AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Hvor lang tid tok det fra dere sendte blodprøvene til dere fikk svar? Anonymkode: bf6eb...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Det tok en uke for oss. Dette var i 2021. Anonymkode: 9c220...0b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Gjorde det i 2022. Tok en uke å få svar. Veldig ryddig og ordentlig. De ringte pluss sendte svaret på Mail. Anonymkode: d8bea...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Tok dere blodprøvene selv? Anonymkode: 100bc...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Og i hvilken uke gjør man det? Anonymkode: 100bc...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tok dere blodprøvene selv? Anonymkode: 100bc...a22 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Og i hvilken uke gjør man det? Anonymkode: 100bc...a22 Tok med blodprøvekitet til fastlege, og fikk tatt blodprøvene der. Gjorde det da jeg var 9+0. Anonymkode: d8bea...a7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Tok dere blodprøvene selv? Anonymkode: 100bc...a22 Jeg fikk et (godt helsefaglig kyndig) familiemedlem til å gjøre det AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Og i hvilken uke gjør man det? Anonymkode: 100bc...a22 Den jeg tok (panorama) kan tas fra 9+0. Jeg tok den 10+2 da jeg er litt usikker på nøyaktig hvor langt jeg er på vei - og jeg ville være sikker på at jeg var allefall godt passert 9+0 før jeg tok den AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Gjorde det i 2022. Tok en uke å få svar. Veldig ryddig og ordentlig. De ringte pluss sendte svaret på Mail. Anonymkode: d8bea...a7f Ja - jeg tok testen i København i 2019 hos samme klinikk, synes de var veldig profesjonelle og greie å forholde seg til Det synes jeg også denne gangen! Er dog første gang jeg har fått den tilsendt (var som sagt i DK sist), så er nysgjerrig på ventetid 🤭 Vil jo ha svar helst i går 😂 Anonymkode: bf6eb...c14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og i hvilken uke gjør man det? Anonymkode: 100bc...a22 Fikk en venninne ansatt i helsevesenet til å ta den. Jeg tror man skal ta blodprøven etter uke 9-10 for å være sikker på at det er nok DNA i blodet for å analysere prøven. Jeg tok prøven da jeg var 11+0. Du får gode instrukser i boksen med prøveglasset Anonymkode: 9c220...0b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Takk for svar dere! Så kjekt å slippe å reise til Danmark for å gjøre det. (Jeg er ikke ts) Anonymkode: 100bc...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå