Gå til innhold

Noen som har født i uke 23?

anonymfrøken1

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 18.07):

Lykke til! Er det et alternativ å sette på ny cerclage? Nå som det virker mer rolig?

Anonymkode: d0cec...f2a

Nei, pga infeksjonsfare..😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hulderen skrev (3 minutter siden):

Det går rette veien. Er du i uke 26 nå?

Uke 26+1 i dag🤞🏻

Kom inn igjen på sykehuset i går, har igjen ca 0.6 mm livmorhals og litt åpen😅

• Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tante til ei som er født 23+3 og kjenner og en som ble født 23+2. Ho jeg er tante til er nå 22 han andre er 30.

Den ene har nedsatt hørsel. Ellers har ingen noe problemer. De lå lenge på sykehus. Legene var usikre på om de den gangen ville overleve. Og i dag så jobber de begge, ene driver tilogmed eget byggefirma. De slett litt med at de fikk infeksjoner litt raskere en andre barn når de var små som forkjølelse, ørebetennelse og hals betennelse

Anonymkode: 256bf...7b8

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymfrøken1 skrev (10 timer siden):

Uke 26+1 i dag🤞🏻

Hvordan går det nå?

Anonymkode: 5e5fa...eff

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til en liten gutt som ble født i uke 23. Det var en lang og tøff tid, men det gikk helt fint. Kjenner også til en liten gutt som ble født i uke 25 og som fikk utfordringer. Når det er sagt ser jeg mange setter likhetstegn ved det å ha en funksjonsnedsettelse og at man ikke har livskvalitet. Jeg er så heldig å kjenne en nydelig unge som har utfordringer. Man kan ha et lykkelig og godt liv på tross av funksjonsnedsettelse også, selv om man selvfølgelig må håpe at livet blir enklest mulig og får en god start ❤️

Masse lykke til deg, TS ❤️ Jeg var selv på mor/barn avdeling med en dame som da hadde greid å holde inne til uke 28, hun hadde holdt på siden litt etter uke 20 (husker ikke hvor lenge). Hun hadde fått veldig god hjelp. Krysser fingrene for deg og den lille ❤️

Anonymkode: 9a895...adb

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonymfrøken1 skrev (14 timer siden):

Uke 26+1 i dag🤞🏻

Uke 26 er SÅ mye bedre enn uke 23, så sånn sett er det veldig bra! Håper baby holder seg inne en del uker til! 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvordan går det nå?

Bebis er fortsatt i magen🤞🏻

De tok fibronektin test som var positiv, noen som vet om noen andre som har født innen kort tid etter positiv test, eller selv har vært gjennom det?

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
anonymfrøken1 skrev (15 timer siden):

Bebis er fortsatt i magen🤞🏻

De tok fibronektin test som var positiv, noen som vet om noen andre som har født innen kort tid etter positiv test, eller selv har vært gjennom det?

Takk for at du oppdaterte! Så godt å høre ❤️ uke 26 er veldig mye bedre enn uke 23! Håper babyen får enda litt tid i magen, hver dag teller 🙏 med positiv test er det vel en viss risiko for fødsel neste uken, men husker ikke hvor høy.. sender gode tanker og klemmer 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en gutt født i uke 26 og han er helt normal ☺️ husker jeg lå på nyfødtintensiven og leste alt av forskning jeg kunne finne, og fra uke 26 er det veldig gode sjanser for at det går helt fint med barnet.

Anonymkode: 889ca...945

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...