AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Skrevet 8. januar Har ikke råd til moonboon, så lurer på om hvilke elektrisk vippestol anbefaler dere for dere som har erfaringer med det? Har tittet på beemo play rocker og maxi cosi cassia. Anonymkode: 5f1f2...f42
AnonymBruker Skrevet 8. januar #2 Skrevet 8. januar Moonboon og vippestol er jo 2 forskjellige ting. Så kommer jo an på hva formålet er tenker jeg? Hadde elektrisk vippestol til første baby, kjøpte bare en billig med bevegelse og lyd Siste barnet derimot sover ikke om natten uten Moonboon.. Anonymkode: cbef8...c08
AnonymBruker Skrevet 8. januar #3 Skrevet 8. januar Moonboon brukes mest som et trygt sovested for baby, men vippestol er ikke anbefalt for soving (selv om mange bruker det slik i USA). Jeg ville vurdert om det er vits å bruke penger på en elektrisk vippestol eller om du klarer deg med en vanlig - eller helt uten. Anonymkode: 398f5...0cc 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Skrevet 8. januar Vi hadde elektrisk vippestol, kjøpte brukt til en 50-lapp. Den hadde musikk og gynging, og ryggen kunne stilles fra liggestilling til sittestilling, samt tas av for å brukes uten stativ (da ikke elektrisk, men kunne også stille på ryggen. Fin å sove litt i, og veldig fin til da barnet begynte å sette seg på stoler selv). Man kunne feste ulike dingser på den, til både lek og stimuli eller mer søvndyssende bruk. Husker dessverre ikke merket på denne, men anbefaler om du finner en lignende. Anonymkode: bceaf...6fe
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Moonboon brukes mest som et trygt sovested for baby, men vippestol er ikke anbefalt for soving (selv om mange bruker det slik i USA). Jeg ville vurdert om det er vits å bruke penger på en elektrisk vippestol eller om du klarer deg med en vanlig - eller helt uten. Anonymkode: 398f5...0cc Han har urolig mage og han liker "gyngende" effekt eller hvordan jeg skal forklare det. Så tenkte mer på det, ikke soving men bare å roe han ned alltid under oppsyn så klart. Anonymkode: 5f1f2...f42 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar #6 Skrevet 9. januar Hva med vognvugger? Det er billigere enn moonboon og gir baby et trygt sovested. Anonymkode: c3b0a...594
AnonymBruker Skrevet 9. januar #7 Skrevet 9. januar Sjekk om noen leier ut moonboon i nærheten av deg, mange leier ut privat og vet noen butikker leier ut også ☺️ Anonymkode: 848a9...689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå