AnonymBruker Skrevet 16. februar #81 Del Skrevet 16. februar Godt å høre at baby fortsatt er i magen! Hyggelig om du vil oppdatere litt videre🥰 Anonymkode: 0ee75...1c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymfrøken1 Skrevet 16. februar Forfatter #82 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Godt å høre at baby fortsatt er i magen! Hyggelig om du vil oppdatere litt videre🥰 Anonymkode: 0ee75...1c4 Fortsatt bebis i magen og hjemme enda🙏🩵 Skal på ny kontroll i morgen🤞🏻 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymfrøken1 Skrevet 26. februar Forfatter #83 Del Skrevet 26. februar Fortsatt bebis i magen og uke 30+1🤞🏻🩵 Var til kontroll for ca 1 uke siden og da hadde livmorhalsen tappet seg 0.5 cm. Har igjen 1 cm lukket del og 1 cm åpen del🤞🏻🩵 Det skal sies at jeg har begynt å slippe litt opp så jeg gjør vanlige hverdagslige ting som ikke har en så stor påvirkning. Utenom å løfte ting. Nå krysser vi fingrene for å nå uke 34👶🏽 4 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 26. februar #84 Del Skrevet 26. februar Så fantastisk, TS! Takk for at du oppdaterer oss ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #85 Del Skrevet 26. februar Er akkurat en uke foran deg ts. Men har ikke noe fare for å føde prematurt. Veldig spennende å følge deg og se at du oppdaterer innimellom. Krysser fingrene for at babyen din holder seg inne noen uker til🤞☺️ Anonymkode: c730e...d97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #86 Del Skrevet 14. mars anonymfrøken1 skrev (På 26.2.2025 den 9.18): Fortsatt bebis i magen og uke 30+1🤞🏻🩵 Var til kontroll for ca 1 uke siden og da hadde livmorhalsen tappet seg 0.5 cm. Har igjen 1 cm lukket del og 1 cm åpen del🤞🏻🩵 Det skal sies at jeg har begynt å slippe litt opp så jeg gjør vanlige hverdagslige ting som ikke har en så stor påvirkning. Utenom å løfte ting. Nå krysser vi fingrene for å nå uke 34👶🏽 Hvordan går det med dere nå? ❤️ Anonymkode: 04ed1...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymfrøken1 Skrevet 15. mars Forfatter #87 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 13.16): Hvordan går det med dere nå? ❤️ Anonymkode: 04ed1...d5c Uke 32 nå🤞🏻🩵 Har hatt ganske vasse kynnere den siste uken, i går natt/morgen tok det seg opp å bli regelmessige rier. Kom inn på ullevål og har vært på føden siden i går morges. Ble sendt opp på obsen i dag etter at alt avtok da jeg fikk adelat i går kveld og en god natts søvn🥱 For ca 2 uker siden hadde jeg 1,5 cm igjen med lukket livmorhals. Vet ikke hvor lang den er nå da de ikke fikk målt før de sendte meg på føden. Hode til bebis er langt nede i bekkenet og presser på mormunnen sa de, men ingen tegn til mer åpning enn 1 cm. Litt slitsomt da det ikke åpner seg og man får så kraftige rier, samt alle komplikasjonene jeg har hatt dette svangerskapet... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 18. mars #88 Del Skrevet 18. mars Så fint at du har kommet deg til uke 32! Krysser fingrene for at du kommer deg til uke 35 også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #89 Del Skrevet 18. mars anonymfrøken1 skrev (På 15.3.2025 den 13.45): Uke 32 nå🤞🏻🩵 Har hatt ganske vasse kynnere den siste uken, i går natt/morgen tok det seg opp å bli regelmessige rier. Kom inn på ullevål og har vært på føden siden i går morges. Ble sendt opp på obsen i dag etter at alt avtok da jeg fikk adelat i går kveld og en god natts søvn🥱 For ca 2 uker siden hadde jeg 1,5 cm igjen med lukket livmorhals. Vet ikke hvor lang den er nå da de ikke fikk målt før de sendte meg på føden. Hode til bebis er langt nede i bekkenet og presser på mormunnen sa de, men ingen tegn til mer åpning enn 1 cm. Litt slitsomt da det ikke åpner seg og man får så kraftige rier, samt alle komplikasjonene jeg har hatt dette svangerskapet... Så utrolig godt å høre at han fortsatt er der inne. Takk for oppdateringen. Skjønner godt det er slitsomt, både fysisk og psykisk! Men heldigvis er du på oppløpssiden nå 💪🩵 Anonymkode: 04ed1...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet onsdag kl 01:00 #90 Del Skrevet onsdag kl 01:00 Fortsatt i magen? 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymfrøken1 Skrevet onsdag kl 13:45 Forfatter #91 Del Skrevet onsdag kl 13:45 Utrolig nok fortsatt i magen🙈Ingen som skjønner noen ting, legene klør seg i hode😂 Det skal sies at jeg ble innlagt i helgen med veldig kraftige mensmurringer og tak som kom og gikk. Kunne bli veldig tette for å så bare gi seg. Fra lørdag, natt til søndag åpnet jeg meg 3 cm. Hadde da rier denne natten, men så bare stoppet det noen timer senere... Så nå går jeg bare her å venter på at det skal gå sin gang. Er sliten og lei selv om det er litt tidlig enda...😮💨 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:26 #92 Del Skrevet onsdag kl 15:26 anonymfrøken1 skrev (1 time siden): Utrolig nok fortsatt i magen🙈Ingen som skjønner noen ting, legene klør seg i hode😂 Det skal sies at jeg ble innlagt i helgen med veldig kraftige mensmurringer og tak som kom og gikk. Kunne bli veldig tette for å så bare gi seg. Fra lørdag, natt til søndag åpnet jeg meg 3 cm. Hadde da rier denne natten, men så bare stoppet det noen timer senere... Så nå går jeg bare her å venter på at det skal gå sin gang. Er sliten og lei selv om det er litt tidlig enda...😮💨 Oj, så bra! Selv om jeg forstår at du er sliten også! Jeg fødte i uke 25, unner virkelig ingen det, det har vært veldig tøft selv om babyen vår har klart seg. Hvor mange uker er du nå? Anonymkode: d41ad...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:03 #93 Del Skrevet onsdag kl 16:03 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Oj, så bra! Selv om jeg forstår at du er sliten også! Jeg fødte i uke 25, unner virkelig ingen det, det har vært veldig tøft selv om babyen vår har klart seg. Hvor mange uker er du nå? Anonymkode: d41ad...97a Oi det var tidlig, hvor gammel er barnet nå? Har det fått noen senskader/utfordringer? Trodde ikke det var mulig å bli født så tidlig uten noen form for senskader. Anonymkode: d9c04...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:27 #94 Del Skrevet i går, 03:27 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Oi det var tidlig, hvor gammel er barnet nå? Har det fått noen senskader/utfordringer? Trodde ikke det var mulig å bli født så tidlig uten noen form for senskader. Anonymkode: d9c04...5f5 Ble født i desember, så vi vet ikke eventuelle senskader enda, men det har vært noen tøffe måneder på nyfødt intensiv. Har termin nå i april. Anonymkode: d41ad...97a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå