Atom Skrevet 8. januar #1 Del Skrevet 8. januar Hei, er det noen som har testet ut kashmirull fra kashmina.no? Hvordan er kvaliteten? Størrelse og passform? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #2 Del Skrevet 12. januar Beste genserne jeg har. Litt store i str kanskje. God kvalitet. Anbefales! Anonymkode: 42489...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #3 Del Skrevet 13. januar Har 2 gensere, 1 kjole og 2 gardigans derifra. Jeg er en medium. Cardiganen er stor i størrelsen, skulle nok hatt small. Den ene genseren som er I tynt stoff er litt sånn akkurat, kunne godt hatt den i L. Den lange gardiganen er true to size. Kjolen er tykkere enn den tynneste genseren og er true to size til stor i størrelsen. Den tykkeste genseren er stor i størrelsen, kunne sikkert hatt small. Synes altså at det varierer litt. De i tynt stoff er nærmest litt smått, de i tykkere trikk er større. Stort sett er jeg fornøyd, men den tykkeste genseren i perlestrikk nupper så mye at jeg ikke kan bruke den utenfor døra. Har ikke hjulpet med ullkam heller, det blir veeeldig omfattende. Ikke pen. Resten er ikke nuppete og holder seg fint 😊 Anonymkode: 743b9...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå