Gå til innhold

Raudvin

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Opna ei flaske med Boheme i går, og har ikkje greidd å komme lenger enn halveis i den.. Kor lenge vil den halde seg, og korleis bør eg oppbevare den? Den har skrukork, om det har noko å seie...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Dette ligger det en tråd om her, mener den ble ganske lang og inneholdt masse tips (og jeg husker ikke en skit av hva som stod i den ;) )

Gjest gjest1
Skrevet
Dette ligger det en tråd om her, mener den ble ganske lang og inneholdt masse tips (og jeg husker ikke en skit av hva som stod i den ;) )

*leite*

Kunne jo drukke opp i kveld, men mannen har liksom lagt seg, og eg tenkte å krype etter og slikt... Men er veldig kos å sitte oppe også då..

*tenke*

Gjest Gjesta
Skrevet

Drikk i vei!

Snart får dere unger, og da går ryktene fort i nabolaget om at "Veslo, hun med de åtte barna, hun er visstnok litt tørst og drikker alene på lørdagskveldene etter at mann og barn har lagt seg"

Konklusjon: Bedre å drikke mens du kan ;)

Skrevet (endret)

Tror du fint kan la den stå i et par dager, opptil en uke uten problemer.

Edit: Fant denne, søkte litt rundt på forumet. :)

Endret av sushigirl
Gjest gjest1
Skrevet (endret)
Drikk i vei!

Snart får dere unger, og da går ryktene fort i nabolaget om at "Veslo, hun med de åtte barna, hun er visstnok litt tørst og drikker alene på lørdagskveldene etter at mann og barn har lagt seg"

Konklusjon: Bedre å drikke mens du kan ;)

Søt du!!! Skjenka meg det tredje glasset eg.. Hihi.. Kanskje eg skulle ha trekt for gardinene...? :klø:

Tror du fint kan la den stå i et par dager, opptil en uke uten problemer.

Edit: Fant denne, søkte litt rundt på forumet. :)

Takk!!! Då har eg til neste helg også då, om eg ikkje drikk opp.. :ler:

Endret av veslo
Gjest gjest1
Skrevet
Søt du!!! Skjenka meg det tredje glasset eg.. Hihi.. Kanskje eg skulle ha trekt for gardinene...?  :klø:

Da er det ingen vei tilbake ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...