AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #10041 Del Skrevet 2. november 2022 Toll Anonymkode: 9ee48...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 2. november 2022 #10042 Del Skrevet 2. november 2022 Popc0rn skrev (22 timer siden): The Winchesters S01E03. Den har kommet til Norge nå. På HBO Max. Så på første episoden nå i kveld. Jublet litt da jeg så at den var kommet på HBO. Virket litt mer "Indiana Jones"-ish enn Supernatural, men kan jo ta seg opp så jeg fortsetter å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #10043 Del Skrevet 2. november 2022 Maktens ringer Anonymkode: dd90b...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #10044 Del Skrevet 3. november 2022 Popc0rn skrev (På 2.11.2022 den 0.44): The Winchesters S01E03. Den har kommet til Norge nå. På HBO Max. At du gidder, elendig Anonymkode: 9ee48...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 3. november 2022 #10045 Del Skrevet 3. november 2022 The Capture, en historie så hinsides utenom all fornuft. En serie der skurkene seirer. Dette er så usansynlig at det må være tidenes makkverk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 3. november 2022 #10046 Del Skrevet 3. november 2022 jaeols skrev (2 timer siden): The Capture, en historie så hinsides utenom all fornuft. En serie der skurkene seirer. Dette er så usansynlig at det må være tidenes makkverk. IMDB er ikke enig med deg. En score på 7,9 er regnet som svært bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #10047 Del Skrevet 3. november 2022 jaeols skrev (4 timer siden): The Capture, en historie så hinsides utenom all fornuft. En serie der skurkene seirer. Dette er så usansynlig at det må være tidenes makkverk. er så enig med deg, så elendig Anonymkode: 9ee48...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 3. november 2022 #10048 Del Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): er så enig med deg, så elendig Anonymkode: 9ee48...3cc Noe så dårlig er det lenge siden jeg har sett. Historien er jo bare tøv. Hvem har funnet på dette tullet? Og elendige skuespillere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 3. november 2022 #10049 Del Skrevet 3. november 2022 Watch the Sound with Mark Ronson (interessant dokumentar om forskjellige lyder og lydkilder og dens historie, i dag om trommemaskin, har også vært om reverb og autotune) Leverage: Redemption Nine Perfect Strangers En bakomfilm fra She-Hulk-serien (Disney+) The Mysterious Benedict Society (har såvidt begynt på første sesong, så ingen spoiling, takk!) QI I tillegg også Kompani Lauritzen: Tropp 1, Boligdrømmen Sicilia 3. sesong og Prins Joachim (av Danmark) forteller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 4. november 2022 #10050 Del Skrevet 4. november 2022 Jeg ser på Dark på Netflix nå. Absolutt en tommel opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 4. november 2022 #10051 Del Skrevet 4. november 2022 Drizzt skrev (10 minutter siden): Jeg ser på Dark på Netflix nå. Absolutt en tommel opp. En av de aller beste seriene på Netflix. Men den må ses på originalspråket og med teksting. Dubbing ødelegger hele stemningen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 4. november 2022 #10052 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) -jk- skrev (2 timer siden): En av de aller beste seriene på Netflix. Men den må ses på originalspråket og med teksting. Dubbing ødelegger hele stemningen. Jeg kan en del tysk, så hører den på tysk, men ser med engelsk tekst for å få med meg alt Absolutt en veldig bra serie! Treg i starten og det er mye å få med seg før den virkelig spennende delen kommer litt senere. Så ''lider'' man seg gjennom de første 4-5 episodene, går det lettere fremover. Endret 4. november 2022 av Drizzt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 4. november 2022 #10053 Del Skrevet 4. november 2022 Har sett fjerde sesong av Manifest i hele dag. Spennende siste-sesong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #10054 Del Skrevet 4. november 2022 Inside Man. Miniserie på fire episoder på Netflix. En av de bedre seriene jeg har sett, og jeg håper virkelig på en sesong 2. Anonymkode: 381a3...ca4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 5. november 2022 #10055 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Inside Man. Miniserie på fire episoder på Netflix. En av de bedre seriene jeg har sett, og jeg håper virkelig på en sesong 2. Anonymkode: 381a3...ca4 synes den var skikkelig dårlig jeg. så 30 minutter av første episode og måtte slå av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 5. november 2022 #10056 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) sofie777 skrev (20 timer siden): Har sett fjerde sesong av Manifest i hele dag. Spennende siste-sesong Jeg også, og nå ble jeg ferdig. Når kommer sesong 5? Den kan jo ikke slutte nå. De ville stoppe etter sesong 3, men kom likevel til 4. Opprinnelig var det planlagt 6 sesonger. De sier at det er slutt nå etter sesong 4. Jeg tror at det kommer minst 1 til. https://trendingnewsbuzz.com/manifest-season-5/ Endret 5. november 2022 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 5. november 2022 #10057 Del Skrevet 5. november 2022 From scratch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. november 2022 #10058 Del Skrevet 5. november 2022 Riket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnKoppKaffe Skrevet 5. november 2022 #10059 Del Skrevet 5. november 2022 Thirteen (2016). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 5. november 2022 #10060 Del Skrevet 5. november 2022 Adobyen skrev (6 timer siden): Jeg også, og nå ble jeg ferdig. Når kommer sesong 5? Den kan jo ikke slutte nå. De ville stoppe etter sesong 3, men kom likevel til 4. Opprinnelig var det planlagt 6 sesonger. De sier at det er slutt nå etter sesong 4. Jeg tror at det kommer minst 1 til. https://trendingnewsbuzz.com/manifest-season-5/ Jeg sitter og ser på denne på Netflix nå og jeg aner ikke hvordan den slutter, men uansett håper jeg det kommer en sesong til. Jeg syns denne sesongen virker bedre enn da den gikk på HBO, det virker som skuespillerne har blitt litt bedre - spesielt Ben, Michaela og Saanvi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå