Sola de Skrevet 26. januar #12441 Del Skrevet 26. januar Curse of oak island Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 26. januar #12442 Del Skrevet 26. januar Startet på Prime target i kveld. Kun sett en episode, men virker lovende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. januar #12443 Del Skrevet 26. januar Homestead rescue. Straks the alaskans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 26. januar #12444 Del Skrevet 26. januar Cecilie82 skrev (1 time siden): Startet på Prime target i kveld. Kun sett en episode, men virker lovende Ja, den er spennende (har sett 2) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora Borealis Skrevet 26. januar #12445 Del Skrevet 26. januar Shitts Creek på Netflix. Anbefales! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liebe Skrevet 28. januar #12446 Del Skrevet 28. januar 2 broke girls. Kat Dennings er smokin' hot 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 28. januar #12447 Del Skrevet 28. januar Liebe skrev (2 timer siden): 2 broke girls. Kat Dennings er smokin' hot Jeg var i publikum på en innspilling av 2 Broke Girls da jeg var på ferie i Los Angeles. Det har akkurat kommet en ny serie med henne og Tim Allen. Shifting Gears. Veldig fersk, kun tre episoder ute så langt. Ikke tilgjengelig på noen av de norske streamingene enda, selv med VPN. Men den er på Hulu i USA, og de kommer nesten alltid på Disney+ i Norge etterhvert. Serien var ikke noen høydare enn så lenge, men jeg kommer nok til å fortsette å se på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 28. januar #12448 Del Skrevet 28. januar Popc0rn skrev (1 time siden): Jeg var i publikum på en innspilling av 2 Broke Girls da jeg var på ferie i Los Angeles. Det har akkurat kommet en ny serie med henne og Tim Allen. Shifting Gears. Veldig fersk, kun tre episoder ute så langt. Ikke tilgjengelig på noen av de norske streamingene enda, selv med VPN. Men den er på Hulu i USA, og de kommer nesten alltid på Disney+ i Norge etterhvert. Serien var ikke noen høydare enn så lenge, men jeg kommer nok til å fortsette å se på den. Så første episode av SG, men den var mer en "lavare" i stedet for højdare. Den begynte rett inn i historien uten noen forklaring og har et veldig forstyrrende "laugh track" (uansett om det er folk i studio eller ikke). Det ble med den episoden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 28. januar #12449 Del Skrevet 28. januar Så ferdig The Day of the Jackal på Showtime i helgen. Kan ikke huske sist jeg har blitt såpass fanget av en serie eller film i denne sjangeren. Elsket den. Eddie Redmayne er en skatt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liebe Skrevet 28. januar #12450 Del Skrevet 28. januar Popc0rn skrev (7 timer siden): Jeg var i publikum på en innspilling av 2 Broke Girls da jeg var på ferie i Los Angeles. Det har akkurat kommet en ny serie med henne og Tim Allen. Shifting Gears. Veldig fersk, kun tre episoder ute så langt. Ikke tilgjengelig på noen av de norske streamingene enda, selv med VPN. Men den er på Hulu i USA, og de kommer nesten alltid på Disney+ i Norge etterhvert. Serien var ikke noen høydare enn så lenge, men jeg kommer nok til å fortsette å se på den. Kuuult, så du Max(Kat) i live action;)? Vet om shifting gears ja, tenker å vente til den kommer på prime video el noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 28. januar #12451 Del Skrevet 28. januar Aurora Borealis skrev (På 26.1.2025 den 23.39): Shitts Creek på Netflix. Anbefales! Den er morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 28. januar #12452 Del Skrevet 28. januar Big little Lies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #12453 Del Skrevet 28. januar Fantus og maskinene Anonymkode: f351d...9bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #12454 Del Skrevet 28. januar Høy på pæra😆 Anonymkode: 0360a...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 28. januar #12455 Del Skrevet 28. januar sofie777 skrev (11 timer siden): Så første episode av SG, men den var mer en "lavare" i stedet for højdare. Den begynte rett inn i historien uten noen forklaring og har et veldig forstyrrende "laugh track" (uansett om det er folk i studio eller ikke). Det ble med den episoden Jeg synes den var OK og gir den flere sjanser til å ta seg opp. Den hadde noen morsomme øyeblikk. Slike lette komedier trenger jeg ikke så mye historie på og det går mest på om det er morsomt eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 29. januar #12456 Del Skrevet 29. januar Liebe skrev (5 timer siden): Kuuult, så du Max(Kat) i live action;)? Vet om shifting gears ja, tenker å vente til den kommer på prime video el noe Jepp, i live action. Snakket ikke med henne da. Men det var gøy å ha vært med på innspilling. Tips til andre hvis man drar på ferie til LA. Billettene er gratis, man må bare være tidlig ute når de legger ut billettene. Her er to sider hvor man kan få billetter. https://on-camera-audiences.com/ https://1iota.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 29. januar #12457 Del Skrevet 29. januar St. Denis Medical S01E09. Jeg liker ikke medisinske dramaer, men jeg kan like medisinske lettbente komedier. Får The Office-vibber av denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym482 Skrevet 29. januar #12458 Del Skrevet 29. januar The night agent s2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 30. januar #12459 Del Skrevet 30. januar Familier som vores 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 1. februar #12460 Del Skrevet 1. februar (endret) American Primeval. Western. Tøff, blodig og fengende. Liker den! Next up: Severance. Endret 1. februar av DeLorean 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå