AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Del Skrevet 8. januar Skjønte på veterinæren at denne måtte søkes om/ikke sikkert man fikk. Ble nevnt på Tessie, men er ikke dette en helt annen medisin? Problemet er separasjonsangst. Trent masse og hatt kontakt med noen som har erfaring med slik adferd. Noen som har erfaring? Anonymkode: 1b54e...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar Jeg har brukt Colmicalm til hund, ikke mot separasjonsangst med mot lydsensitivitet. Det er langt i fra noen quick fix, det krever fortsatt beinhard trening, men ved å bruke Colmicalm ble angsten hos min hund såpass redusert at hun ble trenbar og tok til seg læring. Anonymkode: 0c8d6...6ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #3 Del Skrevet 9. januar Jeg har fulgt metoden til Julie Naismith med boka "Be right back!" Med min gikk det såpass bra at jeg ikke har medisinert (ikke minst fordi jeg har uendelig med tid til å trene på dette, jeg har ingen deadline og kan derfor gå sakte nok fram), men ser at dette er en av medisinene som er diskutert der og som funker for mange, men ikke alle. Flere har vært innom og testet flere medisiner før de finner en som funker for sin hund. Anonymkode: 398b8...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #4 Del Skrevet 9. januar Be dem om å sjekke Reconcile 🙂 Hilsen dyrlege. Anonymkode: 6cf9d...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå