Ænema Skrevet 30. oktober 2023 #11341 Del Skrevet 30. oktober 2023 Wheel of time 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 30. oktober 2023 #11342 Del Skrevet 30. oktober 2023 Worst of evil - altså den er ganske brutal så kanskje ikke for alle, men en god serie. 12 episoder. Finner den på Disney+ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 30. oktober 2023 #11343 Del Skrevet 30. oktober 2023 Parks and Recreation Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 30. oktober 2023 #11344 Del Skrevet 30. oktober 2023 The Gilded Age 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 30. oktober 2023 #11345 Del Skrevet 30. oktober 2023 Ladet opp til Halloween med sesong to av From Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 1. november 2023 #11346 Del Skrevet 1. november 2023 Jeg oppdaget nettopp en god serie på nrk. Friheten. jeg likte denne. Etterpå så jeg på The Diplomat på Netflix. god serie. venter på sesong 2 Nå har jeg startet på Pandore på Netflix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 1. november 2023 #11347 Del Skrevet 1. november 2023 2 episoder av True Lies. Men det blir ikke flere, for serien var ikke særlig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 2. november 2023 #11348 Del Skrevet 2. november 2023 (endret) Jeg har begynt å se på en ny serie på tv2play,Ondskapen Svensk dramaserie basert på Jan Guillous suksessroman med samme navn. "Ondskapen" foregår på slutten av 1950-tallet og handler om unge Erik Pontis turbulente år på internatskolen Stjärnsberg, en lukket verden der selvjustisen råder. Det ligger foreløpig 2 episoder ute. Sterk og rystende serie Endret 2. november 2023 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 3. november 2023 #11349 Del Skrevet 3. november 2023 Adobyen skrev (16 timer siden): Jeg har begynt å se på en ny serie på tv2play,Ondskapen Svensk dramaserie basert på Jan Guillous suksessroman med samme navn. "Ondskapen" foregår på slutten av 1950-tallet og handler om unge Erik Pontis turbulente år på internatskolen Stjärnsberg, en lukket verden der selvjustisen råder. Det ligger foreløpig 2 episoder ute. Sterk og rystende serie Jeg så filmen her om dagen. Den var veldig bra. Gleder meg til å se serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 3. november 2023 #11350 Del Skrevet 3. november 2023 Black Bird på apple tv. Anbefales på det sterkeste. https://m.imdb.com/title/tt4301160/?ref_=nv_sr_srsg_0_tt_7_nm_1_q_Black%20bird%20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 4. november 2023 #11351 Del Skrevet 4. november 2023 Nå har jeg funnet en god serie på Viaplay. Den heter The Closer. Visepolitsjef Brenda Leigh Johnson har en unik personlighet, en tøff attitude og en merittliste som viser at hun er en av landets fremste etterforskere. Nå leder hun en spesialenhet som håndterer heftige mordtilfeller. Brenda utpekes som leder fordi hun er en forhører i verdensklasse og en ekspert på å få frem innrømmelser. I The Closer følger vi teamet i deres utfordringer både i jobben og privat. Det er 7 sesonger og jeg har så vidt sett de første episodene. Den virker lovende. Det ligger også en etterfølger eller noe. Major Crimes. Får se den etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 4. november 2023 #11352 Del Skrevet 4. november 2023 Har startet på den "gamle" serien Alias . 7,6/10 på imdb, og fullpakket av priser og nominasjoner. Serien ligger høyt på trendlistene enda den dag i dag selv om det er 17 år siden siste episode. Slike serier føler jeg at jeg bare MÅ se, for de kan da ikke være dårlige. Har kommet midtveis i sesong 1. Lovende første episoder før noen episoder med utflatning, men så tok det seg ganske opp plutselig. Nå ser jeg konturene av hvorfor denne serien har vunnet så mange priser/nominasjoner og fortsatt trender, og gleder meg til fortsettelsen. Casten er god. Siden serien er gammel, så innehar den mange populære skuespillere i dag som har "grodd fram" i ettertid i mer kjente serier. Det er litt artig å se. Og hovedkarakteren, Jennifer Garner, er så utrolig pen! Så denne serien blir jeg opptatt med framover. Ca. 95 episoder igjen Serien ligger på Disney+, og oppleves absolutt ikke "gammel" i kvalitet selv om den er over 20 år, hvis noen er interessert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 4. november 2023 #11353 Del Skrevet 4. november 2023 Bombasi skrev (39 minutter siden): Har startet på den "gamle" serien Alias . 7,6/10 på imdb, og fullpakket av priser og nominasjoner. Serien ligger høyt på trendlistene enda den dag i dag selv om det er 17 år siden siste episode. Slike serier føler jeg at jeg bare MÅ se, for de kan da ikke være dårlige. Har kommet midtveis i sesong 1. Lovende første episoder før noen episoder med utflatning, men så tok det seg ganske opp plutselig. Nå ser jeg konturene av hvorfor denne serien har vunnet så mange priser/nominasjoner og fortsatt trender, og gleder meg til fortsettelsen. Casten er god. Siden serien er gammel, så innehar den mange populære skuespillere i dag som har "grodd fram" i ettertid i mer kjente serier. Det er litt artig å se. Og hovedkarakteren, Jennifer Garner, er så utrolig pen! Så denne serien blir jeg opptatt med framover. Ca. 95 episoder igjen Serien ligger på Disney+, og oppleves absolutt ikke "gammel" i kvalitet selv om den er over 20 år, hvis noen er interessert. Se opp for en ung Bradley Cooper før han forsvant og kom mye sterkere tilbake (jeg la først merke til ham i Alias) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #11354 Del Skrevet 5. november 2023 Den siste serien jeg så var "Squid Game". Den var virkelig intens og fengslende! Har du sett den? 📺 Anonymkode: df7a8...95c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 5. november 2023 #11355 Del Skrevet 5. november 2023 Bombasi skrev (9 timer siden): Har startet på den "gamle" serien Alias . 7,6/10 på imdb, og fullpakket av priser og nominasjoner. Serien ligger høyt på trendlistene enda den dag i dag selv om det er 17 år siden siste episode. Slike serier føler jeg at jeg bare MÅ se, for de kan da ikke være dårlige. Har kommet midtveis i sesong 1. Lovende første episoder før noen episoder med utflatning, men så tok det seg ganske opp plutselig. Nå ser jeg konturene av hvorfor denne serien har vunnet så mange priser/nominasjoner og fortsatt trender, og gleder meg til fortsettelsen. Casten er god. Siden serien er gammel, så innehar den mange populære skuespillere i dag som har "grodd fram" i ettertid i mer kjente serier. Det er litt artig å se. Og hovedkarakteren, Jennifer Garner, er så utrolig pen! Så denne serien blir jeg opptatt med framover. Ca. 95 episoder igjen Serien ligger på Disney+, og oppleves absolutt ikke "gammel" i kvalitet selv om den er over 20 år, hvis noen er interessert. Kos deg. Det er en veldig god serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #11356 Del Skrevet 5. november 2023 All the lights we cannot see på Netflix. Kjempefin serie. Anbefales! Anonymkode: 685ee...9fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 5. november 2023 #11357 Del Skrevet 5. november 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 5. november 2023 #11358 Del Skrevet 5. november 2023 Valyria83 skrev (På 4.11.2023 den 0.03): Black Bird på apple tv. Anbefales på det sterkeste. https://m.imdb.com/title/tt4301160/?ref_=nv_sr_srsg_0_tt_7_nm_1_q_Black%20bird%20 Denne så jeg også. Synes det var forutsigbar og glemte den fort. Ser den har fått høy rating, så ble faktisk litt skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 5. november 2023 #11359 Del Skrevet 5. november 2023 Historien om Sverige. Begynte i dag. Så Historien om Danmark for noen år siden, men svensk er lettere å forstå, så kan følge med mer der. En stor del av tidlig historie er jo felles for hele Skandinavia, og mye er greit å få på "riktig" plass på tidslinjen. Håper det kommer en Historien om Norge en gang i fremtiden, men serien er visst svindyr å lage (de snakket litt om den på Svenska flaggans dag tidligere i år) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2023 #11360 Del Skrevet 6. november 2023 The Watcher på Netflix Anonymkode: 3c41a...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå