Elsker sjokolade Skrevet 5. januar #12381 Del Skrevet 5. januar (endret) Den siste sommeren på Sky Showtime. Det var 4 timer jeg kunne spart meg. Elendig og uferdig slutt. Her må jeg inn å rette opp. Det var visst to episoder til som ikke ble avspilt hos meg. Fant dem i går. Så nå anbefaler jeg denne. Endret 10. januar av Elsker sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 5. januar #12382 Del Skrevet 5. januar Outlander, avslutningen på Tidsrejsen 2 (dansk julekalender) og Bronsealderens undergang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. januar #12383 Del Skrevet 6. januar Life below zero Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 6. januar #12384 Del Skrevet 6. januar Squid game Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #12385 Del Skrevet 9. januar Familier som våre. Uggen følelse i magen fordi den treffer. Bra laget. Anonymkode: 0360a...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 9. januar #12386 Del Skrevet 9. januar CSI: Vegas. De to siste episodene av sesong 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #12387 Del Skrevet 9. januar Prison Break. Herregud den begynte jo såååå bra. Og ender som noe av det verste røket noensinne😅 Anonymkode: 3fae4...a23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 9. januar #12388 Del Skrevet 9. januar Nettopp ferdig med både "Defending Jacob" og "Bad Sisters" på Apple TV. Likte begge to.godt, men Bad Sisters slo nok litt bedre an for meg,.sikkert pga tilstedeværelse av litt humor, samt at jeg generelt er veldig glad i Irland etter å ha lest veldig mye litteratur derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #12389 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Prison Break. Herregud den begynte jo såååå bra. Og ender som noe av det verste røket noensinne😅 Anonymkode: 3fae4...a23 Ja, den gikk skikkelig overende etterhvert. 🤣 Men god underholdning i starten, da! Anonymkode: ad496...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 10. januar #12390 Del Skrevet 10. januar Gjennombruddet. svensk serie på 4 episoder. Basert på virkelige hendelser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 10. januar #12391 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Familier som våre. Uggen følelse i magen fordi den treffer. Bra laget. Anonymkode: 0360a...523 Jeg har nettopp sett de første fem episodene. De to siste kommer om en uke. Knallsterk serie. Selvfølgelig konstruert, dramatisert og sikkert overdrevet på mange måter, men den forteller så mye om oss mennesker og hvor langt vi er villige til å gå for å redde oss selv og vårt, på bekostning av hva og hvem som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #12392 Del Skrevet 10. januar FROM, Tv2 Play Anonymkode: 1bc0f...722 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 10. januar #12393 Del Skrevet 10. januar The Pitt - Enda en legeserie med Noah Wyle (fra E.R.) og etter 2 episoder ser det ut til at jeg fortsetter. Hver episode er en time i et vanskelig døgn på et sykehus, så noe er kjent, men andre ting er nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 11. januar #12394 Del Skrevet 11. januar Only Murders in the Building sesong 4. Helt utrolig at denne holder koken enda, men den gjør det, selv om de måtte til nabobygningen. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #12395 Del Skrevet 11. januar Red eye på NRK. Første episode var middels men så ble det veldig spennende da de kom seg på flyet. Anonymkode: 0c171...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #12396 Del Skrevet 11. januar The Time Traveler's Wife Anonymkode: dd90b...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 11. januar #12397 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): The Time Traveler's Wife Anonymkode: dd90b...be1 Åh, den er så fin. Jeg så den i fjor eller noe sånt og ble helt hektet. Så filmen etterpå og leste så boka. Ellers har vi begynt å se på The Mentalist og i kveld så vi første sesong ep. 7, 8 og 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 11. januar #12398 Del Skrevet 11. januar Gjennombruddet på Netflix. God true crime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 11. januar #12399 Del Skrevet 11. januar The Gentlemen episode 1-2 . Veldig artig serie. Har likt de fleste av Guy Ritchies filmer, og digger engelsk humor, så dette er helt perfekt 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. januar #12400 Del Skrevet 12. januar Parenthood. Sett den før men kunne ikke huske om jeg så den ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå