AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Dette er barn nr 2, er 39 uker på vei i dag så fødsel er forhåpentligvis rett rundt hjørnet. Jeg må bare ha en utblåsning kjenner jeg. Kanskje noen har tips til hvordan jeg ikke skal miste hodet, eller få fortgang på en fødsel (prøver det meste son er trygt nå kjenner jeg) jeg har så helt sinssykt med nedpress/trykk, klarer snart ikke å gå med det siden jeg får «støt» for hvert skritt omtrent. Bekkenet gjør at jeg ikke kan snu meg i senga uten store smerter og jeg er så sliten 😭 hjelper ikke å ha en aktiv 2 åring jeg ikke klarer å aktivisere nok heller. Jeg skal på kontrolltime på fredag, jeg har hyppig oppfølging grunnet div som var med nr 1, men alt er helg supert med den lille nå så å bli igangsatt kan jeg vel se langt etter bare fordi jeg har det ubehagelig. Kan jeg be om å få sjekket modenhet når jeg skal på kontroll? Har hørt at sæd skal kunne hjelpe, men bare om man faktisk er moden og klar, så selv om jeg ser ut som en hvalross og beveger meg som en så kommer jeg seriøst til å kreve sex bare for utløsningen hans sin skyld altså. Neida… joda. Er så glad dette er siste ungen! For jeg er IKKE skapt for å gå gravid. Neste person som sier «du kommer til å savne det senere» har jeg lyst til å sette meg på! Anonymkode: 929d5...354 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Vil bare si at jeg føler så inderlig med deg! Gravid med nr 2 selv og gruer meg helt sykt til 3. trimester. Vet det blir grusomt. Har ingen gode tips. Bare å holde ut, det kan skje når som helst nå ❤️ Du er snart i mål! Og nei. Du kommer ikke til å savne det. Jeg kommer ikke til å savne det, og jeg tar gjerne med meg elefantfasongen min og setter meg på dem med deg 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er barn nr 2, er 39 uker på vei i dag så fødsel er forhåpentligvis rett rundt hjørnet. Jeg må bare ha en utblåsning kjenner jeg. Kanskje noen har tips til hvordan jeg ikke skal miste hodet, eller få fortgang på en fødsel (prøver det meste son er trygt nå kjenner jeg) jeg har så helt sinssykt med nedpress/trykk, klarer snart ikke å gå med det siden jeg får «støt» for hvert skritt omtrent. Bekkenet gjør at jeg ikke kan snu meg i senga uten store smerter og jeg er så sliten 😭 hjelper ikke å ha en aktiv 2 åring jeg ikke klarer å aktivisere nok heller. Jeg skal på kontrolltime på fredag, jeg har hyppig oppfølging grunnet div som var med nr 1, men alt er helg supert med den lille nå så å bli igangsatt kan jeg vel se langt etter bare fordi jeg har det ubehagelig. Kan jeg be om å få sjekket modenhet når jeg skal på kontroll? Har hørt at sæd skal kunne hjelpe, men bare om man faktisk er moden og klar, så selv om jeg ser ut som en hvalross og beveger meg som en så kommer jeg seriøst til å kreve sex bare for utløsningen hans sin skyld altså. Neida… joda. Er så glad dette er siste ungen! For jeg er IKKE skapt for å gå gravid. Neste person som sier «du kommer til å savne det senere» har jeg lyst til å sette meg på! Anonymkode: 929d5...354 Ja du kan sjekke modenhet på kontroll Anonymkode: 70590...48c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Anononyma skrev (1 time siden): Vil bare si at jeg føler så inderlig med deg! Gravid med nr 2 selv og gruer meg helt sykt til 3. trimester. Vet det blir grusomt. Har ingen gode tips. Bare å holde ut, det kan skje når som helst nå ❤️ Du er snart i mål! Og nei. Du kommer ikke til å savne det. Jeg kommer ikke til å savne det, og jeg tar gjerne med meg elefantfasongen min og setter meg på dem med deg 😄 Tror kanskje dette er en av grunnene til at folk føder flere ganger jeg altså. Man er kanskje redd fødselen, men så kommer man til det stadiet hvor man bare vil få ungen ut! Samme hvordan! 🙈 Anonymkode: 929d5...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå