AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Del Skrevet 8. januar Jeg er overvektig (bmi på 29) og var på butikken i dag tidlig. Kjøpte blant annet en pose godteri til helgen, da jeg plukket den opp hørte jeg noen bak meg si «ta og legg den tilbake», jeg bare ignorerte det, men så etterpå en man stirret på meg, jeg spurte hva han ville og han sa «nei, det var ingenting». Men jeg ble faktisk skikkelig lei meg. Jeg er i gang med vektnedgang og har gått ned 7 kg siden desember. Jeg har funnet en måte som fungerer for meg, og det betyr at jeg kan spise litt godteri innimellom. Jeg har tidligere hatt bulimi og har gått mye opp i vekt siden den gang. Jeg jobber med meg selv hver dag for å gjøre riktige valg. jeg tenker mye på hvordan jeg ser ut, men prøver å legge det bort, men den kommentaren fikk meg virkelig til å tenke «ser jeg virkelig så jævelig ut?». Jeg blir flau, jeg skjemmes, og jeg ble veldig lei meg. mulig jeg overreagerer, men det er et sårt tema for meg. Jeg vet jeg veier for mye, men jeg gjør noe med saken. For meg er det å være super restriktiv bare triggende og jeg vil nødig bli syk igjen. Og det jeg gjør fungerer jo, jeg går ned i vekt. Men jeg klarer ikke å la den kommentaren ligge. Er vekta mi alt folk ser når de ser meg? Er jeg så feit at folk reagerer med avsky? Anonymkode: 5e5a1...12a 1 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #2 Del Skrevet 8. januar Drit i idioter, han der var tydeligvis kommet bort fra vergen sin så du må nok bare ta det på den måten at han har ikke vett til mer. Anonymkode: b969b...58f 23 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 8. januar #3 Del Skrevet 8. januar Noen folk sier så mangt de ikke burde. Kan være de selv har et stort problem, mest sannsynlig. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Del Skrevet 8. januar Det er det verste jeg har hørt! Faens drittsekk. Det er sikkert lettere sagt enn gjort, men ikke ta det til deg. Ingen har noe med hvordan du ser ut bortsett fra deg selv. Dette var tydeligvis en mobber og drittsekk, med store egne personlige problemer. Prøv å tenk positivt om deg selv og forsøk så godt du kan å la den opplevelse fare. Om mulig så kan du prøve å gå igjennom opplevelsen i hodet og tren deg opp på å slenge dritt tilbake. Sett en grense for deg selv. Anonymkode: 16eaf...126 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Del Skrevet 8. januar Selvfølgelig er det så langt unna greit som det går an å komme. Han var en skikkelig drittsekk, og sånn er det. Anonymkode: 0c8ec...a67 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #6 Del Skrevet 8. januar Den kommentaren som ble sagt var over streken, er du sikker på at den handlet om deg? Ikke en mor som snakket til et barn? Om den var til deg var den så absolutt over streken. Blikket du fikk derimot - det kan være hva som helst. Får blikk stadig vekk jeg også, gjerne av sure eldre folk. Er slank og godt trent, så er nok ikke pga kropp, må være noe annet de henger seg opp i. Eller så er de bare generelt sure og blikker stygt på ett hvert menneske som er yngre enn dem. Jeg gjetter på det siste. Anonymkode: 7f704...d5d 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #7 Del Skrevet 8. januar Rare folk sier mye rart. Ikke bare til overvektige. Tenk på det som at en frosk kvekker. Anonymkode: aa5cb...bcb 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #8 Del Skrevet 8. januar Jeg hadde nok gått ut i fra at den personen var psykisk utviklingshemmet. Ikke ta det så tungt. Anonymkode: 09b46...434 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #9 Del Skrevet 8. januar Den mannen manglet folkeskikk og var slem. Han er ikke en person du vil ha i livet ditt, og ikke en du vil skal få bestemme over deg. Ikke sant? Så føkk han, og spis og lev som du vil. Ikke bli trist. Bli forbanna! Anonymkode: 6abcc...31c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 8. januar #10 Del Skrevet 8. januar Jeg må vel si at jeg tviler sterkt på at noen kan se om en person har en BMI på 29 eller 25, og spesielt ikke når personen er iført vinterklær, så jeg ville ha lagt den kommentaren bak meg veldig raskt. Du kan jo ha hørt feil, kommentaren var myntet på noen andre eller så feiler mannen noe. Mange muligheter, men at du fremstår som sykelig overvektig med med en BMI på 29 er ikke en av dem! ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 8. januar #11 Del Skrevet 8. januar Selvsagt ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #12 Del Skrevet 8. januar Poenget er vel at ingen tror på at den er til helgen(og man legger uansett på seg i helga også). Uansett er det bortkastet tid å kommentere for de overvektige klarer ikke å styre seg uansett, det eneste man oppnår er å såre. Sånn egentlig tviler jeg på historien. Anonymkode: 2dedd...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #13 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg er overvektig (bmi på 29) og var på butikken i dag tidlig. Kjøpte blant annet en pose godteri til helgen, da jeg plukket den opp hørte jeg noen bak meg si «ta og legg den tilbake», Anonymkode: 5e5a1...12a Jeg er mann, og hadde noen sagt det til meg hadde jeg lappet til vedkommende. Anonymkode: 8b317...eef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #14 Del Skrevet 8. januar 1/10 Anonymkode: dc31c...e30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #15 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Poenget er vel at ingen tror på at den er til helgen(og man legger uansett på seg i helga også). Uansett er det bortkastet tid å kommentere for de overvektige klarer ikke å styre seg uansett, det eneste man oppnår er å såre. Sånn egentlig tviler jeg på historien. Anonymkode: 2dedd...739 Spiller det noen rolle om den var til helgen eller ikke? Jeg går ned i vekt og greier omsider å styre meg. Da jeg var 30 kg tynnere og kjempesyk med bulimi greide jeg ikke å styre meg. Dessverre gikk sykdommen over til overspising. Men nå er jeg på et annet sted, jeg kan fint spise litt godis i blant og likevel gå ned i vekt. Anonymkode: 5e5a1...12a 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #16 Del Skrevet 8. januar Leo skrev (16 minutter siden): Jeg må vel si at jeg tviler sterkt på at noen kan se om en person har en BMI på 29 eller 25, og spesielt ikke når personen er iført vinterklær, så jeg ville ha lagt den kommentaren bak meg veldig raskt. Du kan jo ha hørt feil, kommentaren var myntet på noen andre eller så feiler mannen noe. Mange muligheter, men at du fremstår som sykelig overvektig med med en BMI på 29 er ikke en av dem! ❤️ Takk ❤️ Det betyr mye for meg at mange sier at det han sa ikke var greit. kommentaren var myntet på meg, det er jeg dessverre sikker på. Hva han mente kan jeg selvsagt ikke vite 100 % sikkert. Men jeg ble lei meg og jeg kjente på skam for å ha den kroppen jeg har. Anonymkode: 5e5a1...12a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 8. januar #17 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er overvektig (bmi på 29) og var på butikken i dag tidlig. Kjøpte blant annet en pose godteri til helgen, da jeg plukket den opp hørte jeg noen bak meg si «ta og legg den tilbake», jeg bare ignorerte det, men så etterpå en man stirret på meg, jeg spurte hva han ville og han sa «nei, det var ingenting». Men jeg ble faktisk skikkelig lei meg. Jeg er i gang med vektnedgang og har gått ned 7 kg siden desember. Jeg har funnet en måte som fungerer for meg, og det betyr at jeg kan spise litt godteri innimellom. Jeg har tidligere hatt bulimi og har gått mye opp i vekt siden den gang. Jeg jobber med meg selv hver dag for å gjøre riktige valg. jeg tenker mye på hvordan jeg ser ut, men prøver å legge det bort, men den kommentaren fikk meg virkelig til å tenke «ser jeg virkelig så jævelig ut?». Jeg blir flau, jeg skjemmes, og jeg ble veldig lei meg. mulig jeg overreagerer, men det er et sårt tema for meg. Jeg vet jeg veier for mye, men jeg gjør noe med saken. For meg er det å være super restriktiv bare triggende og jeg vil nødig bli syk igjen. Og det jeg gjør fungerer jo, jeg går ned i vekt. Men jeg klarer ikke å la den kommentaren ligge. Er vekta mi alt folk ser når de ser meg? Er jeg så feit at folk reagerer med avsky? Anonymkode: 5e5a1...12a Det er IKKE normalt å kommentere hva andre kjøper på butikken uansett. Han kan ikke være helt god. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. januar #18 Del Skrevet 8. januar Det er overhodet ikke greit! 😡 Ingen andre har noe med hva jeg putter i handlevognen min. Jeg hadde blitt forbanna om noen hadde sagt noe sånn til meg.... 😡 Ja, jeg er overvektig (og jobber med å gå ned i vekt), men jeg trenger ikke at andre vilt fremmede mennesker forteller meg at jeg er overvektig! Newsflash, jeg VET at jeg er overvektig og har visst det i mange år 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #19 Del Skrevet 8. januar Det er ikke greit å kommentere uavhengig av om man er overvektig eller ikke. Ekstra ugreit når man er overvektig, for da er det regelrett mobbing. Voksne folk som mobber er nødt til å være det verste jeg vet. Ikke bry deg om han. Folk er så bevisstløse og evner ikke forstå. Han er problemet, ikke du. Han mangler åpenbart både empati og sirkulasjon i topplokket. Stand tall, flotte menneske ❤️ Anonymkode: 6b876...a2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 8. januar #20 Del Skrevet 8. januar Jeg ville tenkt han har en nevrologisk/psykisk tilstand som gjør at han plumper ut rare utsagn? Om han mente dette ville han gjentatt det. Men han er åpenbart syk 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå