Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Gjest Elder Millennial
Beeblebrox skrev (17 timer siden):

NjaAaa, synes nå ikke de to episodene var helt på høyde, men det er nå en knallbra serie uansett :Nikke:

Mulig jeg bare har savnet den så at det forstyrret dømmekraften😅🤷‍♀️ Får se når det kommer litt flere episoder da👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 6.9.2021 den 17.39):

såg på i fem minutt....

Anonymkode: cd2ed...afc

Du kan se første og siste episode av under overflaten og da har du fått med deg hva som skjedde med Kjell 🤣 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg har nesten femti kanaler som jeg aldri ser på? Jeg så en fin serie på netflix om homofile menn kalt Hollywood, et slags historisk tilbakeblikk (drama). Godt laget. Ellers så ser jeg ikke på TV overhodet, egentlig. Jeg så mye da jeg var yngre. Nå gidder jeg verken film eller TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Downton Abbey mens jeg inntar kveldsmaten. Kjempekoselig! Eneste problemet er at man vil jo ikke egentlig stoppe etter en episode, så man lengter jo etter leggetid nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ominous skrev (På 7.9.2021 den 19.03):

What we do in the shadows 🤩 Den nye sesongen skuffer ikke! 😆

Beeblebrox skrev (På 8.9.2021 den 21.20):

NjaAaa, synes nå ikke de to episodene var helt på høyde, men det er nå en knallbra serie uansett :Nikke:

Ny sesong?! Det har ikke jeg fått med meg! Nå ble jeg glad! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.9.2021 den 20.37):

Nå har jeg sett ferdig S.W.A.T som jeg elsket, nå har jeg begynt på seal Team

Anonymkode: 9ee48...3cc

Så nettopp ferdig fjerde sesong av SWAT :) Blir nok fjerde sesong av Seal Team på meg om ikke altfor lenge. Kan anbefale Graceland hvis du ikke har sett den (er på Viaplay den også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The 100 på Netflix, grei underholdning. Hadde ikke særlig forventninger, så ble positivt overrasket. 

Anonymkode: 34fd9...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ozark. Har kun EN episode igjen. Har virkelig kost meg med denne serien. Perfekt miks av relasjonell drama og kartell-action. En av de sjeldne seriene hvor ingenting annet frister å begynne på etterpå. Heldigvis har Sex Education nettopp komt med ny sesong så det blir neste: perfekt avkopling etter Ozark

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 9/11/2021 at 10:47 PM, Michaelhe said:

Jeg tror jeg har nesten femti kanaler som jeg aldri ser på? Jeg så en fin serie på netflix om homofile menn kalt Hollywood, et slags historisk tilbakeblikk (drama). Godt laget. Ellers så ser jeg ikke på TV overhodet, egentlig. Jeg så mye da jeg var yngre. Nå gidder jeg verken film eller TV.

Takk for info

Anonymkode: 8c2cc...60a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...