Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Doc Martin

Anonymkode: 4b027...a33

Åå den er fin, skikkelig britisk feel good, av beste sort. Synd at den bare ligger på Viaplay. Vi har alltid har Netflix + Max, og sp bytter vi mellom ulike streamingtjenester som en tredje, Amazon, TV2, Viaplay, Disney eller Apple. Og må er det Apple sin tur. Litt frustrende dette med streaming for plutselig vil jeg se Doc Martin, men så ja … får meg liksom ikke til å betale for enda flere, selv om prisen i seg selv ikke egentlig er så ille, det blir mer et prinsippsak,

lurer veldig,på hvordan streaming-verden ser ut  noen år frem. Enten er det mer «all in one» hvor selskap slår seg sammen seller samarbeider, eller så blir det til at 2-3 giganter vokser seg større enn alle de andre. 

any road, dette sporet av. Skulle egentlig bare meddele min Doc Martin-entusiasme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lill3My skrev (2 timer siden):

Åå den er fin, skikkelig britisk feel good, av beste sort. Synd at den bare ligger på Viaplay. Vi har alltid har Netflix + Max, og sp bytter vi mellom ulike streamingtjenester som en tredje, Amazon, TV2, Viaplay, Disney eller Apple. Og må er det Apple sin tur. Litt frustrende dette med streaming for plutselig vil jeg se Doc Martin, men så ja … får meg liksom ikke til å betale for enda flere, selv om prisen i seg selv ikke egentlig er så ille, det blir mer et prinsippsak,

lurer veldig,på hvordan streaming-verden ser ut  noen år frem. Enten er det mer «all in one» hvor selskap slår seg sammen seller samarbeider, eller så blir det til at 2-3 giganter vokser seg større enn alle de andre. 

any road, dette sporet av. Skulle egentlig bare meddele min Doc Martin-entusiasme

Den går på kanal 6 også. Pleier å se på the mentalist, og Doc Martin er programmet før det. Kjekt å se på det også :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (10 timer siden):

Den går på kanal 6 også. Pleier å se på the mentalist, og Doc Martin er programmet før det. Kjekt å se på det også :nikke:

Kanal 6? På TV? Har kun streaming,.fant ut at det ikke var noe poeng i å betale for "vanlig" TV når vi nesten bare strømmer uansett 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (44 minutter siden):

Kanal 6? På TV? Har kun streaming,.fant ut at det ikke var noe poeng i å betale for "vanlig" TV når vi nesten bare strømmer uansett 

På tv ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outlander. Jeg har prøvd et par ganger før uten å fatte interessen. Men nå er jeg hekta!

Anonymkode: ad496...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ferie og staycation og en av tingene jeg prioriterer da er å se TV. Jeg har blant annet sett Superman & Lois på nytt, alle tre sesongene. Så akkurat ferdig S03E13. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På nest siste sesong av Shameless US. Synes serien har tapt seg etter sesong 5, og er over-politifisert pluss urealistisk utvikling for en del av karakterene. Synd 😔 Elsket Fiona, og Lip, Kevin, V, Ian sånn de var de første sesongene 💔

Anonymkode: d28e1...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kuttet ut Netflix, bare møl der. HBO er mye bedre og Viaplay er bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Team Bachstad ❤️

Øystein Bache og Rune Gokstad på kjøretur i ulike land verden over.

Begynte på sesong 1 ganske nylig, og har nå kommet til sesong 4. 
(Alt ligger fritt tilgjengelig på nrk.no)

Koselig, interessant, lærerikt og opplysende, om ulike land og folk.

Anonymkode: 01919...8fb

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Acolyte på Disney. Elsker Star Wars, men synes denne var treg. Men alt blir jo tregt sammenlignet med Mandalorian! :rodmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk gidder å se dårlige serier, det florerer av elendige serier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Team Bachstad ❤️

Øystein Bache og Rune Gokstad på kjøretur i ulike land verden over.

Begynte på sesong 1 ganske nylig, og har nå kommet til sesong 4. 
(Alt ligger fritt tilgjengelig på nrk.no)

Koselig, interessant, lærerikt og opplysende, om ulike land og folk.

Anonymkode: 01919...8fb

Elsker dem. Har fulgt med fra første sesong. Den nye er kjempebra.

Anonymkode: 98a05...46c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (3 timer siden):

Jeg har kuttet ut Netflix, bare møl der. HBO er mye bedre og Viaplay er bra. 

Viaplay er nok den tjenesten jeg vurderer sterkest å kutte ut. Har stort sett alle bortsett fra SkyShowtime, men Viaplay brukes svært lite og i tillegg er de dyrest. 

AppleTV+ er den som gir mest for pengene nå synes jeg. MAX og Prime er også ok (det heter ikke HBO lengre) samt at det er mye gode britiske serier på TV2 Play. Netflix bruker vi mindre og mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte på Supacell, men usikker på om jeg gidder å se hele. Det blir for mye gjeng og slang til at jeg klarer å leve meg inn i det. Og dårlig musikk. Jeg prøver å se forbi dette, fordi jeg tror det er en bra serie utenom disse tingene som trekker ned for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under The Bridge. Begynte på den i forrige uke og så ferdig siste episode idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sola de skrev (16 timer siden):

Yellowstone

En av de beste seriene. Fenomenalt bra av Costner. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shrinking. Endelig en BRA komiserie som kkke er over the top og hysterisk og slitsom, og stort pluss for episoder på rundt halvtimen, er så lei av at «alle» serier har episoder som varer minst 45-60 min

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser kun home&away på fjernsyn. Men ser en del miniserier på Netflix, sist sett er Master of The house. Må sees ☺️👍

Anonymkode: d9240...be9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (1 time siden):

Shrinking. Endelig en BRA komiserie som kkke er over the top og hysterisk og slitsom, og stort pluss for episoder på rundt halvtimen, er så lei av at «alle» serier har episoder som varer minst 45-60 min

Komiserier varer generelt ca en halvtime, andre serier på en "stor" USA-kanal varer i 45 minutter. Andre serier på en som ikke har tv-tider å følge har serier på 15 minutter til hva som helst, jo lenger, jo mer seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...