Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Den siste sommeren på Sky Showtime. Det var 4 timer jeg kunne spart meg. 

Elendig og uferdig slutt. 

Her må jeg inn å rette opp. Det var visst to episoder til som ikke ble avspilt hos meg. Fant dem i går. 

Så nå anbefaler jeg denne. 

Endret av Elsker sjokolade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Outlander, avslutningen på Tidsrejsen 2 (dansk julekalender) og Bronsealderens undergang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Familier som våre. Uggen følelse i magen fordi den treffer. Bra laget. 

Anonymkode: 0360a...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Prison Break. Herregud den begynte jo såååå bra. Og ender som noe av det verste røket noensinne😅

Anonymkode: 3fae4...a23

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp ferdig med både "Defending Jacob" og "Bad Sisters" på Apple TV. Likte begge to.godt, men Bad Sisters slo nok litt bedre an for meg,.sikkert pga tilstedeværelse av litt humor, samt at jeg generelt er veldig glad i Irland etter å ha lest veldig mye litteratur derfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Prison Break. Herregud den begynte jo såååå bra. Og ender som noe av det verste røket noensinne😅

Anonymkode: 3fae4...a23

Ja, den gikk skikkelig overende etterhvert. 🤣 Men god underholdning i starten, da!

Anonymkode: ad496...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennombruddet. svensk serie på 4 episoder. Basert på virkelige hendelser 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Familier som våre. Uggen følelse i magen fordi den treffer. Bra laget. 

Anonymkode: 0360a...523

Jeg har nettopp sett de første fem episodene. De to siste kommer om en uke. Knallsterk serie. Selvfølgelig konstruert, dramatisert og sikkert overdrevet på mange måter, men den forteller så mye om oss mennesker og hvor langt vi er villige til å gå for å redde oss selv og vårt, på bekostning av hva og hvem som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Pitt - Enda en legeserie med Noah Wyle (fra E.R.) og etter 2 episoder ser det ut til at jeg fortsetter. Hver episode er en time i et vanskelig døgn på et sykehus, så noe er kjent, men andre ting er nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Only Murders in the Building sesong 4. Helt utrolig at denne holder koken enda, men den gjør det, selv om de måtte til nabobygningen. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Red eye på NRK. Første episode var middels men så ble det veldig spennende da de kom seg på flyet. 

Anonymkode: 0c171...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

The Time Traveler's Wife

Anonymkode: dd90b...be1

Åh, den er så fin. Jeg så den i fjor eller noe sånt og ble helt hektet. Så filmen etterpå og leste så boka. 

Ellers har vi begynt å se på The Mentalist og i kveld så vi første sesong ep. 7, 8 og 9 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Gentlemen episode 1-2 . Veldig artig serie. Har likt de fleste av Guy Ritchies filmer, og digger engelsk humor, så dette er helt perfekt 👌 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parenthood. Sett den før men kunne ikke huske om jeg så den ferdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...