MissStiles Skrevet søndag kl. 14:29 #13061 Skrevet søndag kl. 14:29 Sett ferdig Nepobaby. Veldig bra!!! Også sett ferdig Nobody wants this. Som jeg gråt av den siste episoden ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:33 #13062 Skrevet søndag kl. 14:33 Perine skrev (5 timer siden): Jeg kom tilfeldigvis over LEGENDEN på netflix i går, den var skikkelig bra, og en sånn serie jeg ikke kunne stoppe før jeg hadde sett alle 6 episodene. Anmeldelse: Legenden, sesong 1 – Intenst press! Enig. Så alle 6 episodene på en dag. Skikkelig bra. Anonymkode: b61be...150 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:03 #13063 Skrevet søndag kl. 21:03 AnonymBruker skrev (På 23.10.2025 den 22.28): Jeg ser på en svensk vampyr-serie (!) som passer godt i høstmørket. Färjan. "På en vanlig finlandsfärja rullar två vampyrer ombord i en sliten husbil. Under natten på havet bryts plötsligt kontakten med land. Resan förvandlas till en fasansfull färd där din bästa vän kan bli en fiende, och där fiender tvingas samarbeta för att överleva." Kilde: Färjan | SVT Play Den er basert på en bok ved samme navn. På Imdb har den fått ymse tilbakemeldinger, det er nok en serie man enten slett ikke liker eller digger. Selv var jeg ikke sikker på om det var noe for meg etter første episode, men det var SÅ verdt å se videre! Det er en samproduksjon, så kommer sikkert på NRK etter hvert. Hadde passet perfekt til Halloween 🎃 Anonymkode: 6f970...a8a Og nå ligger den hos Nrk også, under navnet Blodcruise...💀 Blodcruise - NRK TV Anonymkode: 6f970...a8a
sofie777 Skrevet søndag kl. 21:36 #13065 Skrevet søndag kl. 21:36 Time Team Star Trek: Strange New Worlds Singelgåten Hunting History Legevakten
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:31 #13066 Skrevet søndag kl. 22:31 Task Slow horses The Diplomat Fantastiske, alle tre ❤️ Anonymkode: df719...41c
FruR Skrevet søndag kl. 22:35 #13067 Skrevet søndag kl. 22:35 Rhodiola skrev (10 timer siden): The Real Housewives of Salt Lake City. ❄️ De første to sesongene var jo Sikkelig action og drama men hvordan er de siste sesongene? Ser jaget og forræder nå.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 23:24 #13068 Skrevet søndag kl. 23:24 Perine skrev (14 timer siden): Jeg kom tilfeldigvis over LEGENDEN på netflix i går, den var skikkelig bra, og en sånn serie jeg ikke kunne stoppe før jeg hadde sett alle 6 episodene. Anmeldelse: Legenden, sesong 1 – Intenst press! Samme her. Kom over denne tidig i ettermiddag og nå har jeg sett den ferdig. Blir slitsom dag på jobb i morgen, men verdt det. Spennende serie! Anonymkode: 86784...b95 2
Perine Skrevet søndag kl. 23:52 #13069 Skrevet søndag kl. 23:52 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Samme her. Kom over denne tidig i ettermiddag og nå har jeg sett den ferdig. Blir slitsom dag på jobb i morgen, men verdt det. Spennende serie! Anonymkode: 86784...b95 Det er gøy når det dukker opp noe som fenger slik. Jeg håper at det kommer flere sesonger. 1
Rhodiola Skrevet mandag kl. 04:39 #13070 Skrevet mandag kl. 04:39 FruR skrev (6 timer siden): De første to sesongene var jo Sikkelig action og drama men hvordan er de siste sesongene? Ser jaget og forræder nå. Synes også de første sesongene var gøy med alt som foregikk da, men synes også de siste har vært veldig gode! Er glad for at Mary Cosby ble med igjen. Hun har en væremåte som er en fin komisk pause mellom alt det andre som foregår. Skal ikke spoile for mye hvis du eller noen andre henger etter, men hun åpner seg mer om forholdet til sønnen og hans forhold til rus. Synes det har vært rørende å se hvordan hun har håndtert det! Sliter fremdeles litt med Heather, synes hun er litt for ivrig på å bli likt av de andre. 😆 1
MissStiles Skrevet mandag kl. 19:37 #13071 Skrevet mandag kl. 19:37 Perine skrev (På 2.11.2025 den 10.15): Jeg kom tilfeldigvis over LEGENDEN på netflix i går, den var skikkelig bra, og en sånn serie jeg ikke kunne stoppe før jeg hadde sett alle 6 episodene. Anmeldelse: Legenden, sesong 1 – Intenst press! Jeg begynte å se på denne serien igår, og har bare én episode igjen. Spent på hvordan det slutter. 1
sofie777 Skrevet i går, 21:27 #13072 Skrevet i går, 21:27 En god dag i dag: Only Murders in the Building Kingdom Come Leverage: Redemption Star Trek: Strange New Worlds Tordivelen flyr i skumringen 20-stjerners sommerferie (er ikke helt ferdig med sommerferien...) På reise i Middelhavet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå