Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Noen gode setier på Nrk for tiden?

Anonymkode: 71498...9ac

Ny sesong av Eagles kom nylig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.12.2022 den 20.27):

Anne with an E, er på episode 4. Liker dem godt til nå!

Anonymkode: cbf78...56c

Den serien er så fin😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julestorm.

Norsk serie på Netflix. Tidsfordriv, og veldig lite interessant. Kjedelig plot, for politisk korrekt, og mangler dybde. Mange dårlige skuespillere. Broch skuffer som alltid. Beste karakter er Øigarden.

Anonymkode: a3159...8b6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Julestorm.

Norsk serie på Netflix. Tidsfordriv, og veldig lite interessant. Kjedelig plot, for politisk korrekt, og mangler dybde. Mange dårlige skuespillere. Broch skuffer som alltid. Beste karakter er Øigarden.

er så uenig, var utrolig bra, bra plot og bra skuspillere :)

Anonymkode: 9ee48...3cc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte å se Better call Saul rett etter jeg ble ferdig med Breaking Bad. Man har jo ikke lyst til å gi slipp på "universet".

Ser at serien har bra rating (8.9) mens Breaking Bad har 9.5. Tviler på at jeg personlig syns den er like bra, for den kan umulig by på like mye spenning som BB. Men håper på å bli overrasket. Status etter to episoder er at det er OK pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kids in crime. Jesus for en brei dialekt de kjører, så fasinerende å høre på at jeg måtte se den 2 ganger.

Anonymkode: 58166...9df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (På 24.12.2022 den 7.39):

Takk for svar, begge to!

Hvis dere husker det, så er det fint om en av dere (eller begge 😊) gir en tilbakemelding når hele sesong 4 har kommet og dere har sett den?

Jeg har sett det som har kommet av Manifest nå, og sesong 4 er mye bedre enn sesong 3 i hvert fall. Siste del av sesong 4 kommer vel ikke før til våren, men jeg gleder meg til å se fortsettelsen.  Mye action i denne sesongen. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/29/2022 at 1:27 PM, AnonymBruker said:

Julestorm.

Helt enig, forstår ikke hvordan hun landet den rollen, hun spiller så dårlig!

Veldig kjedelig å bare se de samme skuespillerne på alt som lages om dagen, selv hun barnet som stakk av fra foreldrene i julestorm dukker opp i en annen juleserie som gikk på skjermen på treningssenteret her om dagen.

Anonymkode: 144fb...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Kids in crime. Jesus for en brei dialekt de kjører, så fasinerende å høre på at jeg måtte se den 2 ganger.

Ja, det er sann vi prekær hær det se. 

Anonymkode: caf1e...3ce

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, det er sann vi prekær hær det se. 

Virkelig? Tror jeg må flytte dit, kunne hørt på dette hele dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymburker skrev (På 29.12.2022 den 19.13):

Begynte å se Better call Saul rett etter jeg ble ferdig med Breaking Bad. Man har jo ikke lyst til å gi slipp på "universet".

Ser at serien har bra rating (8.9) mens Breaking Bad har 9.5. Tviler på at jeg personlig syns den er like bra, for den kan umulig by på like mye spenning som BB. Men håper på å bli overrasket. Status etter to episoder er at det er OK pluss.

Serien er bra. Til og med siste sesong. Du blir ikke skuffet :) 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Helt enig, forstår ikke hvordan hun landet den rollen, hun spiller så dårlig!

Veldig kjedelig å bare se de samme skuespillerne på alt som lages om dagen, selv hun barnet som stakk av fra foreldrene i julestorm dukker opp i en annen juleserie som gikk på skjermen på treningssenteret her om dagen.

Anonymkode: 144fb...589

Veldig typisk Norge i et nøtteskall. Av nesten 6mill mennesker så er det de samme skuespillerne i en stall på Max 10 som går igjen og igjen. Det samme med andre programmer. Reality og influensere uten dybde. Gjesp.

Hadde det i det minste vært gode skuespillere, så hadde jeg på en måte skjønt det.

Line Verndal og Øigarden, samt Edvard Schultheiss er skuespillere i mine øyne. Resten er bare seriefyll og lite troverdige. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du vet det er sånn vi preker her eller?

Anonymkode: 543fb...f7c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du vet det er sånn vi preker her eller?

Anonymkode: 543fb...f7c

Vi preker ikke.

Vi prekær.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...