AnonymBruker Skrevet i går, 12:43 #1 Del Skrevet i går, 12:43 Har siden oktober hatt en mild UVI som ikke gir seg, men som ikke er så veldig plagsom heller. Svir litt av og til ved vannlating, men ikke mye, for det meste merker jeg det bare på lukta av urinen. Jeg har hatt skikkelig vond UVI også med vondt i nyrene og feber, det er smerte på en helt annen skala. Dette har skjedd før, ingen utslag på stix men utslag på dyrking. Den gang fikk jeg antibiotika. Men hvis jeg ikke synes det er så plagsomt, er det noe i veien for å bare la det være sånn? Det forsvinner tydeligvis ikke av seg selv, men blir ikke verre heller og gjør meg egentlig ingenting. Kan jeg bare la det være som det er, fram til jeg uansett må oppsøke lege for noe annet? Anonymkode: f915b...908 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:06 #2 Del Skrevet i går, 13:06 Du kan få nyrebekkenbetennelse… Anonymkode: 9b212...9fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:29 #3 Del Skrevet i går, 14:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan få nyrebekkenbetennelse… Anonymkode: 9b212...9fe Ja, den risikoen kjenner jeg til, og er obs på ryggvondt og feber etc. Men når den har vært der i månedsvis og det ikke har skjedd noe ille til nå tenker jeg den kan vente en stund til på evt antibiotika. Bor et stykke unna legen nemlig, så samler gjerne opp flere ting før jeg går. Men takk for svar, og skal som sagt være kjapp hvis jeg merker endringer. Anonymkode: f915b...908 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet i går, 14:30 #4 Del Skrevet i går, 14:30 Er det ikke bedre å prøve å bli kvitt den først som sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå