Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 25.10.2023 den 22.02):

Da har du noe å se frem til. Slippes en episode i uken. Jeg trodde serien var ferdig med sesong 2, men ble positivt overrasket 😀

Anonymkode: a3159...8b6

Jeg følger Julianna Margulies på Insta, så jeg visste det var nye episoder på gang. Vet du når de siste episodene slippes?

Anonymkode: ad496...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp en serie på nrk, Detektiven fra Beledweyne. Fin serie, men bare en sesong ute. 

Anonymkode: 7563e...f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg følger Julianna Margulies på Insta, så jeg visste det var nye episoder på gang. Vet du når de siste episodene slippes?

Anonymkode: ad496...d5c

Fra siden/appen next-episode.net

 

image.png.69d7d8104c21d23a8d6a4c4e50c85738.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A little Light, Disney+

Fantastisk bra serie om Miep - dama som hjalp Anne Franks familie med å gjemme seg. Anbefales virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (På 6.11.2023 den 18.28):

Fra siden/appen next-episode.net

 

image.png.69d7d8104c21d23a8d6a4c4e50c85738.png

Takk! Da blir det en måned med Apple+ på meg snart. 

Anonymkode: ad496...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lill3My skrev (På 6.11.2023 den 22.09):

A little Light, Disney+

Fantastisk bra serie om Miep - dama som hjalp Anne Franks familie med å gjemme seg. Anbefales virkelig!

Å, den skal jeg se! Har lest bok om henne (Miep, altså), utrolig sterk historie. 

Anonymkode: ad496...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Å, den skal jeg se! Har lest bok om henne (Miep, altså), utrolig sterk historie. 

Anonymkode: ad496...d5c

Da må jeg rette meg selv, den heter «A smal light». Åtte episoder. Lenge siden jeg har sett noe så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makta. 
Og så ser jeg Friends 💔 for tiden, episodene der Monica og Chandler blir sammen…

Anonymkode: ad496...d5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A Murder at the End of the World (Disney+) To episoder i dag - Litt småironisk at det er en serie som foregår på Island akkurat nå. Første episode var litt småkjedelig, men jeg skjønner hvor de er på vei, helt til overraskelsen mot slutten av episoden. Spennende å følge med videre. Stor pluss for en av mine favoritt-synge med sanger (så lenge de ikke ødelegger den videre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett de fire første episodene av sesong 6 av The Crown og synes de tværer ut situasjonen rundt Dianas død til det kjedsommelige. De fire episodene burde vært forkortet til det halve. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er mange her som har sett «The Americans», en fantastisk serie. Jeg har akkurat sett den ferdig for andre gang. 

Jeg skal ikke si så mye om sluttscenen, av hensyn til de som enda ikke har sett serien. Jeg vil bare fortelle at den grep meg så veldig at jeg bare måtte prøve å male Elizabeth. 

Her er det (muligens) ferdige resultatet

 

IMG_5782.jpeg

  • Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (34 minutter siden):

Jeg har sett de fire første episodene av sesong 6 av The Crown og synes de tværer ut situasjonen rundt Dianas død til det kjedsommelige. De fire episodene burde vært forkortet til det halve. 

Jeg er helt enig.  Likte sesong 5, men første del av sesong 6 ble langdryg.  Dronningens oppførsel umiddelbart etter Dianas død er skildret mye bedre andre steder.  

Spoiler

Diana som spøkelse som oppmuntrer Charles og Elizabeth var bare teit.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (32 minutter siden):

Jobber meg gjennom Dummedag nå.

Her hadde jeg et håp om å se mange dumme folk. Synes de kunne gjort mer ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...