vare på deg selv først og fremst og få litt bedre tro på deg selv før du introduserer noen til livet ditt. Skal nok se at det går bra. Jeg ville dog som sagt vært forsiktig med tinder. Anonymkode: 284c4...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #19 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Som en ung kvinne med ganske fysisk attraktivt utseende må jeg ærlig si at mange av dem er altfor innbilske og kravstore. Det er veldig mange av disse mindre attraktive mennene på tinder, der det står «kortsiktig, men åpen» og «casual» (altså ikke romantisk men seksuellt forhold). Dette er noe Tinder spør om når du lager en bruker så folk kan se hva du leter etter hos det motsatte kjønn. Samtidig klager disse mennene på at at de «ikke får pu*t» men er kun interessert i damer langt over deres utseendemessige nivå. I tillegg til det ønsker mange av dem som skrevet over kun seksuelle kortvarige relasjoner. Hvorfor skal en kvinne ønske et seksuellt ikke romantisk forhold til en uttraktiv mann, fordi han «har så bra personlighet»? Personlighet er jo det som har noe å si i det langvarige, da har utseende samtidig mindre å si. Anonymkode: 536be...3af Menn liker 60% av kvinner på Tinder. Vil du at vi skal like 100%? Anonymkode: 2beb1...1b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #20 Del Skrevet 8. januar Bimbo skrev (31 minutter siden): Du, de aller fleste kvinner kan kjenne seg igjen i følelsen av å ikke være attraktiv/god nok. Og i ønsket om å finne noen man passer med. Jeg reagerer (svært) negativt på uattraktivitet kombinert med urealistiske krav til kvinner, spesielt når de plukker på detaljer og skriver nedsettende ting om utseendet eller personligheten til damer. En ydmyk, likendes kar tenker man selvsagt ikke noe mer negativt om enn «ikke min type». Dette er også veldig sant. Kvinner flest er kronisk usikre, redde for å ikke være bra nok. Menn som kjenner kvinner vet dette, de som påstår at kvinner er høye på pæra og tror de er dronninger, tar rimelig feil. Anonymkode: 284c4...2d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå