AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Del Skrevet 8. januar Har noen vært her og fått hjelp? Er det best å snakke med Hexeberg selv, eller er alle legene der oppdatert med samme kunnskap som han? Anonymkode: 68ed7...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #2 Del Skrevet 8. januar Jeg har vært med noen dit, og de var kjempedyktige! Var hos Erik Hexeberg, men vet andre som har vært hos Sofie Hexeberg og også vært veldig fornøyd. De jeg var med dit kunne etterhvert både slutte med kolesterolmedisiner og medisiner for diabetes 2 (Erik H er indremedisiner i tillegg, så det var gjort på en veldig forsvarlig måte, med stadig oppfølging med blodprøver etterhvert som personene endret kostholdet sitt og det fikk positive virkninger på kroppen.). Anonymkode: 90c71...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #3 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har vært med noen dit, og de var kjempedyktige! Var hos Erik Hexeberg, men vet andre som har vært hos Sofie Hexeberg og også vært veldig fornøyd. De jeg var med dit kunne etterhvert både slutte med kolesterolmedisiner og medisiner for diabetes 2 (Erik H er indremedisiner i tillegg, så det var gjort på en veldig forsvarlig måte, med stadig oppfølging med blodprøver etterhvert som personene endret kostholdet sitt og det fikk positive virkninger på kroppen.). Anonymkode: 90c71...ef6 Så bra! Har allerede fulgt lavkarbo/steinalderdiett lenge (spiser ikke korn eller mat med mye stivelse), men har fått en hel del nye utfordringer pga det. Så hadde vært kjekt med en vurdering fra noen som kan den problematikken. Ser det er flere andre leger der. Er Hexeberg kun i Sandvika, vet du noe om det? Man kan kanskje ikke bestille time hos den legen man ønsker, for det virker som man må legge inn en generell timebestilling, også blir man tildelt lege etterpå? Anonymkode: 68ed7...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå