Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så nettopp første episode av Nightflyers. Bra så langt. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Will and Grace, How to Get Away with Murder, QI, The Graham Norton Show, Antikrundan, Tv2 hjelper deg, Blindspot og Crazy Ex-Girlfriend

Skrevet

The Sinner på Netflix. 

Anonymkode: e198c...487

Skrevet

NCIS New Orleans, Burden of Truth, The Magicians, Suits, Grey's Anatomy og Husdrömmar

Skrevet

Har begynt å se på the umbrella academy på Netflix, men har liksom ikke helt skjønt hva det egentlig handler om enda 😋

Skrevet

The umbrella academy 😄 Litt tung og rar serie, men liker den godt etter de 4 første episodene 😄 

Skrevet

Gotham, Star Trek Discovery, The Orville, Will and Grace, How To Get Away With Murder, Tid for hjem og Doom Patrol (for ordens skyld ble jeg ikke ferdig nå, men for noen timer siden)

Skrevet

Så nylig ferdig You, og blir fortsatt ikke helt enig med meg selv om den. Tror kanskje jeg lander på at jeg ikke er noen fan. Godt skuespill av Penn Badgley, men historien overbeviste ikke helt.

Anonymkode: c9e1d...7d9

Skrevet

Ser ufattelig lite serier for tiden og vet ikke helt når jeg skal ha tid til å se noen heller.... Men i en periode nå med mye sykdom og hjemmejobbing pga sykt barn fikk vi et behov for en serie hele familien kan se sammen. Valget falt på Once upon a time og vi angrer ikke så langt. 
Det skremmer meg litt at det er så veldig mange episoder, da min erfaring er at de aler fleste serier burde sluttet lenge før de gjør, men jeg skal gi det en sjanse, da.

Skrevet

Sorjonen (finsk krim på Netflix) Svært bra serie.

Anonymkode: e098d...7df

Skrevet

NCIS New Orleans, Burden of Truth, The Magicians, Tid for hjem, Suits, The Big Bang Theory og Grey's Anatomy

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

The Sinner. Homeland. 

Anonymkode: c62ef...dd4

Skrevet

Sett ferdig alle sesongene av Cheasapeak shore. 

Også siste sesong av New girl. 

Nå ser jeg på sesong 5 av Bates Motel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...