Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #1 Skrevet 5. mars 2006 Opna ei flaske med Boheme i går, og har ikkje greidd å komme lenger enn halveis i den.. Kor lenge vil den halde seg, og korleis bør eg oppbevare den? Den har skrukork, om det har noko å seie...
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #2 Skrevet 5. mars 2006 Dette ligger det en tråd om her, mener den ble ganske lang og inneholdt masse tips (og jeg husker ikke en skit av hva som stod i den )
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #3 Skrevet 5. mars 2006 Dette ligger det en tråd om her, mener den ble ganske lang og inneholdt masse tips (og jeg husker ikke en skit av hva som stod i den ) ← *leite* Kunne jo drukke opp i kveld, men mannen har liksom lagt seg, og eg tenkte å krype etter og slikt... Men er veldig kos å sitte oppe også då.. *tenke*
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #4 Skrevet 5. mars 2006 Drikk i vei! Snart får dere unger, og da går ryktene fort i nabolaget om at "Veslo, hun med de åtte barna, hun er visstnok litt tørst og drikker alene på lørdagskveldene etter at mann og barn har lagt seg" Konklusjon: Bedre å drikke mens du kan
sushigirl Skrevet 5. mars 2006 #5 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Tror du fint kan la den stå i et par dager, opptil en uke uten problemer. Edit: Fant denne, søkte litt rundt på forumet. Endret 5. mars 2006 av sushigirl
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #6 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Drikk i vei! Snart får dere unger, og da går ryktene fort i nabolaget om at "Veslo, hun med de åtte barna, hun er visstnok litt tørst og drikker alene på lørdagskveldene etter at mann og barn har lagt seg" Konklusjon: Bedre å drikke mens du kan ← Søt du!!! Skjenka meg det tredje glasset eg.. Hihi.. Kanskje eg skulle ha trekt for gardinene...? :klø: Tror du fint kan la den stå i et par dager, opptil en uke uten problemer. Edit: Fant denne, søkte litt rundt på forumet. ← Takk!!! Då har eg til neste helg også då, om eg ikkje drikk opp.. Endret 5. mars 2006 av veslo
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #7 Skrevet 5. mars 2006 Søt du!!! Skjenka meg det tredje glasset eg.. Hihi.. Kanskje eg skulle ha trekt for gardinene...? :klø: ← Da er det ingen vei tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå