Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Blindspot. - utrolig mange episoder. Men foreløpig ikke gått lei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vitne.Britisk kvalitetskrim.Nrk.

Anonymkode: de7e4...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monsen i nasjonalparkene : Det er alltid god fotoinspirasjon av å se på Monsen programmer..han tar oss med i alt av det nydeliugste av norsk natur..noe disse youtubefotografene bare kan drømme om... Monsen er bedre inspiratør for landskapsfotografering enn noen..

Monsen nevnte noe engang om Tåsen gamlehjem.... Og det er ikke fritt for at tanken streifer dit hen... et gamlehjem som er ute i gamle fotspor og mimrer.. Det er noe blodfattig over det, lite av den gnisten vi forbinder med Monsen , den sprudlende Monsen er borte og skiftet ut med en som virker dritlei...det blir sjeldent god TV..

mvh

Finn Gnisten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vargasommar og Graverne er de to siste jeg så. 

Anonymkode: dc737...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vitne på Nrk. Veldig bra.

Likte også Time på Prime Video. 

Endret av Elsker sjokolade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste var Manifest, allerede i første episode ble det for dumt, så dumt at jeg så alle rundt 60 episodene for å se hvor dumt det kunne bli, jeg er 100% sikker på at de som har laget serien må ha gått på ett eller annet. :D

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat rundet "Kunstnerliv" på NRKTV, litt kjedelig å ikke ha mer av de å se på siden det var kjekke episoder 🙂

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sjokolade skrev (20 timer siden):

Vitne på Nrk. Veldig bra.

Likte også Time på Prime Video. 

Vitne, spennende fra start

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bak fasaden: Dødsenglene. Tankevekkende og skremmende på samme tid.

Endret av Gogglebox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (På 22.1.2025 den 13.29):

Monsen i nasjonalparkene : Det er alltid god fotoinspirasjon av å se på Monsen programmer..han tar oss med i alt av det nydeliugste av norsk natur..noe disse youtubefotografene bare kan drømme om... Monsen er bedre inspiratør for landskapsfotografering enn noen..

Monsen nevnte noe engang om Tåsen gamlehjem.... Og det er ikke fritt for at tanken streifer dit hen... et gamlehjem som er ute i gamle fotspor og mimrer.. Det er noe blodfattig over det, lite av den gnisten vi forbinder med Monsen , den sprudlende Monsen er borte og skiftet ut med en som virker dritlei...det blir sjeldent god TV..

mvh

Finn Gnisten

Jeg synes det virker som om han har blitt litt gammel - og det har han jo. Han kan ikke drive med knallharde turer på tvers av Canada lenger, liksom. Tempoet i den nye serien er lavt, og på et vis liker jeg det! Men jeg synes kanskje det blir litt overkill med alle disse gjestene, hvor han fungerer mer som en reporter enn noe annet. Jeg synes han burde dratt på tur med Mattis og broren igjen, den serien likte jeg veldig godt! 

Anonymkode: ad496...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...