-jk- Skrevet 18. desember 2022 #10281 Del Skrevet 18. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Siste sesongen av Pørni. Jeg er forelsket i den serien, og mener at alle burde hatt en Pørni i livet sitt.💕 Anonymkode: 381a3...ca4 Pørni er vel det beste som er laget av norsk drama noensinne. Ellers ser jeg også på Julestorm nå, veldig bra så langt (har sett 4 episoder). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 18. desember 2022 #10282 Del Skrevet 18. desember 2022 Julestorm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evig_student Skrevet 19. desember 2022 #10283 Del Skrevet 19. desember 2022 Cecilie82 skrev (13 timer siden): Litt skuffende slutt på sesong 2. Ser det kommer sesong 3 Enig i det, satser på at sesong 3 blir litt mer rettferdig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 21. desember 2022 #10284 Del Skrevet 21. desember 2022 Begynte på Pørni nå i stad fordi det er så mange som har roset den serien opp i skyene. Jeg har vært veldig nølende hele tiden, fordi jeg virkelig ikke liker Henriette Stenstrup. Men, så tok jeg en sjanse og hun er såklart helt annerledes i serien enn som komiker som bare hyler og brøler av latter. Jeg syns de alle virker til å spille godt, det er ikke oppstyltet og teater-norsk-replikker som ofte norske filmer og serier har. (Oftebro har litt av den teater-norsken, men ikke så utpreget at det er irriterende.) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 21. desember 2022 #10285 Del Skrevet 21. desember 2022 Forresten... når jeg først er her: Flere enn meg som så Haven den gangen den ble sendt på en eller annen kanal (vet ikke hvor jeg så den i 2010 eller når det var) og som har Viaplay og ser den om igjen? Viaplay har bare lagt ut 3 av 5 sesonger og jeg lurer på om flere enn meg kan mase på at de også legger ut de to siste sesongene? (Jeg finner den ikke noe annet sted på nettet uten å måtte betale) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #10286 Del Skrevet 21. desember 2022 Shantaram, unik og stilig serie. Men så fant jeg ut nå at de har kansellert den, rett før sesong finalen ble gitt ut også... Why.. Warrior Nun var artig å se på, men de kansellerte den dagen etter sesong finalen.. Ehh. Skjer da. Anonymkode: cf9f3...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 21. desember 2022 #10287 Del Skrevet 21. desember 2022 Willow. Flott produksjon, men bittelitt kjedelig? Har bare sett tre episoder da. Sovnet, så må se endel igjen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. desember 2022 #10288 Del Skrevet 21. desember 2022 Så siste episode av Pørni her nå ❤️ Skikkelig fin!! Noen som vet om sesong 4 er realistisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 22. desember 2022 #10289 Del Skrevet 22. desember 2022 Polly Ester skrev (11 timer siden): Forresten... når jeg først er her: Flere enn meg som så Haven den gangen den ble sendt på en eller annen kanal (vet ikke hvor jeg så den i 2010 eller når det var) og som har Viaplay og ser den om igjen? Viaplay har bare lagt ut 3 av 5 sesonger og jeg lurer på om flere enn meg kan mase på at de også legger ut de to siste sesongene? (Jeg finner den ikke noe annet sted på nettet uten å måtte betale) Rart at Viaplay bare har tre av fem sesonger. Men jeg ser at alle fem sesongene finnes gratis på amazon freevee i UK. Med reklame da. Har du VPN? Sett den til UK og lag konto på Amazon med adresse i UK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 22. desember 2022 #10290 Del Skrevet 22. desember 2022 Har akkurat sett Pieces of Her. Den var litt treig i starten, men tok seg godt opp. Nå har jeg begynt på Half Bad: The Bastard Son & The Devil Himself. Har bare sett én episode så langt, men den virker lovende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 22. desember 2022 #10291 Del Skrevet 22. desember 2022 Magrat skrev (5 timer siden): Willow. Flott produksjon, men bittelitt kjedelig? Har bare sett tre episoder da. Sovnet, så må se endel igjen 😅 Enig i at den var kjedelig. Jeg gadd ikke å se mer på den. Men utrolig gøy at det er samme skuespiller som spiller Willow 34 år senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jodle Skrevet 22. desember 2022 #10292 Del Skrevet 22. desember 2022 Manifest er min sist sette serie. Er ikke ferdig, driver på siste episode i fjerde sesong 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 22. desember 2022 #10293 Del Skrevet 22. desember 2022 Team Bachstad og The World's Most Scenic Rivers (foreldrevennlig i julen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 22. desember 2022 #10294 Del Skrevet 22. desember 2022 Popc0rn skrev (9 timer siden): Rart at Viaplay bare har tre av fem sesonger. Men jeg ser at alle fem sesongene finnes gratis på amazon freevee i UK. Med reklame da. Har du VPN? Sett den til UK og lag konto på Amazon med adresse i UK. Har VPN i Opera, men vet ikke om den er bra nok. Har ikke noe annet VPN. Jeg har en amazon konto, så kan sjekke ut om det går an å få sett det der. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 23. desember 2022 #10295 Del Skrevet 23. desember 2022 (endret) Sett et par episoder av 1899. Er langt mellom hendelser av betydning for serien. Endret 23. desember 2022 av Cecilie82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 23. desember 2022 #10296 Del Skrevet 23. desember 2022 jodle skrev (På 22.12.2022 den 1.11): Manifest er min sist sette serie. Er ikke ferdig, driver på siste episode i fjerde sesong Jeg gikk lei av den etter sesong 2. Jeg følte at det var en ny Lost, altså en serie som bare fortsetter med nye mysterier uten å gi noen svar. Var det slik i Manifest sesong 3 og 4 også, eller ble det noen oppklaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 23. desember 2022 #10297 Del Skrevet 23. desember 2022 Hulderen skrev (2 timer siden): Jeg gikk lei av den etter sesong 2. Jeg følte at det var en ny Lost, altså en serie som bare fortsetter med nye mysterier uten å gi noen svar. Var det slik i Manifest sesong 3 og 4 også, eller ble det noen oppklaring? Fjerde sesong har andre halvdel igjen, men jeg synes jeg fra sesong 3 begynte å se i hvilken retning de kommer til å gå i, men vi vet jo ikke før siste del har kommet. Er spent på slutten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jodle Skrevet 23. desember 2022 #10298 Del Skrevet 23. desember 2022 Hulderen skrev (14 timer siden): Jeg gikk lei av den etter sesong 2. Jeg følte at det var en ny Lost, altså en serie som bare fortsetter med nye mysterier uten å gi noen svar. Var det slik i Manifest sesong 3 og 4 også, eller ble det noen oppklaring? Jeg ser jeg har skrevet feil. Jeg er på siste episode i sesong 3, ikke fire. Jeg synes de to første sesongene var veldig bra. Slukte de. Nummer tre har gått litt tråere, men jeg kjenner jo at jeg er veldig nysgjerrig på slutten. Spent på "forklaringen," håper den står i stil til starten og alt spenningen som har bygget seg opp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 24. desember 2022 #10299 Del Skrevet 24. desember 2022 sofie777 skrev (18 timer siden): Fjerde sesong har andre halvdel igjen, men jeg synes jeg fra sesong 3 begynte å se i hvilken retning de kommer til å gå i, men vi vet jo ikke før siste del har kommet. Er spent på slutten! jodle skrev (7 timer siden): Jeg ser jeg har skrevet feil. Jeg er på siste episode i sesong 3, ikke fire. Jeg synes de to første sesongene var veldig bra. Slukte de. Nummer tre har gått litt tråere, men jeg kjenner jo at jeg er veldig nysgjerrig på slutten. Spent på "forklaringen," håper den står i stil til starten og alt spenningen som har bygget seg opp Takk for svar, begge to! Hvis dere husker det, så er det fint om en av dere (eller begge 😊) gir en tilbakemelding når hele sesong 4 har kommet og dere har sett den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #10300 Del Skrevet 24. desember 2022 Emily in Paris sesong 3. For en skuffelse! Anonymkode: 37680...7fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå