AnonymBruker Skrevet 27. august #12861 Skrevet 27. august Untamed og Hostage på Netflix. Gode begge to! Anonymkode: 6801f...2bc
Polly Ester Skrevet 27. august #12864 Skrevet 27. august MissStiles skrev (21 timer siden): Lurer på om jeg aldri så den ferdig. Kanskje gjøre det… Jeg så ferdig siste sesongen av «And just like that…». Slutten ga meg ingenting. Her om dagen begynte jeg på The twisted Tales of Amanda Knox». Amatariel skrev (8 timer siden): Den er fantastisk! Vi så også ganske mye av sesong 2, men falt av etter hvert. Nå lurer jeg på hvordan andre sesong vil fortsette siden dere begge ikke så ferdig. 🤔 Så første episoden av sesong 2 i går kveld.
Amatariel Skrevet 28. august #12865 Skrevet 28. august Polly Ester skrev (16 timer siden): Nå lurer jeg på hvordan andre sesong vil fortsette siden dere begge ikke så ferdig. 🤔 Så første episoden av sesong 2 i går kveld. Dette er en stund siden nå, så jeg måtte gå inn i Netflix'n min og se. Beklager feilinfo! Vi så ferdig Dark sesong 2. Den var også bra, selv om sesong 1 var bedre. Og så så vi èn episode av sesong 3, før vi falt av. Det er et slags skille der vi syns det ble "litt rart" og "too much". Men det kan også være at det var mye å se på TV i den perioden, så det ble nedprioritert... kanskje vi må ta det opp igjen 😅 Man blir jo litt nysgjerrig på hvordan ting gikk.
MalloryK Skrevet 28. august #12866 Skrevet 28. august Sesong 3 av Fisk kom nettopp på Netflix, så da så jeg hele serien igjen på 1 dag. Anbefales! Lett komedie, utrolig morsomt og koselig.
Pawn Hearts Skrevet 28. august #12867 Skrevet 28. august Elixir (nederlandsk). Spennende, vellaget, velspilt – skjønt de får tydelig hastverk med å avrunde sesongen i siste episode. Jeg er ganske sikker på hva neste sesong vil dreie seg rundt (historien er ikke ferdig fortalt, så det må bli mer). Jeg håper bare det ikke blir for mye såpeopera.
AnonymBruker Skrevet 29. august #12868 Skrevet 29. august The crow girl. Den gikk litt under huden på meg. Anonymkode: 0360a...523 1
sofie777 Skrevet 29. august #12869 Skrevet 29. august The Assassin Outlander: Blood of My Blood The Goes Wrong Show (YT) Doobidoo Matlock Team Bachstad
sofie777 Skrevet 1. september #12871 Skrevet 1. september Ruby Red Handed: Stealing Americas Most Famous Pair of Shoes (D+) Da bilen forandret verden Kompani Lauritzen Greven av Monte Cristo - siste episode av serien som var veldig god!!
AnonymBruker Skrevet 1. september #12872 Skrevet 1. september Sett alle sesongene av Wisting på en uke 🙊 Nettopp begynt på Vår tid er nå. Anonymkode: aa782...a10
Capazitet Skrevet 1. september #12873 Skrevet 1. september Har i det siste sett to dokuseriar på Nrk, Team Backstad i Afrika, og Balkan - vakkert og ulmende. Sistnemde er veldig interessant og opplysande.
NordicViking Skrevet 2. september #12874 Skrevet 2. september (endret) Jeg har endelig fått sett den franske serien 'Vortex', og likte den veldig godt. Det er en sci-fi krim, men bak dette er det også et sterkt og rørende element av kjærlighet. Hvis du hadde muligheten til å gå tilbake i tid og snakke med en du er glad i før de døde, hva ville du gjort? Ville du advart dem om hva som kommer og prøvd å endre fortiden? Jeg tror de fleste ville svart et ettertrykkelig JA. Men hva med konsekvensene av slike handlinger? Hva om du endret ting, og samtidig gjorde din egen virkelighet verre? Det er nettopp dette den franske serien utforsker, og jeg synes den gjør en god jobb. Jeg synes den er vel verdt å se om man ønsker noe annet enn f.eks. britisk og nordisk krim. Serien er på 6 episoder, og ligger på NRK Nett-TV. https://tv.nrk.no/serie/vortex ... Endret 2. september av NordicViking Feilstavet ord.
sofie777 Skrevet 2. september #12875 Skrevet 2. september Librarians: Next Chapter Outlander: Blood of My Blood Butterfly Skottlands blodige historie Tidsrejsen Forhistoriens beste Greatest Continental Railway Journeys 3 serier med skotter involvert: 1,2 og 4 1
sofie777 Skrevet 4. september #12878 Skrevet 4. september Bookish (så første episode, det blir kanskje ikke flere, gir den en sjanse til neste gang den kommer opp i ruletten) Grantchester Billy and Dom Eat the World (Første episode her også, men veldig fornøyelig og mye mimring fra LotR) Hunting History with Steven Rinella Bakemesterskapet Jr Team Bachstad
AnonymBruker Skrevet 4. september #12879 Skrevet 4. september Wednesday sesong 2 del 2 Anonymkode: b4427...74a 1
Popc0rn Skrevet 6. september #12880 Skrevet 6. september Polly Ester skrev (På 27.8.2025 den 17.21): Nå lurer jeg på hvordan andre sesong vil fortsette siden dere begge ikke så ferdig. 🤔 Så første episoden av sesong 2 i går kveld. Den siste sesongen av Dark er den beste. Den samler og forklarer historiene fra de andre sesongene. Jeg hadde mange aha-opplevelser og satte enda mer pris på serien etter den sesongen. En god avslutning, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå