AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Del Skrevet 8. januar Vært hos lege, de var ikke bekymret - vanlig virusinfeksjon regnet de med. Men ikke opplevd feber over så mange dager før Anonymkode: 505f6...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #2 Del Skrevet 8. januar Hva regner du som høy feber? Hvor mange grader? Anonymkode: d55cd...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #3 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva regner du som høy feber? Hvor mange grader? Anonymkode: d55cd...d8f Over 39.5 Anonymkode: 505f6...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Del Skrevet 8. januar Det kommer jo helt an på allmenntilstanden. Barn får lett høy feber uten at det trenger å være så alvorlig, men er barnet slapt og utpreget dårlig, har problemer med å ta til seg væske etc, blir det noe annet. At lege ikke er bekymret, bør dere ta til dere. Anonymkode: 39cc8...32e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det kommer jo helt an på allmenntilstanden. Barn får lett høy feber uten at det trenger å være så alvorlig, men er barnet slapt og utpreget dårlig, har problemer med å ta til seg væske etc, blir det noe annet. At lege ikke er bekymret, bør dere ta til dere. Anonymkode: 39cc8...32e Likevel er høy feber over 5 dager noe som bør sjekkes. Ts, jeg hadde ringt lege igjen. Anonymkode: 620cb...ff0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #6 Del Skrevet 8. januar Det synes jeg var lenge, det står vel i alle sånne tips fra legesider når man googler at man bør kontakte lege etter 3 dager. Gjorde legen noen tester? Hvordan er allmenntilstand ellers og andre symptomer? Hvor lenge er det siden legebesøket? De sier jo ofte at man skal ta kontakt igjen om det ikke blir bedre så da er det jo innafor å gjøre det nå tenker jeg hvis du feks var hos lege for 2 dager siden. Anonymkode: 663c0...100 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #7 Del Skrevet 8. januar Kontakt lege igjen, krev undersøkelse… men kan feks være fjerde barnesykdom. Kan gi 5 dag feber, før utslett osv… om ikke dere har hatt den. Husk vi hadde noen runder med noen dager feber osv typisk første sesong i bhg. Noen ganher tror jeg faktisk en ting bare avløste en annen også… rene galskapen der en periode. Jeg fulgte alltid almenntilstand mest, det har funket bra. Lege asap om bekymret for almenntilstand, men almenntilstand god, ikke nødvendigvis lege selv om jeg ikke visste hva de hadde og ting tok tid. Sånn tenkte jeg. Anonymkode: 9105c...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå