AnonymBruker Skrevet 6. april #101 Del Skrevet 6. april Gratulerer så mye 🤩 Anonymkode: 5e5fa...eff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #102 Del Skrevet 6. april Så fantastisk, ts! Gratulerer med den lille ❤️ Anonymkode: 04ed1...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet 6. april #103 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 11.58): Hvordan tør du når dette har skjedd flere ganger..? Har et barn som holdt på å komme 12 uker for tidlig, sliter også med livmorhalsen - flere runder med konisering etter cellegrad3. De klarte å stoppe fødsel ved at jeg ble fullstendig sengeliggende. Han ble født til termin, men har en sykdom og må ha en skummel operasjon. Dette har ført til at jeg kommer til å sterilisere meg. Fordi: hadde premature rier i uke 30 med første, førte ikke til endring på livmorhalsen, men ga 1 cm åpning og andre utfordringer. Måtte settes i gang nærmere termin for at den babyen skulle overleve. Hadde ikke tenkt til å få flere barn, men prevensjon sviktet. Hadde et ønske om flere enn to, men ikke søren om jeg tør å tenke på det mer. Risikere at flere barn blir født med vonde sykdommer, masse smerter osv. Anonymkode: 6c747...c17 https://www.klikk.no/foreldre/barn/cathrine-fikk-den-utenkelige-beskjeden-det-eneste-jeg-klarte-a-tenke-var-vaer-sa-snill-ikke-do-fra-meg-7137035 Les om deres historie ❤️ og meld deg inn i prematur - lukket gruppe på Facebook- der er det flere som har født i uke 23 med barn som nå er store og har det bra ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet 6. april #104 Del Skrevet 6. april anonymfrøken1 skrev (15 timer siden): Vår lillegutt kom i går❤️35 + 4👶🏽 Puster og spiser alt selv, så blir hjemreise i dag eller i morgen🥰 Gratulerer! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymfrøken1 Skrevet 6. april Forfatter #105 Del Skrevet 6. april Tusen takk, alle sammen🥰 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #106 Del Skrevet 7. april Gratulerer❤️ Anonymkode: 0ee75...1c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #107 Del Skrevet 7. april For en solskinnshistorie🥰 Supert med alle oppdateringene! Gratulerer så mye🥰 Anonymkode: a71ab...db3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 7. april #108 Del Skrevet 7. april Gratulerer så mye! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #109 Del Skrevet 8. april Juhu gratulerer 🥳🥳❤️ Anonymkode: a2055...3f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 8. april #110 Del Skrevet 8. april Gratulerer, så fantastiske nyheter! ❤️ Takk for at du har tatt deg tid til å oppdatere 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå