Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Fremhevede innlegg

Skrevet

'The Queens Gambit' på Netflix anbefales varmt. Den er rett og slett helt perfekt! Handlingen er fra en bok utgitt på 80-tallet så det kan ikke gå altfor gærent 😊

Anonymkode: c219c...f13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ratched. Synes den var bra. Ted Lasso likte jeg også. Begynte på The third day, men ga meg etter 3 episoder da jeg ikke syntes om den.

Anonymkode: 318d9...f9d

Skrevet

II disse pandemi tider kan jeg anbefale  den spanske serien Muren på Netflix. 

Skrevet

Star Wars: The Mandalorian og Star Trek: Disovery

Skrevet

The last kingdom på Netflix, fyyyy så spennende! Lenge siden jeg har blitt så følelsesmessig involvert i en serie. Hvorfor slipper ikke Netflix fler sesonger av den?? Vil ha meeer!

Skrevet

ER/Akutten på Tv2 Sumo. Herlig gjensyn. 

Anonymkode: 9aa0f...9ee

Skrevet

Sesong 3 av The Sinner. Sett hele sesongen denne uka.

Skrevet

This_Is_Us_season_4_poster.jpg 

Ferdig med sesong 4! Ble helt hekta på denne. Alle skulle hatt en Jack Pearson i livet sitt😍😅

• Liker 1
Skrevet

The good doctor

Anonymkode: cb3eb...824

Skrevet

Virgin River og Dash & Lilly. Sistnevnte overrasket positivt med litt mer realistiske persontyper, samtidig som at jeg syns det var en koselig førjulsserie (men skal innrømme at jeg antageligvis er litt for gammal til å være helt i målgruppa)

Anonymkode: 381a3...ca4

Skrevet

4 episoder av The Crown og så hoppet jeg rett over på Atlantic Crossing. To serier i samme verden på et vis.

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, sofie777 skrev:

4 episoder av The Crown og så hoppet jeg rett over på Atlantic Crossing. To serier i samme verden på et vis.

Jeg har også sett 4 episoder i dag 😍

Skrevet
På 15.11.2020 den 23.39, sofie777 skrev:

Jeg likte første episode av Atlantic Crossing veldig godt, men synes den har blitt litt langsom og kjedeligere etterhvert. Det er noe med den veldig norske og trauste måten å fortelle på, det virker litt svulstig og kunstig?  Men severdig er det likevel.

Skrevet
2 timer siden, Kritt skrev:

Jeg likte første episode av Atlantic Crossing veldig godt, men synes den har blitt litt langsom og kjedeligere etterhvert. Det er noe med den veldig norske og trauste måten å fortelle på, det virker litt svulstig og kunstig?  Men severdig er det likevel.

Ja, den lider litt av "norske-syken". Lange tagninger der skuespillerne bare ser ut i luften uten at det er nødvendig. Heldigvis har det blitt bedre de siste årene og det er lite av det i de amerikanske scenene.

Skrevet

Noen her inne som har sett serien Gangs of London

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde skikkelig seriemaraton i helga og så hele fjerdesesongen av The Crown og hele Dash & Llly. 

Anonymkode: 78290...8da

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...