Gå til innhold

Kan jeg gå med 40-60den sorte strømpebukser?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, mann i midten av 30-årene her. Jeg har så lyst til å prøve å kombinere outfits med 40-60 denier sorte nylonstrømper sammen med f.eks knekort/lårkort skort evt cargoskjørt og ankleboots m/litt hæl nå i vinterhalvåret, men er usikker på om jeg tør prøve. Jeg synes dette er utrolig pent på damer, og har derfor lyst til å prøve det selv for å se om det funker. 

Ser fra diverse moteforum og catwalker at tynne nylonstrømper på menn, med ymse kreasjoner, er på fremmarsj verden over. Men er så redd for reaksjonene fra andre mennesker jeg møter på i hverdagen hvis jeg kler meg slik. Hva tenker dere KG'ere om mitt forslag, hvordan ville dere tenkt og reagert om dere hadde sett meg bruke dette?

Tenker å barbere/vokse bena samtidig, slik at det ikke synes hår under strømpebuksa, og vil bare poengtere at dette ikke er noe seksuelt fetisjgreier for meg, kun nysgjerrighet og fashiontesting av ny stil. Er ellers slank og normalt bygd, liker å kle meg litt pent til hverdags.

Hva tenker dere? 

Anonymkode: fc860...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det høres stilig ut, jeg :) Ville imidlertid valgt tette/opake strømper (80-100 denier) nå vinterstid. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde tenkt du var transe i et slikt antrekk. (Helt ok å være det) 

Anonymkode: 6b3bc...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Strømpebukse i seg selv er jo unisex. Men man får fort assosiasjoner med damestrømpebukser om de blir for gjennomsiktige. Men under cargo-kilt nå på vinterstid ser det jo iskaldt ut uten noe under. Så jeg ville gått for en strømpebukse eller stillongs som er litt mer varmende. Enten i ull, bomull eller fleece. Jeg tenker ikke over antrekket til folk om de kommer med en arbeids-kilt osv. Men jeg hadde kanskje stusset litt under at det så kaldt ut hvis man hadde tynn strømpebuke under, og ikke en mer varmende. 

Anonymkode: 1551b...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser for meg noe slikt kunne sett bra ut:

36a816fc-195d-4963-a5a1-70aead7999de.jpg

cebe98b6-0067-4f6d-9f0a-f1c073780c83.jpg

Anonymkode: 1551b...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan gå i hva du vil! Jeg ville vært iskald i så tynne strømper. Men you do you. 

Anonymkode: 3ae10...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...