Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jaeols skrev (7 timer siden):

Vi har Virgin River, den beste serien på lange tider. Helt uten kvalmende sex. 

Enig at den er en av de beste seriene. Gleder meg til neste sesong og jeg tror det er bestemt enda en sesong etter den også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (7 timer siden):

Enig at den er en av de beste seriene. Gleder meg til neste sesong og jeg tror det er bestemt enda en sesong etter den også. 

Litt mye aktion kanskje.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (10 timer siden):

Enig at den er en av de beste seriene. Gleder meg til neste sesong og jeg tror det er bestemt enda en sesong etter den også. 

Gleder meg! Håper det er litt mindre frem og tilbake med Mel og Jack og heller fokus på andres relasjoner/ konflikter 🤞 Så traileren og det så jo spennende ut 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

And just like that, sesong 2. Bedre enn sesong 1, takk og pris.

Anonymkode: 95ef2...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (6 timer siden):

Gleder meg! Håper det er litt mindre frem og tilbake med Mel og Jack og heller fokus på andres relasjoner/ konflikter 🤞 Så traileren og det så jo spennende ut 😊

Har ikke sett traileren enda, har bare sett bilder. 

Gleder meg jeg også. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Marvelous Mrs Maisel - sesong 4. Hadde helt glemt ut serien etter sesong 3. Glad jeg tilfeldigvis kom på den igjen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kronisk syk. Greier ikke være fysisk aktiv. Ser masse tv. Ser mange utradisjonelle ting. Koreanske serier, polske filmer, mm. Kan anbefale serier som Never have I ever. Ungdomsserie. Atypical, extraordinary atterny woo. 
 

Gå utenfor boksen. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helene skrev (På 12.8.2023 den 20.20):

Er kronisk syk. Greier ikke være fysisk aktiv. Ser masse tv. Ser mange utradisjonelle ting. Koreanske serier, polske filmer, mm. Kan anbefale serier som Never have I ever. Ungdomsserie. Atypical, extraordinary atterny woo. 
 

Gå utenfor boksen. 

Har du sett Alchemy of Souls? Den serien likte både jeg og tenåringen veldig godt og skulle ønske det var flere sesonger selv om de klarte å avslutte den ganske bra. 

The King - The Eternal Monarch var også en fin serie, syns jeg. 

Jeg liker koreanske serier og leter etter en som er litt som Alchemy og The King. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (13 timer siden):

Virgin River er bare fantastisk bra. Særlig aktion scenene er bra. 

Hvilke action scener er det i Virgin River?

Anonymkode: caf1e...3ce

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-jk- skrev (På 25.7.2023 den 17.13):

Hvilken sesong og hvor? Prime har ikke mer enn til sesong 10 selv om sesong 13 sendes nå. Og det er drit lenge siden sesong 10 ble lagt til...

Akkurat nå er jeg kun på sesong 6 - på Prime. Vi får se om jeg finner et sted der jeg kan se på resten 🏴‍☠️🦜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Har akkurat fullført 9/11 One day in America 

9,3/10 på IMDb. Klink 10/10 i min bok. Mulig det aller beste av det beste jeg har sett.

Dette er en must-see. For alle. Selv om man ikke er glad i dokumentarer så er denne noe helt annet. Vi får se terrorangrepet fra 9/11 fra innsiden. Filmet i kjernen av angrepet: innsiden av tårnene, gata, området rundt og luften. Fra morgenen, gjennom flykræsjene, gjennom tårnrasene og i etterkant. Folk som henger på utsiden av vinduet i 80. etasje i et forsøk på å redde seg selv og folk som faller/hopper ned. Redningsaksjoner, frykt, skader og personlige historier fra overlevende. Serier ga meg så mange inntrykk og perspektiver jeg ikke har opplevd av serier før. Tårevåt og rystet flere ganger. 

Dette er ufiltrerte real-life-hendelser i sanntid, og ikke etterprodusert sci-fi eller med skuespillere. Jeg følte jeg deltok i en av de største historiske hendelsene i nyere tid. En serie jeg vil "ta med meg" videre og sikkert se igjen senere.

Kortserie med 6 episoder. Du finner den på Disney+.
Jeg vedder på at du ikke klarer å legge serien ifra deg etter 1. episode.

Endret av Bombasi
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (30 minutter siden):

Wow! Har akkurat fullført 9/11 One day in America 

9,3/10 på IMDb. Klink 10/10 i min bok. 

Dette er en must-see. For alle. Selv om man ikke er glad i dokumentarer, så er denne noe helt annet. Vi får se terrorangrepet fra 9/11 helt fra innsiden. Filmet i kjernen av angrepet: fra innsiden, fra gata, fra området rundt og fra luften. Fra morgenen, gjennom flykræsjene, gjennom tårnrasene og i etterkant. Folk som henger på utsiden av vinduet i 80. etasje i et forsøk på å redde seg selv. Serier ga meg så mange inntrykk og perspektiver jeg ikke har opplevd av serier før. Tårevåt flere ganger. 

Dette er ufiltrerte real-life-hendelser i sanntid, og ikke sci-fi eller med skuespillere. Jeg følte jeg deltok i en av de største historiske hendelsene i nyere tid. En serie jeg vil "ta med meg" videre og sikkert se igjen senere.

Kortserie med 6 episoder. Du finner den på Disney+.
Jeg vedder på at du ikke klarer å legge serien ifra deg etter 1. episode.

Tusen takk for tips! Denne hadde jeg eller sikke fått med meg. Skal ses asap

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...