Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

On 10/13/2023 at 10:38 AM, Fant80 said:

Hadde seriøst så forventninger til denne.

Herregud for noe makkverk. Møkka serie. Godt skuespill,og alt sån. Men den storyen der. ELENDIG. Skal sies jeg bare har sett 3 episoder.

Sett hele serien nå. Må trekke tilbake min tidligere kommentar. Ble jo helt vanvittig bra. Begynte bare så dårlig etter min mening. En slags dårlig Succession med noe skrekk elementer. Men den kom seg betraktelig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ser jeg Star Trek: A Strange New World sesong 2. Jeg liker sci-fi, men er ikke noen stor fan av Star Trek egentlig, men det er grei underholdning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat sett ferdig sesong 2 av La Brea. Liker den, selv om jeg blir litt irritert på dem når de kløner det til.

Sesong 3 kommer visst i 2024. Viaplay.

Nå ser jeg Crime, sesong 2. Tv2 play.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen (16) og jeg satte i gang Beef på Netflix i går kveld. En miniserie på 10 episoder. Vi så 6 episoder i går og de 4 siste nå i formiddag. 

Anbefales!!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sweetheaven skrev (På 2.10.2023 den 21.16):

Hadde helt glemt denne, men så kom det en ny sesong av «The Morning Show». Liker denne. 

https://m.imdb.com/title/tt7203552/

Har også sett sendingen av «Silo» som ligger ute. Spennende og anbefales for de som liker annerledes, spennende serier. Pluss at Rebecca Ferguson spiller i den. Minner litt om Snowpiercer.

https://m.imdb.com/title/tt14688458/

 

 

IMG_1282.jpeg

IMG_1283.jpeg

Gleder meg til The Morning Show! Tenkte jeg skulle vente med å betale for Apple+ til alle episodene er ute. 

Anonymkode: ad496...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Reckoning (2023). Britisk dramaserie om Jimmy Savile. Steve Coogan er mesterlig i rollen som monsteret Savile.

Anonymkode: 44c44...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.10.2023 den 12.36):

The Reckoning (2023). Britisk dramaserie om Jimmy Savile. Steve Coogan er mesterlig i rollen som monsteret Savile.

Anonymkode: 44c44...bfc

Hvor ser du den? Jeg mente jeg så den dukke opp på én av mine streamingtjenester, men finner den ikke igjen. Mulig det var dokumentaren som dukket opp igjen siden den kanskje får en boost pga tv-serien.

Anonymkode: 89079...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2023 den 14.04):

Gleder meg til The Morning Show! Tenkte jeg skulle vente med å betale for Apple+ til alle episodene er ute. 

Anonymkode: ad496...d5c

Da har du noe å se frem til. Slippes en episode i uken. Jeg trodde serien var ferdig med sesong 2, men ble positivt overrasket 😀

Anonymkode: a3159...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.10.2023 den 12.36):

The Reckoning (2023). Britisk dramaserie om Jimmy Savile. Steve Coogan er mesterlig i rollen som monsteret Savile.

Anonymkode: 44c44...bfc

Hvor ser du denne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-jk- skrev (2 timer siden):

"Bodies" på Netflix. 

Anbefales :) Likte du "Dark" så kommer du nok til å like denne :)

 

Denne startet jeg på i går.

En annen serie jeg startet på i går var "The Boys" - den var kul så vi så to episoder i slengen der, tenåringen og jeg. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...