Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Succession. 

Skal begynne å se Peacemaker i kveld. Må nesten det etter å ha blitt "hekta" på en alt for catchy intro 😁

Endret av Zooey
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor så du the Larkins? 😍 

Anonymkode: cd56f...faf

Nrk1. Dette er en nyinnspilling altså, men den gamle tittelen "The Darlig Buds of May" blir nevnt i første episode. (Pluss for minst to skuespillere fra Doctor Who, en gammel doktor og en fra forrige sesonger)

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (8 timer siden):

Skal begynne å se Peacemaker i kveld. Må nesten det etter å ha blitt "hekta" på en alt for catchy intro 😁

Den introen er så gøy!  😂😂😂

Popc0rn skrev (På 15.1.2022 den 23.18):

Jeg så også den serien i dag. Jeg likte den. Ikke supergodt, men nok til å fortsette å se litt til i alle fall. Digger introen! 😂😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popc0rn skrev (10 timer siden):

Den introen er så gøy!  😂😂😂

Alltid morsomt med WigWam og dette hadde VG sak om for et par dager siden

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett ferdig En kongelig affære (NRK) og Sweet Home (Netflix).

Holder på å se sesong 2 av Kingdom (Netflix). Veldig bra serie, jeg liker den veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ferdig archive 81. Er fan av horror og sci-fi, dette er ikke horror men sci-fi. 

Var ok. Ganske langdrygen. hadde vært nok m 3 episoder.  Gidder ikke se neste sensong om det kommer en.

Ser på 1883, bra serie.

Ser Banshee på hbomax. voldelig serie. skal se alle sesonger, men akkurat nå holder det med sesong 1, litt tynn historie. men det er vel de fleste action serier.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KrXs skrev (5 timer siden):

Så ferdig archive 81. Er fan av horror og sci-fi, dette er ikke horror men sci-fi. 

Var ok. Ganske langdrygen. hadde vært nok m 3 episoder.  Gidder ikke se neste sensong om det kommer en.

Enig. Venta og venta på at det skulle skje noe, men det ble liksom aldri verken spennende eller interessant. Horror var det i hvert fall ikke, og til nød dårlig sci-fi. Men mest av alt var det bare bortkastet tid.

Anonymkode: 87ce7...9dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har forsøkt One Tree Hill for andre gang i mitt liv, men gir opp og hopper av på sesong 2. Kjedelig og treg serie. 
Jeg spiller samtidig som jeg ser serie, så jeg kan ikke se noe nytt siden hjernen går på halvt-fokus. Så da blir det enten Criminal Minds, Castle eller Pretty Little Liars. Det er ikke rart at listen "ikke sett - men må se" vokser seg bare større og større. Jeg ser de samme seriene på repeat år etter år. Samtidig så kanselleres serier, så jeg orker ikke å hoppe på når det bare er 3-4 sesonger. PLL er ikke en gang bra, men det er grei nok bakgrunnsstøy. 

Anonymkode: 13d7c...04d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marimba skrev (25 minutter siden):

Big little lies

Likte du den? Hvilke andre serier liker du? Er det treg start, når tar den seg evt opp?

Anonymkode: 9258c...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Likte du den? Hvilke andre serier liker du? Er det treg start, når tar den seg evt opp?

Anonymkode: 9258c...afd

Ja, treg start. Er tredje gangen jeg prøver å se den. Denne gangen synes jeg den var grei nok og har kommet meg til sesong to. 

Jeg er egentlig mest glad i krim, spesielt britisk, men kan se ganske mye forskjellig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (På 19.1.2022 den 19.44):

Succession. 

For første gang noensinne lar jeg være å skippe introen i en serie. Helt fantastisk at låta er norsk. Moro!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (1 minutt siden):

For første gang noensinne lar jeg være å skippe introen i en serie. Helt fantastisk at låta er norsk. Moro!

Den gjør meg så sinnsykt glad 😊 Sitter og ser på episode 4 nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (6 minutter siden):

Den gjør meg så sinnsykt glad 😊 Sitter og ser på episode 4 nå.

Helt enig. Den skaper gode vibber og glede i en ellers kjip tid. Turn it up!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...