Polly Ester Skrevet 28. juni #11941 Del Skrevet 28. juni Lill3My skrev (3 timer siden): Banshee - digger denne. Tok litt til å komme inn i det, men etter 2-3 episoder er jeg gira og det.er.lenge siden jeg har følt noe engasjert i en serie så dette var gøy Jeg begynte å se den da den kom ut, men jeg reagerte på at det var så voldsomt mye slåssing og masse blod og splatt. Fortsetter det sånn hele veien? Jeg hadde lyst til å se den da den kom men syns det ble så unødvendig mye vold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juni #11942 Del Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hotel Cæsar 🙈 Anonymkode: 80991...eca Det er ingen skam i å henge litt etter 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. juni #11943 Del Skrevet 29. juni The mentalist og Vera 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #11944 Del Skrevet 29. juni Kiri disney + Anonymkode: 9ee48...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #11945 Del Skrevet 29. juni Skogen.Netflix.Veldig fin krim. Anonymkode: de7e4...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #11946 Del Skrevet 29. juni My lady Jane, på Prime. Gøy, uhøytidelig feelgood serie. Anonymkode: 37b12...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 1. juli #11947 Del Skrevet 1. juli (endret) Ekskona NRK. Ser frem til sesong to som kommer i år Endret 1. juli av Cecilie82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 1. juli #11948 Del Skrevet 1. juli Criminal Minds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #11949 Del Skrevet 1. juli Neste sommer 😊 Alltid en koselig serie å komme tilbake til om jeg ønsker litt enkel underholdning Anonymkode: e019b...3b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 2. juli #11950 Del Skrevet 2. juli Polly Ester skrev (På 29.6.2024 den 1.02): Jeg begynte å se den da den kom ut, men jeg reagerte på at det var så voldsomt mye slåssing og masse blod og splatt. Fortsetter det sånn hele veien? Jeg hadde lyst til å se den da den kom men syns det ble så unødvendig mye vold. Er ferdig med sesong en, og ja, det er en god del scener med slåssing og vold. Brutaliteten er liksom del av handlingen, selv om jeg også kan skjønne at du synes det blir i overkant. Er selv ikke glad i typisk action-film/serie med mye slossing - men for meg handler det nok mer om at det går på bekostning av innholdet, at det virker meningsløst og kun er ment for å vise effekter / være tøft. I Banshee synes jeg historien og karakterene er såpass gode at voldsbruken ikke plager meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. juli #11951 Del Skrevet 2. juli The mentalist, Ncis Hawaii, yellowstone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 2. juli #11952 Del Skrevet 2. juli Lill3My skrev (4 timer siden): Er ferdig med sesong en, og ja, det er en god del scener med slåssing og vold. Brutaliteten er liksom del av handlingen, selv om jeg også kan skjønne at du synes det blir i overkant. Er selv ikke glad i typisk action-film/serie med mye slossing - men for meg handler det nok mer om at det går på bekostning av innholdet, at det virker meningsløst og kun er ment for å vise effekter / være tøft. I Banshee synes jeg historien og karakterene er såpass gode at voldsbruken ikke plager meg Jeg er på fjerde sesong av The Boys og der er det meningsløs grafiske voldsscener så Banshee burde kanskje ikke bli for voldsomt allikevel. Tror jeg skal gi Banshee en sjanse til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 3. juli #11953 Del Skrevet 3. juli (endret) Badehotellet. Leter etter ny feelgood-serie. Endret 3. juli av Kålrota Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #11954 Del Skrevet 3. juli Six Feet Under, Netflix Anonymkode: 8490a...f00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi2 Skrevet 3. juli #11955 Del Skrevet 3. juli Away, på Netflix. Anbefales virkelig! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 3. juli #11956 Del Skrevet 3. juli (endret) Er i gang med ny runde av The Good Wife. Beste advokatserien som er! Noen år siden sist, så husker ikke så mye. Men like fantastisk serie selv om jeg har sett den før The Good Wife har for øvrig to spinnoffer: The Good Fight, og Elsbeth (som er ny fra 2024 av!). Så Elsbeth må jeg prøve å få tak i etterhvert. Endret 3. juli av Bombasi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 3. juli #11957 Del Skrevet 3. juli The Acolyte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. juli #11958 Del Skrevet 3. juli The mentalist, Gold rush white water, Curse of oak island, NCIS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 3. juli #11959 Del Skrevet 3. juli To spinnoffer til The Good Wife, altså? Herlig. Jeg har bare sett den ene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 3. juli #11960 Del Skrevet 3. juli Gogglebox skrev (På 17.6.2024 den 0.27): The Boys s.4 episode 1-3 Ikke noe for sarte sjeler, men gøy for oss andre Jeg venter til hele sesongen er ute. Jeg digger The Boys. Har sett Gen V også. Ikke like bra som The Boys, men bra. Og så er det jo den animasjonsserien også, The Boys Presents: Diabolical. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå