Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Malcolm i midten, av en eller annen grunn driver dem og viser masse episoder på tv 2, har dem slutta med tv 2 junior eller? Ikke at jeg bruker å se på men når jeg var liten var det alltid tv 2 junior helt til klokka 10

Home and away

Visste ikke at du også ser på home and away, favoritt serien min :)

Skrevet

How to get away with murder

Skrevet

Malcolm i midten, av en eller annen grunn driver dem og viser masse episoder på tv 2, har dem slutta med tv 2 junior eller? Ikke at jeg bruker å se på men når jeg var liten var det alltid tv 2 junior helt til klokka 10

Visste ikke at du også ser på home and away, favoritt serien min :)

Jo :) Har lange pauser inn i mellom fra det, da jeg blir lei, men har fulgt med siden de begynte å sende på tv2 på 90- tallet.

Skrevet

NCIS New Orleans, Person of Interest, The Mentalist og A to Z

Skrevet

Continuum. Har startet et maraton på Netflix. Hadde aldri hørt om serien før, inntil jeg fant den ved en tilfeldighet der inne. Bra saker. :)

• Liker 1
Skrevet

Jo :) Har lange pauser inn i mellom fra det, da jeg blir lei, men har fulgt med siden de begynte å sende på tv2 på 90- tallet.

Rart å tenke på at dem først viste home and away på tv 3 før den begynte på tv 2 :)

Skrevet

Orphan black, spennede!

Skrevet

Hindsight, QI, Graham Norton, The Musketeers, BBC Click, Hvem tror du at du er? og Kampen om tungtvannet.

Skrevet

Galavant (x2), Madam Secretary, Anno og Resurrection

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...