Magrat Skrevet 18. november #12281 Del Skrevet 18. november Tabitas Tattoo på tv2 Jeg lo og jeg lo😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 19. november #12282 Del Skrevet 19. november Superman & Lois S04E08 flere ganger i dag 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 20. november #12283 Del Skrevet 20. november Cobra kai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. november #12284 Del Skrevet 20. november Norske truckers, åsted Norge, Gold rush Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 20. november #12285 Del Skrevet 20. november From. Sesong 3 har vært en snoozefest. Bokstavelig talt sovnet til de 2 siste episodene. Ekstremt langtrukket og intetsigende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. november #12286 Del Skrevet 21. november Fant80 skrev (22 timer siden): From. Sesong 3 har vært en snoozefest. Bokstavelig talt sovnet til de 2 siste episodene. Ekstremt langtrukket og intetsigende. What, det er jo sykt spennende 😶 vi klarer nesten ikke stoppe om kveldene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 21. november #12287 Del Skrevet 21. november Amatariel skrev (1 time siden): What, det er jo sykt spennende 😶 vi klarer nesten ikke stoppe om kveldene... Første sesong var kjempebra. Sesong 2 var litt opp og ned,men den siste sesongen har i all hovedsak vært elendig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 21. november #12288 Del Skrevet 21. november Fant80 skrev (3 timer siden): Første sesong var kjempebra. Sesong 2 var litt opp og ned,men den siste sesongen har i all hovedsak vært elendig! Enig. Begynner å bli rimelig lei av Fatima-delhistorien... Sesongen begynte bra men har tapt seg veldig. Alt går i sneglehastighet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. november #12289 Del Skrevet 22. november Den tynne blå linjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 24. november #12290 Del Skrevet 24. november The Helicopter Heist (TV Mini Series 2024) - IMDb For en som elsker "Snabba Cash" både filmer og TV-serien var dette midt i blinken for meg. 10 av 10. Heller ikke dumt at det er basert på sann historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet søndag kl 13:46 #12291 Del Skrevet søndag kl 13:46 Outlander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:09 #12292 Del Skrevet søndag kl 23:09 Outlander 😍😍 Anonymkode: ad496...d5c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet mandag kl 12:21 #12293 Del Skrevet mandag kl 12:21 (endret) Disse blir prioritert i dag, i denne rekkefølgen: Dune: Prophecy Whitstable Pearl Martin Scorsese Presents: The Saints Endret mandag kl 12:36 av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:07 #12294 Del Skrevet mandag kl 14:07 Dama til på nrk, likte den godt og Ingrid Engen ,herregud så fin hun er 😍 Anonymkode: 9ee48...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beans Skrevet mandag kl 14:12 #12295 Del Skrevet mandag kl 14:12 Grimm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet mandag kl 22:41 #12296 Del Skrevet mandag kl 22:41 Bad Monkey. Det tok litt tid før jeg kom inn i den og jeg ga den nesten opp etter to episoder, men nå liker jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:20 #12297 Del Skrevet onsdag kl 17:20 Arcane S2. Ikke så bra som S1, men allikevel det beste jeg har sett i år grunnet god animasjon, musikk og noen interessante karakterer med god historiefortelling. Synes Jinx-tråden var den mest interessante, så de andre historiene ble mest "fyll" for min del, og noe av det LGBT-styret trakk ned for min del. Anonymkode: fee67...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet onsdag kl 17:23 #12298 Del Skrevet onsdag kl 17:23 Brilliant Minds og Cross Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet onsdag kl 23:02 #12299 Del Skrevet onsdag kl 23:02 Tulsa King sesong 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet torsdag kl 22:27 #12300 Del Skrevet torsdag kl 22:27 St. Denis Medical S01E04. En ny komiserie som minner meg om The Office, men på et sykehus. Allerede i første episode både lo jeg høyt og gråt litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå