Gjest jente20 Skrevet 4. mars 2006 #1 Skrevet 4. mars 2006 Jeg har vært litt for betatt litt for lenge, så nå tenkte jeg å gjøre noe med det og si rett ut at jeg er interessert.... men altså, hjelp! Det er skummelt! Hadde blitt veldig glad for litt støtte, vil gjerne høre om det hvis noen av dere har gjort det samme og fått positiv respons... Solskinnshistorier takk (Ja, jeg vet at jeg kan drite meg ut, men tror det går greit! Den som intet våger, intet vinner... ikke sant?)
Gjest gotthard Skrevet 4. mars 2006 #2 Skrevet 4. mars 2006 lykke til, går det bra så hurra!!!!! går det ikke så er du en erfaring rikere
Gjest Gjest_moppe_* Skrevet 5. mars 2006 #3 Skrevet 5. mars 2006 Går sikkert bra Ingen historier jeg husker, sånn i farta. Men lykken står den kjekke bi
Frøken Labb Skrevet 5. mars 2006 #4 Skrevet 5. mars 2006 *samler mot for deg* Sånn! Nå er det bare å gå i gang!
Gjest Embla s Skrevet 5. mars 2006 #6 Skrevet 5. mars 2006 Så spennende! Lykke til, og krysser fingrene for godt resultat!
Gjest jente20 Skrevet 24. mars 2006 #7 Skrevet 24. mars 2006 Det gikk fint Tok litt tid, men er veldig glad jeg gjorde det. Takk for hjelpen!
Gilette Skrevet 24. mars 2006 #8 Skrevet 24. mars 2006 Går det, så går det.. går det ikke, så går det over;)
Wabbit Skrevet 24. mars 2006 #10 Skrevet 24. mars 2006 ja, fortell! hva skjedde? *nysgjerrig* og grattis! Glad for at det gikk bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå