Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Lill3My skrev (3 timer siden):

Banshee - digger denne. Tok litt til å komme inn i det, men etter 2-3 episoder er jeg gira og det.er.lenge siden jeg har følt noe engasjert i en serie så dette var gøy :)

Jeg begynte å se den da den kom ut, men jeg reagerte på at det var så voldsomt mye slåssing og masse blod og splatt. Fortsetter det sånn hele veien? 
Jeg hadde lyst til å se den da den kom men syns det ble så unødvendig mye vold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hotel Cæsar 🙈

Anonymkode: 80991...eca

Det er ingen skam i å henge litt etter 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kiri disney +

Anonymkode: 9ee48...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skogen.Netflix.Veldig fin krim.

Anonymkode: de7e4...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

My lady Jane, på Prime. Gøy, uhøytidelig feelgood serie. 

Anonymkode: 37b12...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekskona NRK. Ser frem til sesong to som kommer i år

Endret av Cecilie82
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neste sommer 😊 Alltid en koselig serie å komme tilbake til om jeg ønsker litt enkel underholdning 

Anonymkode: e019b...3b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (På 29.6.2024 den 1.02):

Jeg begynte å se den da den kom ut, men jeg reagerte på at det var så voldsomt mye slåssing og masse blod og splatt. Fortsetter det sånn hele veien? 
Jeg hadde lyst til å se den da den kom men syns det ble så unødvendig mye vold. 

Er ferdig med sesong en, og ja, det er en god del scener med slåssing og vold. Brutaliteten er liksom del av handlingen, selv om jeg også kan skjønne at du synes det blir i overkant. Er selv ikke glad i typisk action-film/serie med mye slossing - men for meg handler det nok mer om at det går på bekostning av innholdet, at det virker meningsløst og kun er ment for å vise effekter / være tøft. I Banshee synes jeg historien og karakterene er såpass gode at voldsbruken ikke plager meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The mentalist, Ncis Hawaii, yellowstone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (4 timer siden):

Er ferdig med sesong en, og ja, det er en god del scener med slåssing og vold. Brutaliteten er liksom del av handlingen, selv om jeg også kan skjønne at du synes det blir i overkant. Er selv ikke glad i typisk action-film/serie med mye slossing - men for meg handler det nok mer om at det går på bekostning av innholdet, at det virker meningsløst og kun er ment for å vise effekter / være tøft. I Banshee synes jeg historien og karakterene er såpass gode at voldsbruken ikke plager meg :)

Jeg er på fjerde sesong av The Boys og der er det meningsløs grafiske voldsscener så Banshee burde kanskje ikke bli for voldsomt allikevel. 

Tror jeg skal gi Banshee en sjanse til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badehotellet. 
Leter etter ny feelgood-serie.

Endret av Kålrota
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Six Feet Under, Netflix 

Anonymkode: 8490a...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i gang med ny runde av The Good Wife. 

Beste advokatserien som er!

Noen år siden sist, så husker ikke så mye. Men like fantastisk serie selv om jeg har sett den før ;) 

The Good Wife har for øvrig to spinnoffer: The Good Fight, og Elsbeth (som er ny fra 2024 av!). Så Elsbeth må jeg prøve å få tak i etterhvert.

Endret av Bombasi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The mentalist, Gold rush white water, Curse of oak island, NCIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To spinnoffer til The Good Wife, altså? Herlig. Jeg har bare sett den ene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gogglebox skrev (På 17.6.2024 den 0.27):

The Boys s.4 episode 1-3

Ikke noe for sarte sjeler, men gøy for oss andre

Jeg venter til hele sesongen er ute. Jeg digger The Boys. :D Har sett Gen V også. Ikke like bra som The Boys, men bra. Og så er det jo den animasjonsserien også, The Boys Presents: Diabolical.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...