AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Skrevet 8. januar Som overskriften sier hvor får jeg sett the tudors, da mener jeg alle sesongene. Den er verken på Netflix eller prime. Anonymkode: 354df...659
AnonymBruker Skrevet 8. januar #3 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Viaplay har den. Anonymkode: 3caa3...e3f Hele serien eller bare første sesong? Anonymkode: 354df...659
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Skrevet 8. januar Man får hele serien på DVD på et loppemarked til 20-30 kroner; har den selv. Man kan også låne den på biblioteket: https://bibsok.no/?mode=vt&hpid=3693843&pubsok_txt_0=the+tudors&sortering=&pubsok_kval_0=&avgr_bn=&avgr_medier=ff%3Dee&avgr_spraak=&aarfra=&aartil= Hvorfor må man på liv og død streame alt fra kraftslukende datasentre og ta knekken på miljøet? Anonymkode: 86c78...4a4 1
advent Skrevet 8. januar #5 Skrevet 8. januar Hvis du ikke ønsker å betale ligger det ute på nettet overalt. Ikke vanskelig å finne serien. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #6 Skrevet 25. juni advent skrev (På 8.1.2025 den 14.20): Hvis du ikke ønsker å betale ligger det ute på nettet overalt. Ikke vanskelig å finne serien. Har du tips? Jeg har lett over alt og jeg finner den ikke Anonymkode: 354df...659
Sanngridr Skrevet 25. juni #7 Skrevet 25. juni Du er litt for sent ute Den lå lenge ute på Viaplay (hadde ventet på å se den igjen selv), men nå er den visst borte igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå