AnonymBruker Skrevet 13. mars #12541 Skrevet 13. mars "The One That Got Away" på NRK, veldig bra serie fra Wales. Ingen lager bedre krim enn britene, så håper det blir mye britisk påskekrim snart. Anonymkode: 2a821...216 2
Baktus2024 Skrevet 15. mars #12542 Skrevet 15. mars nrktv - norskekysten , med Dag Lindjeberg, eller hva han heter…svært god serie..båt fra Kirkenes til svenskegrensa sør for østfold..
Zenhouse Skrevet 16. mars #12544 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 18.21): "The One That Got Away" på NRK, veldig bra serie fra Wales. Ingen lager bedre krim enn britene, så håper det blir mye britisk påskekrim snart. Anonymkode: 2a821...216 Satt oppe helt til nå, måtte se den ferdig!! 👏🏼
Million Skrevet 16. mars #12548 Skrevet 16. mars "Doc Martin" ser jeg på Viaplay for tiden, er på slutten av serien nå. Har sett serien minst et par ganger før, men liker den så godt at jeg ville se den igjen - og igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars #12549 Skrevet 16. mars Har sett nesten hele serien av 'Barnesykehuset' på NRK. Synes det er en fantastisk fin serie, og masse flotte bilder av Haukeland sykehus og omegn. Håper det kommer flere sesonger 🫶 Anonymkode: 2536d...711
Million Skrevet 17. mars #12553 Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 11.48): Har sett nesten hele serien av 'Barnesykehuset' på NRK. Synes det er en fantastisk fin serie, og masse flotte bilder av Haukeland sykehus og omegn. Håper det kommer flere sesonger 🫶 Anonymkode: 2536d...711 Det høres ut som en flott serie, men ikke noe jeg hadde greid å se, tror jeg. Bare navnet "Barnesykehuset" er nok til at jeg får gråten i halsen. Jeg blir så rørt og tar så lett til tårene når jeg ser barn som er syke. Jo mer alvorlig syke de er (og det er de jo når de havner på sykehus...) jo verre er det. Hadde bare sittet og grått hele serien, tror jeg. Sånn er det når man blir eldre, man tar lettere til tårene, virker det som 😛
Amatariel Skrevet 17. mars #12556 Skrevet 17. mars kittykaat skrev (1 time siden): White Lotus Uten å spoile.. går det an å si om denne er bra? Verdt å se? Jeg har sett se to første episodene nå også syns bare den er... rar 😶 lurer på om det blir å skje noe etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 17. mars #12557 Skrevet 17. mars Mordene i Åre ( netflix ) For en serie 🤩 Svenske kan krim 🤓 Anonymkode: 4bd3a...855
kittykaat Skrevet 17. mars #12559 Skrevet 17. mars Amatariel skrev (29 minutter siden): Uten å spoile.. går det an å si om denne er bra? Verdt å se? Jeg har sett se to første episodene nå også syns bare den er... rar 😶 lurer på om det blir å skje noe etterhvert. Nja.. Jeg synes de to første sesongene var fantastiske, men denne sesongen er kjedlig dessverre.. håper på at den skall bli bedre
sofie777 Skrevet 17. mars #12560 Skrevet 17. mars When Calls the Heart, I huvudrollen: Stephen Spielberg, The Engineering that Built the World, Kompani Lauritzen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå